ANTIK HOTEL & GARDEN

Alanija, Antalijos regionas, Turkija

Graži, žalia teritorija bei erdvūs numeriai. Viešbutis prie pat Incekum pakrantės - smėlio paplūdimys, švari ir skaidri jūra. Per 10 minučių nueisite iki Avsallar miesto centro, kuriame rasite daugybę turgų ir kavinių. Rekomenduojamas ramiam šeimyniniam poilsiui.

Atrinkti šio viešbučio pasiūlymus
+ daugiau filtrų
Kokios čia kainos?
. Kainos grafike atnaujinamos kelis kartus dienoje. Kainas patikrinsime Jums pasirinkus dominančią datą.
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis ANTIK HOTEL & GARDEN 4*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Įskaičiuota:

• Skrydis į Vilniaus į Antalijos arba Alanijos (Gazipaša) oro uostą ir atgal (skrydžio į vieną pusę trukmė apie 3 val.)
    Skrydžio oro uostą galite patikrinti paspaudę [Daugiau informacijos] prie kainos.
  • Pervežimas oro uostas - viešbutis - oro uostas Turkijoje;
  • Apgyvendinimas pasirinktos kategorijos kambaryje su pasirinktu maitinimu;
  • Registruotas bagažas iki 20 kg;
  • Rankinis bagažas iki 5 kg.

Neįskaičiuota:

• Kelionės medicininių išlaidų ir kiti draudimai;
  • Maitinimas ir vietų pasirinkimas lėktuve;
  • Ekskursijos nuvykus į šalį;
  • Asmeninės išlaidos.

Apie 100 km iki Antalijos oro uosto, apie 20 km iki Alanijos miesto, apie 500 m iki Avsalaro miestelio, apie 50 m iki nuosavo paplūdimio (per kelią, yra požeminė perėja).

Pastatytas 1998 metais, bendras plotas apima 15 000 m2. Paskutinį kartą atnaujintas 2013 metais.

Viešbutį sudaro pagrindinis 7-ių aukštų Hotel pastatas (36 numeriai su vaizdu į jūrą), septyni 3-jų aukštų Garden pastatai ir du 2-jų aukštų Beach pastatai.

Hotel pastate yra:

• 78 HOTEL ROOM tipo numeriai(maks. 3 asm., 24 m2);
  • CONNECTİON ROOM tipo numeriai(2 standartiniai numeriai, atskirti durimis, 2 vonios kambariai, maks. 5 asm. + kūdikis, 48 m2).

Garden pastatuose yra:

• 100 GARDEN ROOM tipo numerių(maks. 3, 21 m2);
  • 13 dviejų kambarių FAMİLY ROOM garden tipo numerių(2 miegamieji atskirti durimis, maks. 3+1 asm., 30 m2);
  • 6ECONOMY ROOM tipo numeriai (kai kurie numeriai be balkono ir su vaizdu į sieną, . 2 asm., 16 m2).

Beach pastatuose yra:

• 33 BEACH ROOM tipo numeriai(maks.2 asm., 16–20 m2);
  • ECONOMY ROOM tipo numeriai(kai kurie numeriai be balkono ir su vaizdu į sieną, . 2 asm., 16 m2).

Viešbučio oficiali kategorija šalyje: 4* žvaigždutės.

• Rankšluosčiai
  • Vonios kambarys (vonia/dušas)
  • Chalatas
  • Higienos reikmenys
  • Plaukų džiovintuvas
  • Šlepetės
  • Drabužinė
  • Elektrinis virdulys
  • Televizorius
  • Mini baras (vanduo - papildomas kasdien)
  • Oro kondicionierius
  • Nemokamas Wi-Fi internetas
  • Patalynės keitimas: kasdien
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Aptarnavimas numeriuose: visą parą, mokamai
  • Seifas (yra kai kuriuose numeriuose)
  • Balkonas/terasa

• Bagažo saugykla
  • Drabužių valymo ir lyginimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • 1 uždaras baseinas
  • 3 atviri baseinai
  • Restoranas (pagrindinis)
  • SPA centras
  • Drabužių skalbimo paslaugos
  • Prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai (vaikams iki 7 metų - neišduodami)
  • Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Belaidis internetas - registratūroje, nemokamai
  • 4 barai
  • 2 vandens kalneliai
  • Konferencijų salė (iki 50 asm.)

• Nemokamai:
    • Pramoginiai renginiai (animacija)
    • Stalo tenisas
    • Turkiška pirtis
    • Sūkurinė vonia
    • Paplūdimio tinklinis
    • Sauna
    • Teniso kortas (teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį)
    • Smiginis
    • Vandens aerobika
    • Treniruoklių salė
  • Už papildomą mokestį:
    • Biliardas
    • Masažas

• Žaidimų aikštelė
  • Auklė (už papildomą mokestį)
  • Vaikų klubas (4-12 metų)
  • Meniu vaikams
  • 2 baseinai vaikams

• Nuosavas
  • Smėlio
  • Paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai (vaikams iki 7 metų - neišduodami)
  • Baras paplūdimyje: nemokamai
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai

Adresas: AVSALLAR MAH. FUĞLA CAD. NO:23, 07410 Alanya/Antalya, Turkija

Telefonas: +902425171717

Internetinė svetainė: https://www.hotelantik.com/

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę ANTIK HOTEL & GARDEN

Diana
2017-10-07
Viešbutis 3* atitinka tik Kretoje. Menkas maisto asortimentas. Viesbutis senos statybos,prasta ventiliacija. Pirmą naktį dėl kvapo negalėjom miegoti. Pakeistas kambarys buvo ne ką geresnis. Buvo baisus triukšmas naktį, nes gavome su išėjimu į keliuką.
Laima
2017-10-06
Prieš kelias dienas grįžom iš šio viešbučio. Geras smėlio paplūdimys, galima gan toli į jūrą įbristi, pusėtini kambariai. Maistas labai prastas, su mažais vaikais niekam nepatarčiau važiuoti, animacija apgailėtina.
Asta
2017-10-06
Grįžom prieš kelias dienas. Viskas pakenčiama, išskyrus maistą. Tik nevažiuokit su mažais vaikais, badu numirsite.
jonas
2016-06-26
geras viezbutis atitinka 4 zvd truputi net daugiau . labai svarus tvarkingas ,jaukus. personalas super, maistas geros kokybes mesa,zuvis,juros gerybes ,is vaisiu buvo apelsinai, greifrutai, arbuzai, melionai, braskes, obuoliai,kriauses,salotu kokiu tik nori visada viskas sviezia.kambarys buvo puikus vaizdas i jura visi kondicionieriai veike plezas superinis smeliukas, gultai, skeciai,ranksluosciai nemokami.dusai, tuoletai kurie labai tvarkingi prie pat juros. viskas super musu palangai dar labai toli
Jolita
2015-09-09
Prieš porą savaičių grįžau iš šio viešbučio. Viešbutis atitinka 4 žv., bet ne daugiau. Jaunimui ten nėra kas veikti, ramus, tylus, net baruose nėra muzikos. Animatoriai labai silpni, vakariniai renginiai neverti dėmesio. Niekam nerekomenduoju šeimyninių Garden tipo kambarių, baisūs kambariai (po 10 m2), smirda pelėsiais, dulkėm, toliausiai nutolę nuo jūros, bet mums pasiseke, buvo laisvu kambarių ir operatyviai pakeitė į vieną didesnį paplūdimio teritorijoje. Šis kambarys buvo puikus, tvarkingas, per langą matėsi jūra (iki jos apie 30 metrų), nors gyvenome keturiese, mums tiko. Kambariai tvarkomi ir rankšluosčiai keičiami kasdien, pretenzijų neturėjom. Maistas neypatingas, karštų patiekalu pasirinkimas nedidelis, per pietus ir vakarienę tik po du mėsos patiekalus, bet salotų pasirinkimas buvo. Žodžiu važiavom ne pavalgyti, o ilsėtis, alkani nebuvom. Dar vienas didelis minusas, kad visur, išskyrus kambarį, išjungti kondicionieriai, nors temperatūra 35-37. Reikia įsivaizduoti kaip maistas greitai genda tokioje temperatūroje, mes buvom apsinuodiję, nes eidavom valgyti vėliau, kad nestovėti eilėse. Žodžiu reikia atsargiai rinktis maistą. O dabar pats didžiausias pliusas, kuris atsveria visus minusus, tai paplūdimys: švarus, tvarkomas kiekvieną rytą, jokių šiukšliu, Kleopatros smėliukas, negilus krantas, gultų pakanką, baras nemokamas dirba nuo 10 iki 24 val., patiekdavo net ir pietus bare. Tokio puikaus paplūdimio ne visi 5 žv. viešbučiai turi.
Ala
2015-08-27
Ka tik grižau iš viešbučio Antik Hotel &Garden.2015.08.27 .Nors tai yra 4 **** viešb.Atitinka viso 5 .Personalas labai malonus ,visa laika aptarnauja su šipsena. Kambariai švarus , Maitinimas skanu , ivairovė,pasirinkimas didelis. Papludimis smielis pasakiškas Kleopartros smieliukas.Sutvarkytas kasdien. Rekomendoju ta viešbuti ,kas megsta ramu poilsi.
Daiva
2015-06-26
Labai puikus viešbutis tiems, kas nori ramaus poilsio.
Ineta
2015-05-06
Nerealus viešbutis, nerealus poilsis! Iš mūsų balkono matėsi jūra.. Personalas ir maistas puikus. žodžiu, mums labai patiko :)
Julija
2011-07-25
Iš viešbučio grįžome su geriausiais įspūdžiais. Buvome Turkijoje pirmą kartą, buvome skaitę ir blogus atsiliepimus, todėl buvo šiek tiek baisoka, bet dabar džiaugiamės, kad čia lankėmės :) Apsigyvenome kambaryje pirmam aukšte, turėjome balkoną. Be to prie pat buvo baseinas. Graži, sutvarkyta aplinka, auga medžiai, žolė nupjauta... Baseinas taip pat nuolat valomas. Restoranas - pagrindiniame pastate. Beje visas viešbutis yra senovinio stiliaus, labai kietai atrodo :) Maisto visada buvo daug. Daržovės, salotos, mėsa (tik kiaulienos nebuvo), vaisiai (arbūzas visada, kartais ir apelsinai). Didelis desertų stalas :) Darbuotojai labai draugiški, kalba ir rusiškai. Iš gėrimų yra vynas, arbata, kava, alus, kola, fanta, tirpaus gėrimo. Pagrindiniame pastate taip pat yra baseinas. Paplūdimys tvarkingas. Yra kavinė. Yra hamburgerių, picos, bulvyčių, daržovių. Yra ir dar du baseinai. Nusileidimo takeliai patinka ir vaikams ir suaugusiems. Mažas baseinėlis - mažiems vaikams. Kalbant apie pramogas, nelabai galiu kažką pasakyti. Vaikams buvo pramogos ryte ir vakare, suaugusiems irgi kažkas buvo, bet mes ten nedalyvavome :) Bendras įspūdis - puikus.
Ugnė
2011-07-25
Mažas viešbutis, labai švarus, puikus maistas. Viešbutis iš karto prie gatvės, tą jau žinojome iš anksto. Na, bet paplūdimys pasiekiamas mažu takeliu, todėl per gatvę lakstyti nereikėjo. Prie jūros labai smagus smėlis, vanduo labai švarus. Negilu, todėl tinka vaikams. Iki Avsallaro centro pėsčiomis 10 minučių. Iki oro uosto - pusantros valandos autobusu. Kai atvykome, personalas labai draugiškai mus sutiko. Visada greitai reaguodavo ir padėdavo išspręsti problemas. Kambarys gerai ir dažnai valomas. Rankšluosčiai keičiami kiekvieną dieną. Seifas kambaryje nemokamas. Pusryčiai, pietūs ir vakarienė pagrindiniame restorane geros kokybės ir švieži. Viskas higieniška. Maistas tikrai patiko. Gėrimai atnešami ant stalo, virtuvė - europietiška. Visi keturi baseinai labai švarūs ir tvarkingi. Tik gultai paplūdimyje mokami. Bet yra persirengimo kambariai ir dušai. Vienintelis trūkumas - pramoginė programa galėtų būti atliekama profesionaliau. Kambarys buvo geras. O jei gražiai paprašote, jums gali duoti ir didesnį kambarį :) Kambaryje labai švaru, yra televizorius, šaldytuvas, didelė spinta. Lovos labai patogios. Jeigu viešbutyje jums kyla kažkokios problemos, nedvejodami galite kreiptis į registratūrą, jie tikrai greitai ras išeitį. Tiems, kam svarbiausia ramybė ir poilsis siūlyčiau a apsilankyti rugsėjo - spalio mėnesiais. Temperatūrą nuo 28 iki 35 laipsnių, vanduo - apie 28 laipsniai.