COMPLEJO RIVIERA 2*

Salou, Kosta Dorada, Ispanija

Vieta: įsikūręs Salou kurorte, iki paplūdimio 350 m, ikiTarragona miesto 14 km, iki Reus oro uosto 10 km, iki Barselonos apie 100 km.

Viešbutis: kompleksą, pastatytą 1990m, sudaro 4 pastatai. 176 apartamentai išsidėstę 6 aukštuose, kuriuose yra liftas. Kambarių tipai:apartamentai (2 – 4 asm.), apartamentai (4 – 6 asm). Viešbučio kategorija šalyje – 2*

• vonia/ dušas
  • virtuvė
  • šaldytuvas
  • viryklė
  • mikrobangų krosnelė
  • skalbyklė
  • lygintuvas ir lyginimo lenta
  • dvigulė lova
  • terasa

• kambariai ir paslaugos neįgaliesiems
  • kambariai nerūkantiems
  • liftas
  • seifas
  • automobilių stovėjimo aikštelė
  • valiutos keitykla

• lauko baseinas

Paplūdimys: smėlio/smulkaus žvyro. Skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai – gali būti už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai – gali būti už papildomąą mokestį.

Adresas:
TERRER ESQ. LOUIS BRAILE 28, Salou, 43840

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę COMPLEJO RIVIERA 2*

Sigita
2011-08-19
Ispanijoje lankėmės pirmą kartą. Viešbutis mums labai patiko. Keliaudami nesitikėjome nieko ypatingai prabangaus, todėl atvykę nei kiek nenustebome. Atostogavome su visa šeima ir negirdėjome jokių nusiskundimų. Viešbutis stovi nuostabioje vietoje, iki paplūdimio ir miesto centro tik 5 min kelio. Mūsų apartamentus valė kiekvieną dieną, taip pat galėjome naudotis ir skalbykle, šaldytuvu, mikrobangų krosnele bei virykle. Viešbučio restorane nevalgėme, todėl nieko apie maisto kokybę negalime pasakyti. Vienintelis viešbučio nepatogumas, jog ant pastato nebuvo jokios iškabos, todėl neretai taksistai pasimeta kai paprašai nuvežti į viešbutį.
Daumantas
2011-08-19
Viešbutis mus labi nuvylė. Vos tik atvažiavus kilo nemažai sumaišties kai registratūros darbuotojai nesugebėjo rasti mūsų kambario rakto,kai jį pagaliau gavome kambarys mums pasirodė pats prasčiausias visame viešbutyje. Žinoma, mes paprašėme, kad mus perkeltų kur nors kitus, tačiau darbuotojai pasirodė labai arogantiški ir beveik nesureagavo į mūsų prašymą. Kambario sienos buvo apdriskusios, be to kambaryje nei karto nesilankė kambarinė, todėl atostogų metu niekas neplovė mūsų kambario ir nekeitė patalynės. Gyvenant viešbutyje norėjome, kad atostogos pasibaigtų kaip galima greičiau.....tai buvo pati blogiausia savaitė mūsų gyvenime.
Aura
2011-08-19
Į viešbutį atvažiavome gerokai po pietų. Vienintelis dalykas ko norėjome po kelionės buvo dušas ir lova. Tačiau vos tik atvažiavome sužinojome, jog mūsų kambarys yra gerokai toliau nuo pagrindinio pastato, norint nueiti iki numerio teko gerokai paklaidžioti, mat niekas iš registratūros darbuotojų nesiteikė mūsų palydėti. Seifas buvo tik registratūroje, todėl juo ir nesinaudojome. Vos atėjus į kambarį buvome dar kartą nemaloniai nustebinti: baldai seni, sienos apsilupusios... apie vonios kambarį geriau net nepradėsiu pasakoti.....baseinas taip pat – nieko gero, nežinau kada paskutinį kartą jį kas nors valė..... apie viešbutį nieko gero pasakyti negaliu, tikiuosi, jog čia daugiau neteks apsistoti......

Jungtiniai Arabų Emyratai 2024 Lapkritis
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Italija, Riminis 2024 Gegužė - Liepa
BAMBADIENIAI! Iki 12% pigiau iki 05.15 Turkija, Antalijos regionas 2024 Gegužė - Spalis