Antalijos regionas , Turkija

2019-10-15 ir daugiau datų
Viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Ekonominės klasės 4* viešbutis, turintis nedidelę teritoriją ir ilgą nuosavą paplūdimį, skirtas ramiam poilsiui. Numeriuose rasite oro kondicionierius ir  televizorius. Kai kuriuose numeriuose yra balkonai. Restorane galėsite paskanauti gardžių ir unikalių, iš valgiaraščio ar savitarnai patiekiamų turkiškų bei tarptautinių valgių.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į BLAUHIMMEL HOTEL
2 suaugę, 5-8n., 2019-10-15 Keisti
BLAUHIMMEL HOTEL

Viešbutis: Pastatytas 2002 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2010 metais. Bendras plotas – 3 038 kv. m.
Viešbutį sudaro vienas 5-ių aukštų pastatas, kuriame yra:
92 Standard room tipo numeriai (6 iš jų su sūkurine vonia be balkono, maks. 2+2 asm., 16–32 kv. m),
6 dviejų kambarių Family room tipo numeriai (2 atskiri miegamieji, maks 4+1 asm., 34 kv. m).

Viešbučio vieta: Apie 60 km iki Antalijos miesto oro uosto, apie 8 km iki Kemero miesto centro, Čamjuvos gyvenvietėje, apie 300 m iki nuosavo paplūdimio.

• Drabužių skalbimo paslaugos
  • Interneto kavinė 1
  • Barai: 2
  • Konferencijų salės: 1 (nuo 50 iki 100 asm.)
  • Restoranai: 1
  • Prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai už papildomą mokestį
  • Gydytojo iškvietimas
  • Baseinai: 1
  • Belaidis internetas registratūroje ir baruose, nemokamai
  • Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • Vandens kalneliai: 1
  • Parduotuvės

Numeryje:

• Seifas numeryje, už papildomą mokestį
  • Patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • Oro kondicionierius: individualus
  • Grindys: plytelės
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Plaukų džiovintuvas: yra
  • Mini baras 2 (tuščias)
  • Balkonas (ne visur)
  • Vonia arba dušas
  • Televizorius: yra (rusiškas kanalas)

• Sauna už papildomą mokestį
  • Paplūdimio tinklinis nemokamai
  • Smiginis nemokamai
  • Stalo tenisas nemokamai
  • Pramoginiai renginiai nemokamai (4 dienas per savaitę)

• Žaidimų aikštelė
  • Baseinas vaikams: yra

• Stambaus žvyro/akmenuotas
  • Baras paplūdimyje: nemokamai
  • Nuosavas
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: už papildomą mokestį

Аdresas: Merkez Mah. Huzur Cad. No:4 Camyuva Kemer, Camyuva, 07990 Kemeras, Turkija
Telefonas: +90 (242) 824 58 65
Internetinė svetainė: www.blauhimmelotel.com

Atsiliepimai
Laura
Keliautojo komentaras 2016-09-15 10:36
Vaziavome ilsetis,o ne priekabiu ieskoti.Kambariai mazi,bet ten tik juk permiegi.Aisku dusas apkalkejes tualetas klibejo kriaukle irgi,bet mums tai nemaise.Maisto uzteko,bet pasirinkimo nebuvo,tas pats per ta paty.Pusryciams tik viena ryta per 7 dienas gavome kiausinienes o taip tik virti kiausiniai
petras
Keliautojo komentaras 2014-09-16 14:36
visiska betvarke maistas tragiskas ,vaisiai tik arbuzai,kambariai mazi ,lauke ciuziniai suplyse purvini,aplinka siuksles ,papudimys netoli bet baisus gultai suluze ciuziniai purvini ir suplyse,papludimyje baras tai vienas babajus sultis siulo uz nezmoniska kaina,baras viesbucio teritorijoje nepatogi
Saulė
Keliautojo komentaras 2013-07-29 18:56
Vieta: vieta ganėtinai patogi, netoli parduotuvių gatvės, galima pasivaikščioti. Iki paplūdimio reikia paeiti. Taip pat kita pus viešbučio matosi laukymė su šiukšlėmis, miestas apskritai pats palyginus labai netvarkingas, tik aplink prabangesnius viešbučius teritorija labai sutvarkyta. Aptarnavimas
laima
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Tikrai labai mazi kambariukai, buvome dvivietis, tai apsisukt buvo neimanoma. Ryte maistas skurdus, tos pacios sudziuvusios bulkutes kiekviena ryta. Vaisiu pasirinkimo visai nebuvo, kiekviena diena arbuzai. Truksta teritorijoje svaros, pati teritorija labai maza. Vakare jokiu renginiu, kiek gali vai
lina
sveiki viesbutis patiko .kambariai mazoki ,bet jie panasus visur . mes pailsejom puikiai ,vaziavom pailseti o ne priekaistu ieskoti ,kam ko reikia. svarbu jura silta ,oras geras ir nuotaika gera . lietuviai dazniau sypsokites ir viskas bus gerai . geru atostogu
migle
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Sveiki, Ka tik su seima grizome is Turkijos ir tikrai puikiai pailsejome. Blauhimmel viesbutis patiko,nors is keletos atsiliepimu,sunerimome.Taciau patys isitikinome,kad tikrai nera ko dvejoti. Viesbutis - tvarkingas,seimyninis kambarys buvo puikus,maisto ivairove,pramogos vakare (na,cia,tai
Agnė
Keliautojo komentaras 2011-08-21 23:03
Viešbutis mums patiko, rekomenduojam šį viesbuti tiems kas nori ramiai be jokio triukšmo pailsėti Turkijoje. Viešbutis įpatingai tinka šeimyniniam poilsiui. 4 žvaigždučių statuso viešbutis neatitinka, bet 3 pilnai atitinka. Prie viešbučio visur tvarka. Pliažas akmenukai, todel reiktų pasimti atitink
Deimantė
Keliautojo komentaras 2011-08-21 23:05
Viskas ten gerai, kas leicia tvakra-visada tvarkoma,maista-ryte per piet ir vakare skirtingas,pasirinkimas didelis,skanus.As nezinau ant kiek reikia buti priekabiam prie visko, kad dar atostogaujant stebeti tokius dalykus,vertinti,gadintis nuotaika.Aisku gali kazkas nepatikti,kambariai mazoki ir t.t
Gediminas
Keliautojo komentaras 2011-08-21 23:09
Viešbutis tikrai neatitinka 4 žvaigždučių, gal kokias 3 žvaigždes ir būtų galima duoti. Kambariai maži, garso izoliacija tragiška (girdisi kaip kaimynai leidžia vandenį). Problemos su karštu vandeniu (kelis vakarus jo nebuvo). Maistas vienodas, atsibodo po kelių dienų. Iš mėsos patiekalų - pagrinde
Gedas
Zita
Keliautojo komentaras 2011-08-21 23:10
Tik ką grįžau iš kelionės. BLAUHIMMEL viešbutis manau netraukia 4*, kadangi prasta vieta, pastatas palyginus su kitais prastas. Tai, kas pavaizduota nuotraukose -neatitinka tikrovės. Įkėlė į kambarį, kuriame balkonas neužsidaro, dušas įrengtas: tiesiog ant grindų vanduo nenubėga į kanalizaciją, nes
Keliavę
Šis viešbutis tikrai neatitinka 4* jokiais būdais. Mes jau nebe pirmą kartą buvome Turkijoje, tad tikrai turime su kuo lyginti. Šis viešbutis labai prastas. Teritorija labai maža, maistas labai skurdus ir neįvairus. Pusryčių jei nori gauti, tai turi nuo 7 val. ryto laukti prie durų, kitaip teks likt
Vaida
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
Mes sekmadienį grįžome iš šio viešbučio, jei jį taip galima pavadinti. Keliavome su TEZTOUR agentūra ir likome labai nepatenkinti, kadangi pasijutome labai apgauti. Kai užsisakinėjome kelionę, ėmėme TEZVARIANT 4* ir tame pakete buvo nurodyti šie viešbučiai: Club hotel Kosdere, Club Belpinar, Larissa
Rita
Esame keliavę po Turkiją, galime lyginti su 4* ir 5* viešbučiais. Viešbutis nedidelis, jaukus, paprastas, viskas yra: baseinas, baras po atviru dangum. Žavi kalnų peizažas. Kambariai tvarkomi kasdien, švara sudaro jaukumo įspūdį. Personalas labai paslaugus, pradžioje personalas aptarnavo individuali
Vaıda
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:53
As dabar esu siame viezbutyje, jeigu ji taip galima pavadinti. Zodziu, rinkomes TEZ VARIANT IV 4*, tai kai rinkomes buvo nurodyti sie viezbuciai: Club hotel Kosdere, Belpinar, Larissa ir Ananas. Taciau mes pageidavoma iraseme, kad norime i Kosdere viesbuti. Taciau kai jau sumokejome TEZTOUR agentura
Simona
Nepatariu važiuoti į šį viešbutį. Teritorija- maža, praktiškai visą teritorija ir matosi pirmoje nuotraukoje. Kambariai gal ir neblogi, bet tvarko prastai, smirda pėlėsiais. Maistas blogas, per pietus ką supjausto, vakare majonezu užpila ir pateikia. Šalia kiti 4 žvaigždučių viešbučiai, tai bent pan