Adaaran Prestige Vadoo

Pietinis Malės atolas, Poilsis Maldyvuose, Maldyvai

Viešbutis tinka romaniškam porų poilsiui - virš vandens įkurtos vilos su privačiu baseinu ir vaizdu į lagūną yra tai, ko reikia ramiam ir privačiam poilsiui, o jaunavedžiams viešbutis siūlo specialų medaus mėnesio numerį nepamirštamai povestuvinei kelionei.

Vieta: Vaadhoo sala, Pietinis Malės atolas, apie 8 km iki Tarptautinio Malės oro uosto, Maldyvai.

Viešbutis: atidarytas 1988 metais, paskutinį kartą pilnai atnaujitas 2009 metais. Viso yra 50 vilų.

24 Luxury Sunrise Water Villa tipo numeriai - 91 kv.m., maks. 2 asm., vilos įsikūrusios virš vandens, su vaizdu į saulėtekį, vonios kambarys su sūkurine vonia, baseinas, terasa su tiesioginiu nusileidimu į vandenį;

22 Luxury Sunset Water Villa tipo numeriai - 91 kv.m., maks. 2 asm., identiškos Sunrise Water Villa tipo numeriams, tik su vaizdu į saulėlydį;

4 Honeymoon Villa tipo numeriai - 117 kv.m., maks. 2 asm., ant vandens įsikūrusios vilos, pritaikytos jaunavedžiams, sūkurinė vonia, privatus baseinas, terasa su tiesioginiu nusileidimu į vandenį.

Kambaryje:

• dušas/vonia
  • seifas
  • nemokamas belaidis internetas
  • mini baras (už papildomą mokestį)
  • kavos aparatas

Pramogos ir sportas*:

• paplūdimio tinklinis
  • lauko baseinas
  • SPA grožio ir sveikatingumo paslaugos
  • ekskursijos
  • vakaro pasirodymai
  • masažai
  • ir kt.

*Dauguma paslaugų už papildomą mokestį.

Adresas: vaadhoo sala, Pietinis Malės atolas, Maldyvai.

Telefonas: +960-6643976

El. paštas: res.vadoo@adaaran.com.mv

Internetinė svetainė: www.adaaran.com/prestigevadoo/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Adaaran Prestige Vadoo

Benas
2022-02-22
Mes apsistojome saulėlydžio vandens viloje 4 dienas ir, tiesą sakant, tai buvo nuostabiausia ir džiugiausia patirtis, kokią esame pajutę. Darbuotojai buvo labai mandagūs, o maistas buvo skanus. Sugrįžtumėme dar kartą !
Karina
2022-02-14
Graži vieta apsistoti. Personalas buvo labai draugiškas, mandagus ir dėmesingas. Maistas buvo skanus! Tikrai rekomenduočiau apsistoti vasarnamyje virš vandens, nes atsiveria nuostabūs vaizdai. Tikrai rekomenduočiau čia apsistoti ir rekomenduosiu draugams!
Simona
2022-02-02
Puikiai praleidome 9 dienas viešbutyje. Visi viešbučio darbuotojai buvo tokie draugiški – tai viešbučio vadovybės nuopelnas. Maistas buvo nuostabus, o virėjas dažnai išeidavo patikrinti, ar viskas gerai. Būsimiems svečiams rekomenduočiau pasiimti vandens batus. Vienintelis veiksnys, kuris šiek tiek nuvylė, buvo tai, kad viešbučių kompleksas neseniai buvo pastatytas maždaug už 1 mylios, todėl nuo paplūdimio ir saulėtekio vilų matosi viešbučio galas. Tikrai rekomenduotume salą ir tikimės, kad greitai galėsime sugrįžti!
Skaistė
2022-01-18
Tai buvo mūsų pirmoji kelionė į Maldyvus ir kokia tai buvo kelionė!! Užburiantis vaizdas ir nuostabus Adaaran Prestige Vadoo kurortas suteikė mums geriausius prisiminimus, kuriuos puoselėsime amžinai. Su paslaugiais ir mandagiais darbuotojais, nuostabiu maistu, nuostabia gyva muzika, puikiu SPA, vandens sportu ir nuostabiu balto smėlio paplūdimiu. Jau kuriame planus kitai kelionei čia. Pagarba Adaaran prestižiniam kurortui!
Laima
2022-01-13
Kurorte lankėmės žiūrėdami nuotraukas ir atsiliepimus. Turėjome didelius lūkesčius ir nė kiek nenusivylėme! Kambariai švarūs, personalas labai draugiškas ir paslaugus, skanus maistas, visur besišypsantys veidai ir gražus vaizdas aplinkui! Nuostabi patirtis ir norėčiau dar kartą apsilankyti!
Benas
2022-01-06

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis