Antalijos regionas , Turkija

2019-07-26 ir daugiau datų
Viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Viešbutis esantis Kemero miesto centre bei vienas populiariausių viešbučių tarp jaunimo. Puiki vieta, šalia centras ir pramogos, viešbutis ant jūros kranto. Paplūdimys nuosavas, smulkaus žvyro, akmenuotas. Teritorija nedidelė. Geras maitinimas, jaukiai įrengtas uždaras baseinas, bei geras atviras baseinas.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į GOLDEN LOTUS
2 suaugę, 5-8n., 2019-07-26 Keisti
GOLDEN LOTUS

Viešbutis: Pastatytas 1990 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2009 metais. Bendras plotas – 4 000 kv. m. Viešbutį sudaro 5-ių aukštų pastatas (20% numerių su vaizdu į jūrą), kuriame yra:
124 Standard room tipo numeriai (maks. 3 asm., 18–25 kv. m),
6 dviejų kambarių Family room tipo numeriai (prieškambaris, atskiras miegamasis, maks. 4+1 asm., 50 kv. m).

Viešbučio vieta: Apie 55 km iki Antalijos oro uosto, Kemero mieste, ant jūros kranto.

• Drabužių skalbimo paslaugos
  • Drabužių valymo paslaugos
  • Barai: 2
  • Konferencijų salės: 1 (iki 100 asm.)
  • Restoranai: 1
  • Gydytojo iškvietimas
  • Baseinai: 1
  • Belaidis internetas nemokamai
  • Parduotuvė

Numeryje:

• Seifas numeryje, už papildomą mokestį
  • Patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • Oro kondicionierius: yra (centrinis arba individualus)
  • Vonia
  • Grindys: kiliminė danga
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Plaukų džiovintuvas: yra
  • Balkonas/terasa
  • Mini baras 0 (vanduo ir gaivieji gėrimai atvykimo dieną nemokamai)
  • Internetas: Wi-Fi nemokamai
  • Televizorius: yra (rusiškas kanalas)

• Sauna nemokamai
  • Pirtis nemokamai
  • Sūkurinė vonia nemokamai
  • Masažas už papildomą mokestį
  • Biliardas už papildomą mokestį
  • Treniruoklių salė nemokamai
  • Turkiška pirtis nemokamai
  • Smiginis už papildomą mokestį
  • Vandens sporto priemonės už papildomą mokestį
  • Stalo tenisas nemokamai

• Baseinas vaikams: yra

Prie baseino:

• Paplūdimio rankšluosčiai užstatas
  • Skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai

• Žvyro
  • Baras paplūdimyje: už papildomą mokestį
  • Nuosavas
  • Pirsas (Prieplaukoje: skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį)
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: užstatas

Аdresas: Merkez Mahallesi, Deniz Cd. No:13, 07980 Kemer/Antalya, Turkija
Telefonas: +90 242 814 35 30
Internetinė svetainė: www.goldenlotushotel.com

Atsiliepimai
Kamilė
Keliautojo komentaras 2016-06-24 22:47
Sveiki, viesbutis tikrai ne jaunimui, tikras pencionatas, vakarais labai liudna, daug senu, mazai jaunimo, muzika retai kada grojo, tiek diena, tiek vakare, teko klausytis greta esancio viesbucio muzikos.. Maistas ganetinai geras, tik skonis labai panasus, kartojasi.. vaisiai labai skanus. Kambarys
Alina
Keliautojo komentaras 2015-11-07 21:12
Mes šiame viešbutyje lankėmės visai sezono pabaigoje. Buvome paskutiniai klientai. Personalas labai mielas ir draugiškas. Labai maloniai nusiteikę. Kambarinės savo darbą dirbo gan atsainiai (turbūt dėl to, kad sezonas ėjo į pabaigą).. Turbūt tai būtų vienintelis minusas... Jos tik keisdavo rankšluos
Tereza
Keliautojo komentaras 2013-10-31 19:53
Kas labiausiai sužavėjo-tai vieta ir viešbučio jaukumas.Turint tikslą pailsėti po sunkių darbų reikia rinktis šį viešbutį ir nepamiršti pasinaudoti jo SPA,masažais.Būsite aptarnauti labai mandagiai ir maloniai. Labai patogu gulėti prie baseino,nes iš vienos pusės netoli jūra,kur gali eiti ir issimau
Kristina
Keliautojo komentaras 2013-09-19 12:36
Ka tik grįžome iš to viešbučio. Viešbutis tikrai labai jaukus, švarus, ant jūros kranto, už kelių žingsnių miesto centras, diskotekos. Jai norite geresni kambarį reikia duoti bent 20 dolerių, kitaip gausite maža tamsų kambariuką be balkono. Pačiame viešbutį labai ramų, nei pramogų, nei muzikos, vien
SERGEJUS
Keliautojo komentaras 2013-09-30 21:39
Viskas super gera vieta, grazi aplinka.griztumem dar karta bet mum patinka keisti atostogu vieta.
gema
Keliautojo komentaras 2013-11-21 11:33
SI VIESBUTI GALIMA SAKYTI LAIKOME ANTRAIS NAMAIS,NES VAZIUOJAME 10M. IR TAI PO 2 KARTUS.VISKAS GERAI,TIK SU PAPLUDIMIU TRAGEDIJA,GULTAI BAISUS,GULTAS PRIE GULTO,NET PRAEITI NEINA,del aptarnaujancio personalo,kas liecia registruojanti personala,tai saunu,bet kur pavaduoja tikraji barmena iki 15val,ne
Alma
Keliautojo komentaras 2013-05-03 16:43
Viskas super..... Vieta fantastinė,centras čia pat,jūra taip pat.Maistas super,išbuvom 10 dienų ir nepabodo,nes maistas įvairus ir skanus.Personalas labai paslaugus,kalba rusų kalba.Dar kartą važiuotume į šį viešbūį.
L
Keliautojo komentaras 2013-08-12 17:42
Siais metais 2013 rugseji vel pasirinkome si viesbutuka... Pernai labai patiko... Man svarbu ramybe vakarais... jaunimui netinka... bet miesto centre... galima prasivaikscioti pakrante arba eiti i centra. Super. :)
auksas
Keliautojo komentaras 2012-06-19 13:37
super,vaziavome kelios mergaites tj labai labai patiko! vieta ir maistas super,viesbutukas irgi naujoviskas gan, o ir jaunimo daug buvo is visokiu saliu tai laika leidom visas dienas labai gerai1 siulau ir kitoms mergaitems ten apsilankyt,nenusivilsit!
grazina
Keliautojo komentaras 2012-05-29 22:41
rekomenduoju poilsiui.mes atvykome anksti,registraturoje siltai sutiko ir po 15min skyre kambari .kambarys super ,vaizdas i baseno puse ir ,i jura.puiki vieta, miestelio centras,grazi zalia aplinka,gelynai, palmes.galima pasivaikscioti vakarais miete ir prie juros.salia juros grazus kalnuoti vaizdai
Ruta
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
vieta puiki, jura salia, centras taip pat. personalas tikrai nekalba angliskai. kambari gavome geresni nei kiti kartu vyke lietuviai, nes daveme" baksisa". ir tikrai nepasigailejom , nes nakti balkona atidaryti galima, nes kondicionieriai nakti neveikia. maistas neatsibodo. vaziuociau dar karta.
alma
Keliautojo komentaras 2013-07-28 16:14
Sveiki, buvome sitame viezbutyjy pries kelis metus, viskas labai patiko, tik bovo vienas didelis trukumas, nakciai isjunkdavo centrini kondicionieriu, tai buvo labai karsta miegoti, nes buvom Liepos men, o prasiverus balkona buvo triuksmas nuo kito salia esancio viezbucio, o uzsidarius nebuvo kuom k
picanto
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Vertas demesio viesbutis, geroje vietoje. Maistas geras. Kambarius uz nedideli papildoma mokesti (kisi) galima gauti pacius geriausius su vaizdu i jura, nes nevisuose kambariuose yra balkonai. Animacijos nera, tik 1 karta per savaite buvo vakarine programa. Kelionės laikas: 2011 m. Birželio mėn.
Rolandas
Sveiki!Neseniai parvykom is sito viesbucio..Likom suzaveti!Labai patiko vieta,pats viesbutis ramus ir jaukus..Maistas geras,barmenai liuks..Ypac MUSTAFA ALI.Cia lankemes pirma karta,likom patenkinti,ir tikrai dar gryztume ten kita karta..
asta
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Ką tik grįžome iš šio viešbučio- viskas puiku. Mums patiko. Vieta gera - nuosavas papludimys, krantas akmeninis, turi tiltelį ir mokančiam plaukti specialių batų nereikia. Aptarnavimas neįkyrus, malonus, kalba rusiškai. Kambariai švarūs, tvarkomi kasdieną. Maistas įvairus ir daug. Netriukšmingas, mu
Arunas
Sveiki, rekomenduoju šį viešbutį tiems, kurie nori ramybės, vakare jokio veiksmo, jokių šėlionių, nes nei dieną nei vakare muzikos nėra, gerai įsiklausius gal ir įmanoma išgirsti :) Aš su drauge buvom spalio viduryje, taigi vakarais tikrai nėra čia ką veikti, jei nesi su kompanija. Viešbutyje yra ge
Edita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Nesenai grįžom iš šio viešbučio. Vieta man patiko, nes viešbutis yra centre. Aptarnavimui priekaištų irgi neturiu. kambarius tvarkė kiekvieną dieną, patalynę keitė kas antrą dieną. Kambarys (bent jau mūsų) tikrai tvarkingas ir erdvus. Nėra koks aptrintas. Viskas apynauja. Maistas baisus, čia ir
Toma
Keliautojo komentaras 2010-07-08 19:57
Šis viežbutis tikrai labai geras. Jis man patiko savo jaukumu. Manau jo privalumas yra tas, kad jis nelabai didelis, galbūt tai ir suteikia tą jaukumą. Taip pat kaip nekeista buvo labai draugiškų lietuvių su kuriais leidome visus vakarus viežbučio terasoje, o paslaugūs barmenai visada mus aptarnauda
laura
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Mes ka tik gryzome is savo atostogu Turkijoje. Kaip tik buvome apsistoje siame viesbutyje ir tikrai galiu tvirtinti, kad tai buvo vienas geriausiu viesbuciu kuriuose mums kada nors buvo teke apsistoti. Personalas buvo super, visi draugiski, paslaugus, sokineja aplink...Pats viesbutis buvo tvarkomas
Gintare
vakar tik grizom is to pensionato...gailiuosi,kad ten vaziavau siaubas...dar tokio neesu maciusi.padavejai vaiksto pasipute,tik ir laukia ,kad duociau arbatpinigiu tai tada nors nusisipso...raso,kad viskas iskaiciuot ,bet nieko negali is baro nestis prie juros.turi ten pirkti bare prie juros.vienu z
Karinka
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Viesbutis tikrai gan neblogas,geroje vietoje, ant juros kranto ir centras salia. Viskas taip kaip parodyta nuotraukose. Kai buvome spalio men tai pakankamai ramu, buvo nemazai vokieciu senuku :) rusu tik vienas kitas.. Del maisto dideliu priekaistu neturiu, buvo ka valgyti. Jokiu skruzdelyciu kambar
RG
sveiki, tikrai vertas demesio viesbutis. jaukus grazus viesbutis. kambariai tvarkingi, kiekviena diena, keicia patalyne. maistas palyginis kiek girdejau is kitu atsiliepimu, tai 10 balu. labai skanus, gan didelis asortimentas. kiek valgem tiek viskas tiko idealiai. aptarnavimas - puikus, perso
irmis
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Labai viskas gerai, ypac kas megsta ramybe.. vienas minusas,- daug lietuviu :)
Simona
Rekomenduoju šį viešbutį. Be jokių pribombasų, vieta gera, papludimys yra, maistas geras. Viskas gerai
Maie
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Puhkasime selles hotellis, teenindus oli normaalne, toas ei töötanud konditsioneer, üritati küll remontida, aga kasu sellest polnud, animatsiooni ei toimu, muusikat ei lasta, ainult lärmavad turistid ümber baari istumas. Enam sinna tagasi ei lähe.
Mikas ir Mikasė
Nors buvome pernai, bet reikia pagirti nors šiemet. Lyginant su dideliais kompleksais pliusas, kad dažniau matai tą patį personalą, žinai vardus, sporto salėje turkas Kaune gyvenęs. Žodžiu, jaukiau, nesijauti kaip iš bevardės minios. Numerį pasiprašėme priešingame šone nuo gretimos diskotekos, todėl