Titanic Deluxe Lara

Lara (Antalija), Antalijos regionas, Turkija
Nuo 964€

Originali architektūra ir numeriai, įrengti jūros tematikos stiliumi. Jaukūs numeriai, įvairus ir kokybiškas maitinimas, geri pramoginiai renginiai ir daugybė galimybių aktyviam poilsiui. Rekomenduojamas šeimyniniam poilsiui.

Atrinkti šio viešbučio pasiūlymus
+ daugiau filtrų
Kokios čia kainos?
. Kainos grafike atnaujinamos kelis kartus dienoje. Kainas patikrinsime Jums pasirinkus dominančią datą.
Rezultatai pagal paiešką:
Viešbutis Titanic Deluxe Lara 5*,
Parinkome datą, kuria, mūsų turimais duomenimis, viešbutis turi mažiausią kainą.

Įskaičiuota:

• Skrydis Vilnius - Antalija - Vilnius (skrydžio į vieną pusę trukmė apie 3 val.);
  • Pervežimas Antalijos oro uostas - viešbutis - Antalijos oro uostas;
  • Apgyvendinimas pasirinktos kategorijos kambaryje su pasirinktu maitinimu;
  • Registruotas bagažas iki 30 kg;
  • Rankinis bagažas iki 5 kg.

Neįskaičiuota:

• Kelionės medicininių išlaidų ir kiti draudimai;
  • Maitinimas ir vietų pasirinkimas lėktuve;
  • Ekskursijos nuvykus į šalį;
  • Asmeninės išlaidos.

Artimiausia Antalijos oro uostas už 8 km. Artimiausias paplūdimys ,, Kundu Public Beach" 650m. Netoliese ,,Adriono vartai" už 14 km. Artimiausias restoranas už ,, Sella Snack Bar" 350m.

Pastartytas 2010m. Atnaujintas 2019m. Kambarių tipai:

• Standartinio tipo kambarys (maks. Apgyvendinimas 3, kambario plotis apie 26 kv.m)
  • Pusiau luxe tipo kambarys (maks. Apgyvendinimas 4, kambario plotis apie 65 kv.m)
  • Family tipo kambarys (maks. Apgyvendinimas 5, kambario plotis apie 39 kv.m)
  • Dviejų aukštų luxe tipo kambarys (maks. Apgyvendinimas 6, kambario plotis apie 65 kv.m)

Viešbučio kategorija šalyje: 5*

• Grožio paslaugos

• Žaidimų aikštele
  • Vaikiškas menių
  • Auklės (už papildomą mokestį)

• Viešbučio teritorijoje

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę Titanic Deluxe Lara

Saulius
2022-02-13
Ką tik grįžome iš šio nuostabaus viešbučio, puikiai praleidome laiką ir tikrai negalime nieko kaltinti. Mes, tai aš, vyras ir anūkas. Maistas buvo puikus, valgomojo zonos buvo labai švarios, o personalas buvo labai paslaugus. Baro darbuotojai buvo nuostabūs, visada su jais galėdavai pajuokauti. Vakaro pramogos nebuvo puikios, bet nesitikėjome, kad šiuo metų laiku, atšilus mėnesiams, pagerės. Viešbutyje buvo daug parduotuvių, bet norėjome nueiti labai trumpą atstumą keliu, kur gavome viską, ko norėjome, marškinėlius ir pan., ir buvo smagu su jais derėtis. Tikrai sugrįšime į šį viešbutį ir norėtume padėkoti visiems už tokią puikią savaitę. Apskritai, nuostabi patirtis, ačiū.
Viltė
2022-02-04
Mano sūnus ir aš turėjome nuostabią savaitę. Personalas itin dėmesingas ir paslaugus. Man taip pat reikėjo pagalbos dėl techninės pagalbos kai kuriems internetiniams seminarams, pagalba gavau. Vaikams yra daug veiklos, o lauke yra daug vietos prie baseino ir barų. Taip pat visai šalia paplūdimio! Sugrįžiu kitais metais.
Liucija
2021-10-31
Ką tik grįžau iš šeimos atostogų iš Antalijos. Buvome apsistoję Titaniko Lara paplūdimyje. Na, ką aš galiu pasakyti, kurorte yra viskas, apie ką galima tik pagalvoti. Tai vienas geriausių kurortų, kuriame aš kada nors buvau apsistojęs, ir toks draugiškas šeimai. Žodžiu, toks draugiškas taip pat yra vaikams ir jame yra viskas – nuo ​​vaikų maudymosi zonos, parkų, mini pasažas, boulingo, kino teatro ir t.t Maistas Parkfora restorane buvo nuostabus. Kambariai gražūs ir švarūs. Jie turi keletą baseinų, todėl niekada nemaniau, kad baseinai yra per daug užpildyti. Apskritai nuostabus kurortas ir labai rekomenduoju šeimoms su vaikais. Nekantraujame grįžti atgal.
Laura
2021-10-13
Ką tik praleidau 5 dienas Titaniko viešbutyje ir tai buvo nuostabu! Personalas draugiškas, mandagus ir labai paslaugus! Maistas nuostabus, tiek daug maisto – iš tikrųjų tai gali nustebinti. Ir apskritai tai tiesiog puiki vieta būti! Viešbutis neabejotinai yra sąmoningas COVID-19 aplinkybėmis, darbuotojai visada dėvi kaukes, svečiai raginami dėvėti kaukes ir naudoti rankų dezinfekavimo priemones, temperatūros rodmenys įeinant, taip pat prieš vakarienę. Pamatysite, kaip jie įdeda pastangas, kad būtų saugu, ypač valgomojo zona nuo personalo, tiekiančio maistą už prekystalių, iki šviežiai išvalytų stalo įrankių ir servetėlių. Kiti turistai galėtų geriau laikytis COVID gairių, bet negaliu jiems priekaištauti, kad jie atostogauja, kad gerai praleistų laiką!Neturiu jokių priekaištų... tikrai sugrįšiu!

SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Rugpjūtis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis
SKRYDIS IŠ VILNIAUS ĮSKAIČIUOTAS! Kuba, Varaderas 2024 Spalis Per rudens vaikų atostogas!