Adaaran Select Meedhupparu (buvęs Meedhupparu Island Resort)

Raa atolas, Poilsis Maldyvuose, Maldyvai

Viešbutis įsikūręs nedidelėje, nuostabaus grožio ir  koralų rifų apsuptoje, Meedhupparu saloje. Puikiai tinka tiek nardymo pramogų, tiek ir idiliškos romantikos ištroškusiems keliautojams. Kurorte įkurtas SPA centras, kelios maitinimo įstaigos ir lauko baseinas. Taip pat siūloma suorganizuoti svajonių vestuves ant jūros kranto.

Vieta: Raa atolas. Viešbutis yra įsikūręs apie 136 km į šiaurę nuo netoli šalies sostinės Malės esančio tarptautinio oro uosto.

Viešbutis: Viešbutyje yra kelių skirtingų tipų numeriai, puikiai tinka romantiškam jaunavedžių poilsiui arba šeimoms.

Family Beach Villa tipo numeris - 94 kv. m., maks. 4 asm.;

• kondicionierius
  • ventiliatorius
  • seifas
  • kavos ir arbatos virimo aparatas

• kavinė

• stalo tenisas
  • dartai
  • sporto salė
  • lauko tenisas (mokestis už nuomą ir įrangą)
  • nardymas

Telefonas: +960-6640375

El. paštas: res.mir@adaaran.com.mv

Internetinė svetainė:  /www.adaaran.com/selectmeedhupparu/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Adaaran Select Meedhupparu (buvęs Meedhupparu Island Resort)

Deividas
2022-03-07
Patenkino visus mūsų lūkesčius. Puikus maistas ir gėrimai, ypač draugiškas personalas, mūsų paplūdimio vila nuostabi, kasdien palaikoma švara, išskirtiniai vaizdai.
Veronika
2022-03-07
Gyvenome 166 viloje, tolimiausiame salos gale, šalia lagūnos. Mūsų puiki vila buvo Deluxe Beach, su nemokamu mini baru, nuolat valoma, šalia lagūnos, kurioje kasdien matėme ryklius, taip pat vėžlius, daug žuvų ir aplink nuolat tykantį garnį. Galiu pridėti, kad vilai būnant salos gale, iki pagrindinių paslaugų reikėjo paeiti, bet dėl to nesigailėjau. Per visą ėjimą buvau be batų, nes visur smėlis. Be to, niekada nedėvėjau ilgų kelnių ir šiltesnių viršutinių drabučių, nes to tiesiog nereikėjo. Maistas buvo derinamas su šalia pagrindinio restorano esančiu indišku restoranu. Taip pat yra restoranas paplūdimyje, kurį reikia užsisakyti, ir mūsų mėgstamiausia kavinė. Dažnai joje susirinkdavome pietų ir vakaro gėrimams. Puiki vieta su vaizdu į jūrą. Daugiausia laiko buvome prie baseino, esančio šalia jūros. Geras baseino baras, lengva gauti gultus. Rankšluosčiai nuolat prieinami, visada yra kažkas, kas gali padėti. Galima išsinuomoti nardymo įrangą ir plaukmenis iš valčių zonos visai kelionei. Nemotorinės valtys ir banglentės taip pat nemokamos. Galiu pridėti, kad, nors sala buvo pilnai apgyvendinta mūsų viešnagės metu, ji atrodė labai rami. Tai ne tokia vieta, kurioje jautiesi apsuptas žmonių. Reikėtų saugotis šikšnosparnių, kurie suaktyvėja prieblandoje, bet gali būti matomi ir dienos metu aplink baseiną. Taip pat galima pamatyti driežų, ryklių, gaidžių, mažų papūgų ir prijaukintų varnų. Apskritai, praleidome fantastišką laiką. Viešbutį rekomenduočiau, tai buvo tikra palaima, vieta, kurioje galima atsijungti nuo likusio pasaulio.
Sonata
2022-03-07
Buvo fantastiška. Personalas puikus. Dažniausiai valgėme indų restorane. Padavėjai labai geri, nuolat papildydavo vyno, vandenį ant stalo pastatydavo dar prieš mums ateinant. Du kartus valgėme „Thava“ restorane, labai geros padavėjų paslaugos. Kambarys valomas du kartus per dieną. Šaldytuve radome butelį šampano - buvo malonus siurprizas. Tikrai rekomenduočiau viešbutį.
Marija
2022-03-05
Miela vieta su labai geru kainos ir kokybės santykiu. Daug žalių medžių, sodų pasivaikščioti. Gražus, švarus paplūdimys su nuostabiu koralų rifu (matėme daug žuvų, vežlių, ryklių). Vandens vilos yra atskirtos, su savo registratūra, paplūdimio dalimi ir papildomu restoranu. Gana geras maisto pasirinkimas restoranuose (kaip 4* viešbučiui). Labai geras ir malonus aptarnavimas. Paplūdimio vilos nėra priešais vandenyną, tai gali šiek tiek nuvilti tuos, kurie nori gyventi tiesiai prieš vandenį.
Klara
2022-03-05
Nuo kelionės pradžios iki pabaigos jautėmės laukiami, saugūs. Sala labai graži. Apsistojome Sunset viloje 189 ir buvome ja labai patenkinti, džiaugėmės, kad šalia turėjome šiek tiek pavėsio, nes kartais būdavo labai karšta. Pusryčius ir vakarienę dažniausiai valgėme indų restorane, padavėjai buvo tiesiog nuostabūs, atostogas darė ypatingas. Dienomis valgėme kavinėje, kurioje buvo sumuštinių, mėsainių ir picų, puikioje vietoje. Valgėmė „Thava“, kurią reikia užsisakyti (įtraukta į kainą), maistas buvo skanus, vieta labai graži. Pasilepinome ypatingu valgiu vandens vilų restorane, kuris yra mokamas, jei negyveni vandens viloje, bet buvo verta. Pagrindiniame restorane nevalgėme, nes jis atrodė per daug judrus. Vanduo buvo puikus ir švarus aplink salą, su daugybe žuvų ir labai geru koralų rifu. Pirkome nardymą su vėžliais ir nenusivylėme - pamatėme tris. Taip pat galima plaukioti irklente ir baidarėmis nemokamai, taip pat pasiskolinti plaukmenis visoms atostogoms. Mūsų viloje buvo palaikoma puiki švara, rankšluosčiai ir patalynė keičiami reguliariai, mini baras papildomas kasdien. Nuoširdžiai sakau, kad nėra kuo skųstis, kalbant apie viešbutį ar personalą. Paprašėme pakeisti lovas iš dviejų į vieną - tai buvo padaryta akimirksniu. Kiekvienas personalo narys, kurį matėme, pradedant sodininkais, baigiant valdyba, visada pasisveikindavo, jautėmės saugiai. Įsimintinos atostogos gerąja prasme.

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis