Apie mus

3000+
Kelionių pasiūlymų
Metų su Jumis

Siūlome keliones - ne tik nuvykimą iš taško A į tašką B. Pasitelkdami sukauptas žinias, kontaktus ir įgūdžius kiekvienam klientui siekiame suteikti kokybišką kelionės patirtį.

Mūsų misija - patenkinti keliautojai, kurie sugrįžta ir rekomenduoja mus kitiems.

Mokame viską - užsakome lėktuvų, traukinių, autobusų bilietus, viešbučius, turus, kruizus, vizas. Viskas vienoje vietoje.

Esame visur - turime biurus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Druskininkuose. Skrydžiai, viešbučiai ir poilsinės kelionės gali būti užsakomos visą parą mūsų internetiniame puslapyje.

Mūsų parduodamos populiariausios egzotinės kryptys - Vietnamas, Tailandas, Šri Lanka, Malaizija, Indonezija, Indija.

Žinome, ką darome - praėjusiais metais su mumis iškeliavo daugiau kaip 32 500 keliautojų, kiekvieną dieną į mus kreipiasi iki 200 keliautojų. Klientai mums patiki savo brangiausią laiką - atostogas.

Ieškome naujovių - kiekvienais metais parodose pristatome naujas programas ir kelionių kryptis. Lankomės Berlyno, Barselonos, Londono tarptautinėse parodose.

Esame matomi - kelioniuakademija.lt - vienas lankomiausių kelionių agentūrų puslapių Lietuvoje. Mūsų pasisakymus ir interviu dažnai galite sutikti žiniasklaidos priemonėse.

Nesislepiame už gražių žodžių - mes norime matyti savo klientus ir taip pat norime, kad klientai matytų mus. Susipažinkime!

Rekvizitai.lt duomenimis 2023m. patenkame tarp 6% patikimiausių ir ekonomiškai stabiliausių Lietuvos TOP Įmonių