PALAIS DES ROSES 5*

Agadyras, Marokas

PALAIS DES ROSES
Marokas, Agadyras

Vieta: Agadyras. Ant vandenyno kranto, šalia smėlio paplūdimio, apie 3 km iki kurorto centro, apie 30 km iki Agadyro oro uosto. Viešbutis yra ant vandenyno kranto, šalia smėlio paplūdimio!

Viešbutis: Komplekse yra 405 kambariai. 5 restoranai, 2 barai, 3 konferencijų salės, TV kambarys, nedidelės parduotuvės, pinigų keitykla, skalbimo paslaugos, gydytojo paslaugos, automobilių kambarys, automobilių stovėjimo aikštelė, automobilių nuoma. Baseinas, 3 dengti šildomi baseinai. Gultai, skėčiai, čiužiniai ir rankšluosčiai prie baseino ir paplūdimyje nemokami. Viešbučio kategorija šalyje – 5*. Gultai, skėčiai, čiužiniai ir rankšluosčiai prie baseino ir paplūdimyje nemokami!

Kambariai:

• vonia (yra plaukų džiovintuvas, šlepetės, chalatai);
  • tualetas;
  • balkonas;
  • oro kondicionierius (centrinis);
  • telefonas;
  • televizorius;
  • seifas;
  • mini baras – už papildomą mokestį;
  • yra kambarių su jungiamomis durimis.

Aktyvus poilsis:

• Stalo tenisas.
  • Lauko teniso aikštelė.
  • Mini golfas.
  • Paplūdimio tinklinis.
  • Biliardas, lauko teniso pamokos, aerobika, vandens gimnastika, treniruoklių salė, garų pirtis, sūkurinis baseinas, masažas, sveikatingumo centro paslaugos, vandens sportas paplūdimyje – už papildomą mokestį.

• Baseinas.
  • Mini klubas.
  • Žaidimų kambarys.
  • Žaidimų aikštelė.
  • Lovelės kūdikiams.
  • Auklės – už papildomą mokestį.
  • Specialus valgiaraštis vaikams!

Maitinimo tipas

Pusryčiai – švediškas stalas. Vakarienė (švediškas stalas) – už papildomą mokestį.

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę PALAIS DES ROSES 5*

Egidijus
2017-11-21
Kelionė iš tikrųjų praėjo puikiai, dar dabar atsimename, kaip puiku ryte atsibusti ir jausti šilumą. Viešbutį tikrai galima rekomenduoti, jis - vienas iš geresnių variantų ieškant kainos ir kokybės santykio. Pasirinkome viešbutį Evabelle Napa, gyvenome naujame, tik šiais metais pastatytame korpuse, Superior Studio apartment. Pats viešbutis labai gerai prižiūrėtas, tvarkingas. Kambarys buvo sutvarkomas nepriekaištingai vieną kartą per dieną. Maitinimas - pusryčiai "English breakfast" tipo, visų atostogų metu buvo tokie patys, tačiau tai pernelyg neužkliuvo. Bare 18-20 valandomis vykdavo Happy hour akcija, kai visi kokteiliai - po 2 Eur. Vakarienė - visa laiką skirtinga, malonus aptarnavimas, greitai paruošiami patiekalai, taip pat - skanu. Aptarnavimas tikrai aukšto lygio, visi viešbučio darbuotojai buvo paslaugūs, išsiaiškindavo mūsų poreikius. Patarimai - jau pirmąją dieną išsinuomoti transporto priemonę (beje, nuoma labai supaprastinta, iš esmės reikia asmens dokumento ir grynųjų), apvažiuoti kurortą. Vietovėje gausu puikių papludimių, vietų, kur galima pasilinksminti, restoranų, kurie gamina puikų maistą. Labai rekomenduojame prie uosto esantį "Ocean basket", ten mums patiko labiausiai. Taip pat buvome viename geriausių pasaulio akvaparkų (anot CNN), kurį taip pat verta aplankyti. Būtinai reikia ir užsisakyti vieną iš kelionių laivu, mes pasirinkome Aphrodite II ir nesuklydome - buvo puiki ekskursija, gaila, kad dėl bangų negalėjome nuplaukti iki Famagusta Ghost city viewpoint. Tikrai rekomenduojame jūsų paslaugas draugams, jau ne kartą jiems sakėme, kad prireikė mažai pastangų, kad turėtume puikias atostogas. Ačiū už viską :)
Asta
2017-11-20
Keliones ispudziai liko geri, Sharm el Sheikh likome maloniai nustebinti. Tai Egipto regionas, kuriame gausu koralu, gyvo povandeninio pasaulio. Rekomenduociau sia kelione zmonems kurie megsta nardyma yra geri plaukikai, taciau ant zemes veiklos, taip pat galima rasti. Apsistojome Hilton Sharm Waterfalls Resort viesbutyje, tai tvarkingas, priziuretas viesbutis su didelia teritorija. Reiktu pamineti, pats viesbutis yra ant kalno slaito norint nusileisti is pagrindinio pastato iki juros kranto tektu iveikti arba labai daug laipteliu, arba laukti kol pakils "funikulierius", o tai kartais prailgsta. Tokio viesbucio nerekomenduociau senyvo amziaus zmonems, arba tiems kurie turi problemu su sanariais. Kambariai tvarkomi kasdien, ranksluosciai, patalyne keiciama kasdien. Darbuotojai paslaugus, draugiski, malonus bei neikyrus. Taciau maitinimas prastokas... Pusryciais gali pasimegauti, nes patiekiama viskas kas yra iprasta: blyneliai, kiausiniai, sausi pusryciai, darzoves, vaisiai, jogurtai, ir t.t. Bet pietus ir vakariene primena loterija, ar sikart pasiseks. Bendrai svedisko stalo pasiula maza, ir man atrodo kad mesos pasiula (vistiena, jautiena) taipogi labai menka. Tiesiog pasirode, jog ju virtuve (daugiau tiekiamas tradicinis maistas) mums neartimas ir neskanus. Aisku atrasdavai kazka valgomo ir sau, bet bet... Dar kas nustebino nemaloniai ir uzklupo nepasiruosus, tai uodu atakos, beprotisko masto! Gyvenime manes nera taip sukande, kaip per sias atostogas Sharm el Skeikh, patarciau prigriebti priemoniu nuo uodu, nors teko isgirst kad ir tai nepadejo zmonems.
Regina
2017-11-20
Kelionė paliko gerus įspūdžius, viskas vyko pagal planą. Viešbutis normalus, manau atitinka žvaigždučių skaičių. Personalas labai malonus ir paslaugus, maistas geras, aptarnavimas puikus. Pasirinkusieji šį viešbutį manau liks patenkinti kaip ir mes, todėl rekomenduoju ir draugams.