ACACIAS RESORT & SPA / ACACIAS HOTEL 4*

Lloret De Mar, Kosta Brava, Ispanija

Vieta: 90 km iki Barselonos oro uosto, 30 km iki Žironos oro uosto, apie 300 m iki Loret de Maro miesto centro, apie 50 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Paplūdimio SPA viešbutis. Pastatytas 1968 metais, renovuotas 2008 metais. Viešbutį sudaro vienas 4-ių aukštų pastatas, kuriame yra 42 standartiniai numeriai (maks. 4 asm.) ir 4 vienviečiai numeriai. Viešbučio kategorija šalyje - 4*.

• vonia/dušas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas

• SPA centras
    • sūkurinė vonia
    • treniruoklių salė

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa de Lloret). Skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį, paplūdimio rankšluosčiai - nemokamai.

• aukštos kėdės restorane

Tel.: +34 972 364 150
Adresas: Hotel Acacias Resort & SPA, Ps. de les Acacies, 9, Lloret de Mar - CP 17310.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ACACIAS RESORT & SPA / ACACIAS HOTEL 4*

Skotas
2011-08-01
Užsisakėme dvivietį kambarį šiame viešbutyje gegužės mėnesį. Atvykome čia 22:30 vakare. Tuo metu dirbęs budintis prižiūrėtojas įšoko su manimi į mašiną, kad parodytų kur jų požeminė mašinų stovėjimo aikštelė ( 10 eurų per dieną). Tada jis mums parodė puikiai vėdinamus(su oro kondicionieriumi) apartamentus, šalia esančiame jų naujajame komplekse. Jis mums pasiūlė atnaujintą ir mes sutikome. Apartamentuose buvo virtuvė su visais reikiamais prietaisais įskaitant ir skalbimo mašiną, miegamasis, su milžiniška lova, sofa ir balkonas į baseiną ir sūkurinę vonią. Du vonios kambariai, dar vienas miegamasis. Viešbutis yra ramesnėje Lloret de Maro pusėje, kiek toliau nuo šurmulio, bet tik kelių minučių atstumu nuo paplūdimio, kažkur 15 minučių iki visų klubų ir 20 minučių iki autobusų stoties. Kaip ir minėjau, apartamentai nuostabūs taip pat kaip ir kambarinės ir kiti darbuotojai. Bet deja, to paties negalima pasakyti apie maistą. Pusryčiai nekokie, o vakarienė kainavo 7 eurus, čia vakarieniavome tik kartą, nes mums nelabai patiko. Aplink yra tiek daug gerų restoranų, kad alkani tikrai nebūsite, todėl maistas čia tikrai ne problema. Lauke ir viduje yra maži baseinai, sporto salė, už kuriuos sumoki papildomai, kai užsisakinėji kambarį. Tikrai rekomenduoju, kaina atitinka kokybę.
Aleksė
2011-08-01
Aš ir mano partneris apsistojome čia savaitei, su paketu „viskas įskaičiuota“. Acacias buvo šaunus pasirinkimas. Viešbutis šaunus, lygiai toks pat kaip ir paveikslėliuose. Personalas buvo toks draugiškas, vis stengėsi visaip padėti, net pagelbėjo man suplanuojant kelionę namo, nes buvo kilę šiokių tokių rūpesčių. Maisto pasirinkimas milžiniškas, čia yra visko, net išrankiausiam skoniui. Vidaus baseinas, spa ir sporto salė buvo gražūs ir tvarkingi. Mums net leido nemokamai jais naudotis todėl nereikėjo sumokėti 5 eurų per dieną. Lauko baseinas yra kitame pastate, perėjus kelią, čia galima pasideginti, yra mažas baseinas, dar vienas spa, vaikų baseinėlis. Labai žavu ir tylu, nes dauguma žmonių ėjo į šalia esantį paplūdimį. Apskritai, tai buvo nuostabios, atpalaiduojančios atostogos, gaila, kad oras nebuvo toks geras kaip tikėjomės. Tikrai čia dar apsistotumėme ir rekomenduojam visiems, mes net planuojam užsisakyti čia šeimos atostogas kitais metais.
Eleina
2011-08-01
Aš ir mano vyras praleidome dvi savaites Viešbutyje Acacias. Viešnagė buvo išties maloni. Personalas buvo labai paslaugus ir draugiškas, padėjo mums jaustis kaip namie. Viešbutis yra mažesnis nei visi kiti Lloret de Mare, jame tvyro raminanti ir atpalaiduojanti atmosfera. Iki paplūdimio vos keletas minčių pėsčiomis. Vakarais nevykdavo jokie renginiai ar pramogos, bet šalia yra puikių vietų kur galima smagiai praleisti laiką. Čia vieši daug svečių iš įvairių šalių, turėjau galimybę pasipraktikuoti savo prancūzų kalbos žinias! Maistas buvo visai nieko, šviežios salotos ypač skanios, na visada rasdavome ką suvalgyti. Kartais maistas būdavo tas pats, taigi mes dažnai eidavome vakarieniauti kur kitur. Labiausiai mums patiko argentinietiškas restoranas „El Gaucho“, čia kepami nuostabaus skonio kepsniai, šį restoraną mums rekomendavo viešbučio vadovas Fabianas. Taip pat čia savaitei atvyko ir mūsų draugai, jie apsistojo vienuose iš naujų apartamentų. Jie buvo fantastiški. Mūsų kambarys buvo geras, kas dieną valomas, patogios lovos. Mes nesinaudojome nei baseinu nei sporto sale. Mielai apsistotumėme čia dar kartą.
Garis
2011-08-01
Viešėjome čia tris dienas. Darbuotojai iškart pasirodė nerealiai draugiški ir paslaugūs. Viešbutis yra šalutinėje gatvėje, kažkur 200 metrų iki paplūdimio, barų ir restoranų, ramioje Lloret de Maro kurorto dalyje. Kambarys buvo erdvus, itin švarus, rankšluosčius ir dušo žėlę kambarinė kiekvieną dieną pakeisdavo. Pietiniuose viešbučio kambariuose nuolatos saulėta, šiek tiek matosi jūra, bet šiaip yra priešais gretimą viešbutį. Čia nėra lauko baseino, bet yra nedidelė teritorija prie baro, kur galima pasėdėti lauke, tai tarsi lauko kavinė. Spa baseinu mes nesinaudojome, bet jis irgi buvo nedidelis ir atrodė švarus ir žavus. Pusryčiams buvo daugybė šaltų mėsos užkandžių, dribsnių, sūrių, vaisių. Kam patinka karštesnis maistas, nei buvo patiekiamas, buvo galima pasinaudoti mikrobangų krosnele. Baras gražiai dekoruotas ir gerai vėdinamas, gėrimų kainos prieinamos- balto vynas 4,50 euro. Šis viešbutis ideali vieta ramioms ir trumpoms atostogoms. Kai kuriems gali nepatikti, kad aplink viešbutį nėra daug erdvės kur pasėdėti, bet mums tai netrukdė. Tik išėjus iš viešbučio yra nemažai barų, su šauniom saulėtom lauko kavinėm. Rūsiai „Christina“ ir „Costa Brava“ yra daugiau tradiciniai, čia galima paragauti vietinių užkandžių ir gėrimų ir žemas kainas. „Maxims“ brangesnis, bet aukštesnio lygio baras. Visi žmonės apylinkėse itin draugiški. Jei norite aplankyti Barseloną, reikia autobusu nuvykti į Blainso traukinių stotį, iš ten į Barseloną.
Metju
2011-08-01
Buvome apsistoję Acacias viešbutyje 4-ioms dienoms. Prieš užsisakant perkaitėme ne vieną atsiliepimą apie šį ir kitus Lloret de Mare esančius viešbučius ir šis buvo vienas geriausių. Mes labai džiaugėmės savo pasirinkimu, pasirinkome mažesnį viešbutį, galvojome, kad jis bus geresnis ir nesuklydome. Visgi, čia nėra jokios teritorijos, kur būtų galima tiesiog pasėdėti lauke. Mes sėdėdavome baro gale, VI gėrimų pasirinkimas buvo didelis, galima buvo gauti visko ko norėjai, ir šampano. Padavėjai bare buvo labai mieli ir mandagūs, jau po pirmosios dienos, tik mums įėjus į barą jie imdavo plakti mūsų mėgstamus kokteilius. Maistas nebuvo pats geriausias, kokį esame valgę Ispanijoje, bet visai nieko ir pasirinkimas buvo gan platus. Mums ypač patiko patiekalai su ryžiais, su šviežiai ant grotelių keptomis sardinėmis arba kalmarais. Kambarys buvo labai gražus ir be menkiausios dėmelės, su vonia ir dušu. Didžiulis siurprizas mums buvo vidaus baseinas ir spa esantys rūsyje. Kai pirmą kartą nusileidome žemyn, mano žmona dėbtelėjo, kad turbūt baseinas bus šaltas, bet jis buvo ne tik šiltas, o karštas, net būdavo per karštą ilgą laiką jame plaukioti. Viešbutis geroje vietoje, tik kelios minutės iki jūros ir paplūdimio. Antradienį mes taip pat buvome milžiniškame prekybos centre, kuris yra kažkur už 20 minučių kelio pėsčiomis. Ačiū Fabianui ir jo komandai, kad stengėsi padaryti mūsų viešnagę kuo patogesnę.
Martis
Sara
2011-08-01
Mes (vyras ir aš) ieškojome nebrangios kelionės, kur būtų saulėta ir šalia jūros. Personalas buvo nuostabus be jokių išimčių. Kambariai labai gražūs. Maistas nebuvo gurmaniškas, bet asortimentas buvo didelis, nei karto neteko badauti. Be to, aplink viešbutį pilna vietų, kur galima skaniai pavalgyti. Buvome nustebinti, kiek čia daug gražių vietų, kurias galima aplankyti valtimi arba autobusu. Nuostabus Tossos senamiestis, nepakartojamai graži pakrantė, žinoma jei jums patinka palaipioti uolomis, jos yra iš abiejų pagrindinio paplūdimio pusių. Lloret paplūdimys yra vienas iš švariausių, todėl mes čia praleidome daug laiko. Gaila, kad už gultus reikėjo papildomai mokėti. Taigi, ši vieta puikiai tinka ramioms atostogoms. Pamiršau paminėti, kad šalia yra ir diskotekų ir klubų, bet labai šaunu, kad jokio triukšmo nesigirdėjo.

Ispanija 2024 Gruodis
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - 2025 Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Turkija, Antalijos regionas 2024 Rugsėjis - Lapkritis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai
Graikija, Kreta 2024 Rugsėjis - 2025 Spalis Jau pasileido išankstiniai 2025 m. vasaros pardavimai