EXPRESS TARRAGONA 3*

Tarragona, Kosta Dorada, Ispanija

Vieta: Tarragona. 3,2km iki Barselonos, 9,1km iki Reus oro uosto, 800m iki autobusų stoties

Viešbutis: viešbutis įkurtas 2002 metais, 9 pastato aukštuose išsidėstę 90 kambarių. Viešbutis priklauso SB hotels viešbučių tinklui. Kambarių tipai: dvivietis kambarys su dvigule arba 2 atskiromis lovomis, šeimyninis kambarys (2+1 asm.), šeimyninis kambarys (2+2 asm.) Viešbučio kategorija šalyje – 3*

• vonia/ dušas
  • seifas
  • belaidis interneto ryšys (nemokama)
  • skaitmeninė/ kabelinė televizija

• baras
  • visą parą dirbanti registratūra
  • kambariai nerūkantiems
  • kambariai ir paslaugos neįgaliems svečiams
  • šeimyniniai kambariai
  • faksimilinis ryšys
  • kopijavimas
  • bilietų pardavimas

• bėgimo takelis (ne viešbučio teritorijije)
  • golfo klubas (ne viešbučio teritorijoje)
  • pasiplaukiojimas laivais(ne viešbučio teritorijoje)
  • žvejybos vietos (ne viešbučio teritorijoje)

Adresas:
www.hotelexpresstarragona.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę EXPRESS TARRAGONA 3*

Jonas
Atostogavome vasario mėnesį, todėl pačiame viešbutyje buvo gana tylu, bet jeigu sugalvodavome atsidaryti langą, iš gatvės sklido ne patys maloniausi garsai. Nepatogu buvo ir tai, jog viešbutyje nėra lifto, todėl sunkius lagaminus tenka nešiotis patiems. Mūsų kambarys buvo labai paprastas, bet tvarkingas. Vonios kambarys taip pat vidutiniškas (svarbiausia, jog viskas veikė gerai ir neturėjome jokių problemų). Viešbučio siūlomi pusryčiai nenustebino. Visi patiekalai labai paprasti: bandelė, mėsa, sūris, sviestas it t.t. nuo viešbučio iki traukinių stoties 5 min kelio, bet miegant traukiniai netrukdė. Didžiausias viešbučio pliusas nemokamas belaidžio interneto ryšys. Viešbutis tikrai neaukščiausios klasės, bet visai gera vieta pernakvoti.
Eglė
2011-07-19
Labai puikus viešbutis. Jame praleidome visą savaitę, dėl savo pasirinkimo nesigailėjome nei akimirką. Viešbučio darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Pats viešbutis nors ir nedidelis, bet jaukus ir labai tvarkingas. Kambaryje buvo visi reikalingi baldai, nors televizorius ir neturėjo pultelio. Labai patiko, jog kambaryje veikė interneto ryšys. Vonios kambarys taip pat gerai įrengtas, be to kambarinė kiekvieną dieną keitė rankšluosčius. Pusryčiai paprasti, bet mums jų pilnai užteko. Viešbučio vieta taip pat nebloga, šiek tiek paėjus galima rasti tikrai neblogą paplūdimį bei gerų kavinių. Mes viešbučiu nenusivylėme, kaina atitiko kokybę.
Miglė
Mūsų kambarys buvo gana mažas, bet visi prietaisai veikė gerai, todėl niekuo nenusivylėme. Vonios kambaryje buvo keletas trūkumų (ne iki galo užsidarančios dušo kabinos durys), bet labai daug nepatogumų jie nesukėlė. Gera ir viešbučio vieta : vos keli žingsniai iki traukinių stoties, arti miesto centro. žinoma, paplūdimys tolokai, bet pliažas tikrai geras. Pusryčiai viešbučio restorane paprasti, bet skanūs, pasirinkimas taip pat didelis. Labai patiko viešbučio darbuotojai – visi mandagūs ir paslaugūs, suteikė visą informaciją apie autobusų tvarkaraščius ir renginius, jiems labai didelis AČIŪ ;) Pats viešbutis tikrai neblogas – galima patogiai išsimiegoti, skaniai pavalgyti ir nusiprausti, o ir kaina priimtina.
Sonata
Viešbutyje gyvenome tris dienas. Pats viešbutis labai tvarkingas, niekur neteko matyti besimėtančių šiukšlių. Kambarys visai geras, lova patogi. Didžiausių priekaištų turime oro kondicionieriui, kuris veikė gerai, tačiau skleidė labai daug triukšmo. Taigi turėjome pasirinkimą arba miegoti su atidarytu langu arba klausyti triukšmo. Langą buvome atidarę tik porą valandų, kadangi į kambarį priskrido daugybė vabalų. Viešbučio vieta nebloga. Aplankėme ir centrą, ir paplūdimį. Iki traukinių stoties tik kelios minutės pėsčiomis, bet jokio triukšmo negirdėjome. Maitinimas paprastas, bet geras. Darbuotojai taip pat paslaugūs. Jokių didelių priekaištų viešbučiui neturime – puikus kainos ir kokybės santykis.
Marta
Labai triukšmingas viešbutis. Gyvenome kambaryje, kurio langai buvo atsukti į gatvę, todėl dažnai girdėdavome pravažiuojančius automobilius, negana to netoli buvo ir traukinių stotis, todėl kartais girdėjome ir pravažiuojančius traukinius. Kambarys, kuriame gyvenome buvo visai patogus, gerai įrengtas, visi baldai nauji. Vonios kambaryje viskas veikė gera (buvo tiek karštas, tiek šaltas vanduo). Viešbučio vieta taip pat nebloga, daugumą vietų galima pasiekti arba pėsčiomis, arba autobusu. Valgis neypatingas, nors nieko ypatingo ir nesitikėjome. Pusryčiai kompleksiniai: bandelė, mėsa, džemas, sviestas ir pan. Atostogos tikrai nebuvo pačios blogiausios, viešbutį rekomenduočiau neieškantiems didelės prabangos.

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis