RAMBLAS MIRAMAR 3*

Calafell, Kosta Dorada, Ispanija

Vieta: 43, 5km iki Barselonos oro uosto, Calafell kurorte, paplūdimyje.

Viešbutis: Renovuotas 2006 metais, 6 aukštų viešbučio pastate 220 kambarių, dviviečiai, triviečiai su dvigulėmis arba viengulėmis lovomis (maks.2+1asm.). Viešbučio kategorija šalyje: 3*

• Vonia/dušas
  • Oro kondicionierius
  • Satelitinė televizija
  • Seifas
  • Balkonas (ne visuose kambariuose)

• Restoranas
  • Baras
  • Atviras baseinas
  • Uždaras baseinas
  • Internetas (wifi, nemokamai)
  • Terasa
  • Liftas
  • Seifas
  • Drabužių skalbimo, valymo, lyginimo paslauga
  • Mašinų stovėjimo aikštelė (už papildomą mokestį)

• Golfo kortai (3km nuo viešbučio)
  • Žvejyba
  • Jodinėjimas

• Žaidimų aikštelė
  • Priežiūros paslauga

Paplūdimys: privatus, smėlis/žvyras, skėčiai, gultai. Prie baseino: skėčiai, gultai.

Adresas: Avenida Costa Daurada, 1, 43820 Calafell
Tel +34 97 769 4242
Fax +34 97 769 9210
Internetinė svetainė:

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę RAMBLAS MIRAMAR 3*

Rita
2017-06-23
Kambarys švarus ir tvarkingas, kondicionierius veikia. Maistą buvome pasirinkę 3 kartus per dieną, asmeniškai man maistas nelabai skanus, tačiau pasirinkti yra iš ko. Viešbutis geroje vietoje, kelios minutės nuo jūros, ryte po pusryčių keliaudavome prie jūros, po pietų prie baseino :) Kambaryje labai trūko šaldytuvo tai buvo didelis minusas, nes lauke labai karšta ir norėjosi vėsaus gėrimo. Kelionė iš oro uosto ir į jį buvo gera, vairuotojas malonus ir punktualus. Jokių priekaištų. Būtinai dar grįšim į Benidormą :)
Vidas
2011-07-25
Atostogavome spalio mėnesį. Viešbučio pliusai: gera vieta (iki paplūdimio 5 min kelio), labai skanus maistas restorane. Prie pat viešbučio yra prekybos centras, traukinių ir autobusų stotis. Kambarys nors ir nedidelis tačiau visai patogus. viešbučio minusai: kambariuose buvo balkonas, tačiau jis labai mažas, tilpo tik vienas žmogus. Negana to atidarius balkoną iš viešbučio restorano sklido gaminamo maisto kvapas. Taip pat kambaryje nereikėtų tikėti plaukų džiovintuvo bei arbatinuko. Mes nesinaudojome beveik jokiomis viešbučio pramogomis, todėl daugiau nieko komentuoti negaliu. Vis dėlto negaliu suprasti kaip šis viešbutis gavo 3 žvaigždutes.
Elena
2011-07-25
Gera vieta – labai arti traukinių stotis ir gražus paplūdimys. Visai neblogas ir restoranas, labai platus valgių pasirinkimas, visi patiekalai skanūs. Kiekvieną dieną pateikdavo ką nors kito, todėl neteko susidurti su įvairovės stoka. Kambarys buvo patogus, bet trūko kelių prietaisų (labiausiai pasigedome džiovintuvo). Kambarius valė kiekvieną dieną, o rankšluosčius keitė kartą per savaitė. Viešbutyje buvo ir baseinas, bet jis pasirodė labai tamsus ir mažas, todėl dažniausiai maudėmės jūroje. Nekreipiant dėmesio į šiuos nepatogumus viešbutis pasirodė vertas dėmesio. Galiu jį rekomenduoti norintiems ramaus poilsio, kur iki svarbiausių vietų galima nueiti pėsčiomis.
Ema
2011-07-25
Su šeima atostogavome rugpjūčio mėnesį. Vietos atžvilgiu šis viešbutis, turbūt, yra pats geriausias visame Calafel kurorte, iki jūros tik vienas žingsnis. Darbuotojai taip pat labai draugiški, atidūs ir paslaugūs: be didelių problemų mums padėjo pasikeisti kambarį iš pirmo į ketvirtą aukštą (dėl garsios muzikos pirmame kambaryje negalėjome išsimiegoti. Triukšmas truputį sumažėjo, tačiau dėl plonų sienų galėjome girdėti viską kas vyko gretimuose kambariuose bei koridoriuje. Mūsų televizorius buvo labai senas + jame nebuvo jokių angliškų kanalų. Bet labiausiai nepasisekė su taksi, kuris vežė mus iš oro uosto, jam turėjome sumokėti 95 eur!!! Žinoma, tai nebuvo viešbučio kaltė, bet šis nemalonumas gerokai apkartino atostogas, todėl būkite labai atidūs.
Aurimas
2011-07-25
Tiesiog puiki vieta!! Viešbutis praktiškai paplūdimyje. Iki miesto centro taip pat ne daugiau negu 300 -200 metrų. Mes gyvenome antrame aukšte, kambarys nebuvo kažkuo ypatingas (ten jau seniai viskam reikia atnaujinimo), tačiau baldai geri, buvo beveik viskas ko reikėjo, nors vonios kambarys gal kiek ir mažokas. Nepatiko baseinas, didžioji jo dalis yra po stogu, todėl ten visiškai nėra saulė, neradome ir gultų. Maistas restorane patiko lygiai dvi dienas, vėliau asortimentas atsibodo, nors negaliu teikti, kad buvo neskanu. Viešbutį verta pasirinkti vien dėl nepakartojamos vietos, o šiaip aš jį įvertinčiau kaip labai neblogą 3 žvaigždučių viešbutį.
Vytis
2011-07-25
Viešbutis šiek tiek tylioje vietoje, bet norint apsipirkti galima netoli galima rasti parduotuvių. Registratūroje buvo tik vienas žmogus, todėl būdavo grūsčių, kai atvažiuodavo nauji turistai. Baseinas mažas, nešildomas, tačiau ypatingai švarus. Man atrodo, jog viešbučio restoranas buvo pats blogiausias iš visų viešbutyje siūlomų paslaugų. Maistas ne ypatingai skanus, be to pats restoranas labiau priminė valgyklą negu 3 žvaigždučių viešbučio restoraną. Blogos žinios ir vegetarams – visi daržovių patiekalai atrodė nelabai estetiškai. Vieną dieną atrodė, jog valgome vakarykštį maistą... mano nuomone, šlykštu... viešbutis pasirodė švarus, tačiau labiau pritaikytas vaikų turistinėms kelionėms bei pagyvenusioms poroms. Rekomenduoju jeigu domina ramios atostogos.

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis