MICHELANGELO 3*

Salou, Kosta Dorada, Ispanija

Vieta: 82,2km iki Barselonos oro uosto, Salou kurorte,100 iki paplūdimių.

Viešbutis: Pastatytas 1990 metais, renovuotas 2000 metais. 7 aukštų viešbučio pastate 106 kambariai (maks.2+1/3asm). Viešbučio kategorija šalyje: 3*

• Vonia dušas
  • Balkonas/terasa
  • Televizorius
  • Satelitinė televizija
  • Šaldytuvas
  • Viryklė
  • Seifas (už papildomą mokestį)

• Restoranas (bufetas)
  • Baras
  • 2 atviri baseinai
  • Liftas
  • Seifas
  • Internetas (už papildomą mokestį)

• Biliardas

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MICHELANGELO 3*

Gintaras
2011-07-22
Vos tik atvažiavę turėjome sumokėti 60 eurų užstatą (jeigu ką nors viešnagės metu sulaužytumėme). Už seifą taip pat reikėjo papildomai mokėti (45 eur). Kambarys labai paprastas, bet švarus. Prie baseino nebuvo jokių linksmybių, negrojo net muzika. Vakarinių pramogų metu šiek tiek padainuodavo, bet nieko gero... pačiame viešbutyje gana brangu, todėl rekomenduoju apsipirkinėti senamiestyje esančiame prekybos centre. Viešbučio pramogos taip pat nepigios, bet pavyzdžiui mes radome barą, kur galima pažaisti biliardą (daug pigiau negu viešbutyje). Valgyt gamindavomės apartamentuose, todėl nieko apie maitinimą negaliu pasakyti... Salou tikrai gražus kurtas, tikiuosi, jog pavyks ten dar kartą apsilankyti.
Petras
2011-07-22
Pirmą kartą keliavau į Ispaniją. Šalis tikrai labai graži ir įsimintina. Atvažiavę turėjome susimokėti užstatą. Gyvenome 409 kambaryje, kurio langai buvo nukreipti į kitą viešbutį (jeigu neklystu Da Vinci). Šiaip kambarys tikrai gražus ir gerai įrengtas, nors reikėtų paminėti, jog kiekvieną vakarą girdėdavome ispanų atliekamas dainas (man atrodo, iš priešais esančio viešbučio). Kambary tvarkė bei rankšluosčius ir patalynę keitę kiekvieną dieną. Vonios kambaryje taip pat buvo šampūnas, dušo želė ir t.t. oro kondicionierius pradėjo veikti tik 15 dieną, bet tai didesnių nepatogumų nesudarė (nebuvo labai karšta). Alus kainavo 2,50 eur, bet per laimingąją valandą buvo galima įsigyti du už vieno kainą (19:30 – 20:30). Prie baseino praleidome tik vieną dieną, ten buvo visai gražu, tvarkinga, o ir žmonių ne per daugiausiai. Aplink viešbutį yra daugybė kavinių ir barų. Man tikrai patiko Salou: geras paplūdimys, puikus oras (buvo tik viena apsiniaukusi diena!!) ir skanus maistas. Jeigu tektų čia sugrįžti aš tikrai pasirinkčiau šį viešbutį.
Stefanija
2011-07-22
Viešbučio darbuotojai labai malonūs ir paslaugūs. Laido patiems išsirinkti apartamentus pirmiausiai juos apžiūrėjus (mums tai buvo labai svarbu po paskutinės kelionės į tokio tipo viešbutį...). viešbutis tikrai nėra pats prabangiausias, kambariai paprasti, tačiau švarūs, baldai nesulūžę, o lova patogi. Man atrodo, jog viešbutyje gauni viską už ką sumoki. Pats viešbutis labai ramus, beveik nevyko jokie vakaro pasilinksminimai, bet kadangi važiuodami neplanavome visų atostogų praleisti viešbutyje, jų ir nepasigedome. Kurortas labai gražus, paplūdimiai – fantastiški!! Rekomenduoju apsilankyti visiems.
Henrieta
2011-07-22
Atostogavome rugpjūčio mėnesį, buvo pats sezono įkarštis, todėl kiekvieną vakarą vyko pasilinksminimai. Maisto komentuoti negaliu, kadangi jį visą laiką ruošėme patys. kambariai tikrai ne patys prabangiausi, bet į Ispaniją atvažiavus nereikėtų sėdėti viešbučio kambaryje. Labai patiko viešbučio švara, dušo kokybė ir labai paslaugūs darbuotojai. Turėjome problemų su oro kondicionieriumi, bet pasiskundus, jau po kelių minučių atėjo ten dirbantis vaikinas ir viską sutvarkė. Viešbutyje prie baro nuolatos vyko pasilinksminimai, dažniausiai kas nors dainuodavo gerai žinomas dainas. Viešbutyje taip pat buvo baseinas bei žaidimų kambariai, todėl nuobodžiauti tikrai neteko ;) Viešbučio vieta taip pat nenuvylė: iki paplūdimio, parduotuvių, restoranų, autobusų sustojimo tik keletas žingsnių. Mes tikrai nepasigailėjome užsisakę šį viešbutį.
Tomas
2011-07-22
Važiuodami neturėjome jokio supratimo ką rasim. Turiu pripažinti viešbutis tikrai maloniai nustebino. Labai draugiški darbuotojai, kambariai valomi 6 kartus per savaitę. Prie baseino praleidome kokias 2 dienas, vanduo tikrai geras, o baseiną valė kiekvieną dieną ( matydavom per savo balkoną). Taip pat prie baseino buvo užtektinai gultų, be to visą laiką dirbo gelbėtojas. Viešbutyje valgėme kelis kartus, sumokėjome apie 12 eur ir galėjome valgyti kiek norėjom (gėrimai nebuvo įskaičiuoti). Patiko tai, jog buvo didelis salotų pasirinkimas, šviežios žuvies, kepsnių ir pan. labai patiko vieta, kur stovi viešbutis. Iš jo labai paprasta patekti į paplūdimys, kavines ir parduotuves. Viešbutis tikrai geras, mielai sugrįžčiau dar kartą.

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis