Antalijos regionas , Turkija

2019-10-27 ir daugiau datų
Ultra viskas įskaičiuota

Datos ir kainos

Gražioje vietoje pastatytas viešbutis, tinkantis tiek prabangiam, ramesniam, tiek aktyviam poilsiui, poroms arba su šeima. Privalumas, kad viešbutis toliau nuo miesto šurmulio, apsuptas žaliuojančios augmenijos, kalnų, platus (vienas iš ilgiausių pakrantėje) paplūdimys. Paplūdimyje yra VIP zona, puikus aptarnavimas, maitinimas bei pramoginiai tiek suaugusiems, tiek ir vaikams. Aktyvaus poilsio mėgėjams siūloma įvairių pramogų ir sporto rūšių. Netoliese yra sala, į kurią plukdo nedidelėmis jachtomis, galima nardyti. Erdvūs ir jaukūs, prabangiai įrengti numeriai, kai kurie su sendintais baldais.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į AMARA DOLCE VITA LUXURY
2 suaugę, 5-8n., 2019-10-27 Keisti
AMARA DOLCE VITA LUXURY

Viešbutis: Pastatytas 2006 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2007 metais. Bendras plotas – 163 000 kv. m. Viešbutį sudaro 6-ių aukštų Deluxe Venezia, 3-jų aukštų Deluxe Capri, 3-jų aukštų Deluxe Portofino, 3-jų ir 4-ių aukštų Club korpusai (įrengti Romos ir Istanbul Street stiliumi) ir aštuoniolika 2-jų aukštų vilų.
Deluxe pastate yra:
273 Deluxe standard room tipo numeriai
(maks. 3 asm., 40 kv. m),
5 dviejų kambarių Deluxe family room tipo numeriai (2 miegamieji, vienas atskirtas durimis, 2 televizoriai, maks. 4 asm., 70 kv. m),
17 dviejų kambarių Deluxe junior suite tipo numerių (miegamasis su french bed tipo lova, svetainė, 2 televizoriai, maks. 3 asm., 63 kv. m),
7 dviejų kambarių Suite Deluxe tipo numeriai (miegamasis, svetainė su minkštų baldų komplektu, kai kuriuose numeriuose amerikietiško tipo virtuvė, darbo kabinetas, terasa, vonios kambarys su dušo kabina, maks. 3 asm., 80 kv. m),
2 trijų kambarių Suite major tipo numeriai (2 miegamieji sujungti durimis, french bed tipo lovos, svetainė su minkštų baldų komplektu, viename numeryje amerikietiško tipo virtuvė, 3 televizoriai, 2 vonios kambariai: viename – sūkurinė vonia, kitamė – dušo kabina, terasa su skėčiais, gultais ir staliuku (75 kv.m), maks. 4 asm., 175 kv. m, VIP aptarnavimas).
Club korpuse yra:
382 Standard room tipo numeriai (4 iš jų pritaikyti asmenims su negalia, maks. 2+2 asm., 40 kv. m).
Vilose yra:
3 dviejų aukštų Villa Grand tipo vilos (individualus šildomas baseinas ir terasa, 1-ame aukšte: amerikietiško tipo virtuvė su valgomuoju ir minkštų baldų komplektu, televizorius, treniruoklių salė, sauna, vonios kambarys su dušo kabina, aptarnaujančio personalo kambarys; 2-ame aukšte: 4 miegamieji atskirti durimis, 3 vonios kambariai: 2 iš jų su vonia, kitame – dušo kabina, grindys – kiliminė danga ir marmuras, maks. 9 asm., 380 kv. m, VIP aptarnavimas),
5 dviejų aukštų Villa Deluxe tipo vilos (atskiras šildomas baseinas ir terasa, 1-ame aukšte: amerikietiško tipo virtuvė su valgomuoju ir minkštų baldų komplektu, televizorius, miegamasis atskirtas durimis, vonios kambarys su dušo kabina; 2-ame aukšte: 2 miegamieji atskirti durimis, 2 vonios kambariai: viename – vonia, kitame – dušo kabina ir vonia, maks. 6 asm., 230 kv. m, VIP aptarnavimas),
10 dviejų aukštų Villa Superior tipo vilų (individualus baseinas, 1-ame aukšte: amerikietiško tipo virtuvė su valgomuoju, svetainė su minkštų baldų komplektu, miegamasis su vonios kambariu ir drabužine, tualetas; 2-ame aukšte: 2 atskiri miegamieji, vonios kambarys ir drabužinė, maks. 4 asm., 220 kv. m, VIP aptarnavimas).

Viešbučio vieta: Apie 75 km iki Antalijos oro uosto, apie 20 km iki Kemero miesto centro, Tekirovos gyvenvietėje, ant jūros kranto.

• Drabužių skalbimo paslaugos
  • Dietinis meniu
  • Interneto kavinė 0
  • SPA centras
  • Kirpykla
  • Drabužių valymo paslaugos
  • Uždari baseinai: 2 (vienas iš jų - Aqua Therapy yra SPA, už papildomą mokestį)
  • Konferencijų salės: 3 (nuo 100 iki 1000 asm.)
  • Barai: 11
  • Vegetariškas meniu
  • Restoranai: 1
  • Prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • Belaidis internetas nemokamai
  • Baseinai: 5 (vienas iš jų su jūros vandeniu ir šildomas nuo 01.11 iki 31.03)
  • Prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • Gydytojo kabinetas
  • Vandens kalneliai: 13
  • Parduotuvės

Numeryje:

• Virdulys
  • Seifas numeryje, nemokamai
  • Patalynės keitimas: kasdien (svečių pageidavimu)
  • Oro kondicionierius: centrinis
  • Aptarnavimas numeriuose: visą parą, nemokamai
  • Grindys: kiliminė danga (tik korpuso Club 1 aukšto numeriuose - keraminės plytelės)
  • Numerių tvarkymas: kasdien
  • Šlepetės
  • Plaukų džiovintuvas: yra
  • Balkonas
  • Kavos/arbatos rinkinys
  • Internetas: Wi-Fi nemokamai
  • Chalatas
  • Vonia arba dušas
  • Televizorius: yra (rusiškas kanalas)
  • Svarstyklės (Deluxe numeriuose)

• Sauna nemokamai
  • Aerobika nemokamai
  • Pirtis nemokamai
  • Bemotorės vandens sporto priemonės nemokamai
  • Diskoteka nemokamai
  • Teniso inventorius nemokamai
  • Masažas už papildomą mokestį
  • Teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį (keturių)
  • Biliardas už papildomą mokestį
  • Motorinės vandens sporto priemonės už papildomą mokestį
  • Treniruoklių salė nemokamai
  • Jodinėjimas žirgais už papildomą mokestį
  • Buriavimo pamokos už papildomą mokestį
  • Video žaidimai už papildomą mokestį
  • Turkiška pirtis nemokamai
  • Paplūdimio tinklinis nemokamai
  • Smiginis nemokamai
  • Šaudymas iš lanko nemokamai
  • Burlenčių sportas už papildomą mokestį (su licencija)
  • Krepšinis nemokamai
  • Petankė nemokamai
  • Stalo tenisas nemokamai (profesionalus stalo tenisas - už papildomą mokestį)
  • Gyva muzika nemokamai (tam tikrom dienom)
  • Teniso kortas nemokamai (9 teniso kortai (4 kortai su dirbtinės žolės dangą ir smėliu, 3 kortai su betono danga, 2 kortai su kieta danga))
  • Boulingas už papildomą mokestį (3 takeliai)
  • Mini futbolas nemokamai

• Stambaus žvyro/akmenuotas
  • Baras paplūdimyje: nemokamai
  • Nuosavas
  • Palapinės paplūdimyje už papildomą mokestį
  • Paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • Paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai

Аdresas: Tekirova, 07980 Tekirova, Turkija
Telefonas: +90 (242) 813 51 00
Internetinė svetainė: www.amaraworldhotels.com

Atsiliepimai
Mindaugas
Keliautojo komentaras 2017-07-11 09:01
Kelionė labai patiko, viešbutis labai geras, maitinimas super, didelė įvairovė. Tik viena buvo problema, pelėsio kvapas kambaryje ☹. Kreipėmės ir patys registratūroje, ir Jūsų darbuotoja kalbėjo su viešbučio personalu, bet visos kelionės metu ši problema nebuvo išspręsta. Patarimas keliautojams v
Dalius
Keliautojo komentaras 2016-04-19 12:09
Šiuo metu esame. Puikus viešbutis. Viskas super. Veiklos pilna. Sezono pradžia dar ne viskas veikia, bet nuobodžiauti laiko nėra. 10 ančių 😀.
Artiras
Keliautojo komentaras 2016-05-16 13:02
Siuo metu atostogaujam sitam viesbuti, viskas labai gerai,personalas draugiskas, maiso ivairove didele. Perosanalas stengiasi,palaikoma svara visur. Daug baru,gali gerti ko tik sirdis troksta,gerimai importiniai. Mums su seima labai patinka cia.
Violeta
Eksperto komentaras 2016-04-29 12:00
norėjau padėkoti už rekomenduotą viešbutį. iš tiesų buvo fantastiškas. Tik vienintelis dalykas, kad patikėjom tuo tobulumu ir restorane, tad truputi padauginom pyragėlių ir nusinuodijom su vyru. laimei buvo draudimas. per kelias dienas atsigavom. Tai kas turi jautresnį skrandį, geriau pasisaugoti i
Keliautojo komentaras 2016-04-29 12:50
Viesbutis nuostabus, gaila, kad buvome ne sezono metu ,kadangi daug pramogu ir nuostabus zuvu restoranas neveike. Organizatoriai puikiai susitvarke su savo pareigom. Vykstant balandzio menesi zinokit ,kad viesbutis tik pradeda savo veikla ir dauguma paslaugu neveiks. Viesbuti rekomenduociau kitiems,
Vaidas
Keliautojo komentaras 2016-05-03 15:34
Jokių nesklandumų nebuvo, viskas maloniai. (gal kiek ankstyvokas paėmimas iš viešbučio skrendant namo ir autobuso vėlavimas apie 20 min, bet ten turbūt kažkokie nesklandumai su vairuotoju buvo) Ilsėjomės Amara dolce vita, Tekirovoj. Viešbutis aukštos klasės, gal jau kiek apsitrynęs. Personalas pasl
Aleksas
Keliautojo komentaras 2015-06-29 11:32
Viešbutis visumoje patiko, vienintelis trūkumas: reikia labai anksti užsiimti gultus patogiausiose vietose (arčiausiai jūros/baseino).
dalia
Keliautojo komentaras 2016-04-03 20:55
Viskas labai gerai,animacija superine tik reikia tureti noro ir sveikatos visur dalivauti,personalas paslaugus ir mandagus net visi nuo valytojo iki menedžerio sveikinasi ir klausia ar viskas gerai,
Asta
Keliautojo komentaras 2015-05-21 16:51
Is atostogu grizome 2015 05 20, drasiai galime rekomenduoti si viesbuti, vaziuotume i ji ir patys antra karta. Kambari pirkome pagrindiniame korpuse, mokejome brangiau, ne Club Standart, tai ir gavome gera, su vaizdu i jura, svaru, ne smirdinti, su vonia ir dusu ir kt privalumais. Sutikimas - tik
Arunas
Keliautojo komentaras 2015-06-10 17:45
Kaip supratome - pasikeitė viešbučio savininkai ir, matyt, nusprendę pataupyti, pakeitė personalą. Didžioji personalo dalis nekalba arba iš viso nesupranta nei angliškai nei rusiškai nei kokia kita kalba. Labai ir labai suprastėjusi maisto ir aptarnavimo kokybė palyginus su tuo kas buvo anksčiau. Tu
Elvyra
Keliautojo komentaras 2015-09-25 08:57
As su vyru buvau geguzes men. kaip atrodo neseniai pasikeitus savininkam.Mums viskas patiko,svaru,kasdiena tvarkomas kambarys,net po saldaini rasdavom vakarais.Maistas taip pat patiko,labai gausus,visur visko pilna,net unguriu.Aptarnavimas pagal zmoniu skaiciu superinis,labai rekomenuoju.
Keliautojo komentaras 2015-09-26 17:40
Sitam vesbuti buvom geguzes menesi jau 5 karta , pasikeite savininkai baisu ka padare su vesbuciu , neliko nei aptarnavimo nei svaros ! Kas atvaziavo 1 karta nesupras :( bet visi kurie vaziavo kiekvenais metais ir ne venerius metus sie met buvo lengvai sokiruoti , musu draugai buvo vieni geguzes pab
Jolanta
Keliautojo komentaras 2015-06-12 21:58
Šiame viešbutyje atostogavau pernai, tačiau įspūdžiai dvejopi. Vieta, aplinka graži. Maistas tikrai geras. Tačiau kambariuose švara labai nekokia. Kiek kartų prašiau išvalyti kiliminę dangą, tačiau plaukų kamuoliai mėtėsi nuo pat pirmos atvykimo dienos. Nors arbatpinigių palikdavau kaskart, situacij
as
Keliautojo komentaras 2014-06-05 00:26
Gryzome is Amara dolce vitos 2014.05-30. Pats viezbutis, vaizdas superinis,bet viso to neuztenka.Aptarnavimas ne koks, reikia prasyti is keliu sykiu,maistas galetu buti ir geresnis, kambarius tai tvarko tai netvarko,baro kambaryje nepapildo, visko reikejo prasyti.Renginiai buvo geri.Patiko vaiku uz
Virginija Izokaitiene
Keliautojo komentaras 2014-06-18 20:59
Poilsiavome 2014m.birzelio pradzioje.Aptarnavimas ne visur geras.Gavome kambari nameliuose 1 aukste-tai priplekes dregmes kambarys,o dar mano gimtadienis atvykimo diena buvo,tai ir sugadino nuotaika pamacius toki vaizdeli su voratinkliais kampuose.Tiesa ,kita diena paprasius pakeisti gavome kambari
Keliautojo komentaras 2014-06-24 00:56
Viskas labai amaroj gerai , malonus personalas , paslaugus kaina 100 procentu atitinka vesbuciui mes cia jau buvom 3 kartus ir visada patenkinti . Vaziojam kiek bandem kitu viesbuciu tokia pat kaina 5 zv po Amaros sunku mums itikt:) pvz Delfinas kuri taip reklamuoja sumokeja tiek pat buvom soke :( v
Keliautojo komentaras 2014-06-24 01:03
ilona
Keliautojo komentaras 2014-06-12 22:06
Buvom siame viesbutyje 2014 05 16 d. 1 savaite. Turejome saldziausia gyvenimo savaite. Didziule teritorija,zoologijos sodas, zuvies restoranas svyturyje, baseinai, barai, suteike didziuli komforta. Gyvenom bungale, bet tai suteike privatumo, gero poilsio po premogu ,kuriu ten netruko. Maistas nere
kestas
Keliautojo komentaras 2014-09-02 11:42
Keliauju su seima po visa pasauli,tokiuose kambariuose buvau pirma karta.Kazkas is fantastikos,viskas buvo super,dauk is Rusijos poilsiautoju ,bet visi civilizuoti zmones.Siaip Turkija nelabai patinka,bet vaziuoju tik del to viezbucio.
Regina
Keliautojo komentaras 2012-09-22 23:47
Puikus viešbutis. Didelė teritorija, puikus vaizdas, gera programa, labai skanus maistas. Čia atostogos praėjo puikiai...
Jolanta
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Super. Ir kas raso, kad ten viskas blogai, tai tikriausiai saulei persikaitino
Arvydas
Keliautojo komentaras 2012-05-21 13:25
viskas puiku ,viezbutis ,svara,maistas ,viskas aukstam lygi. Neikite nardyti nes pinigus isleisite o malonumo jokio akmenis ir 5 zuvytes pamatysit , ne ta vieta ,egipte reikia nerti. Rusai girti vaizda gadina, bet kur ju nera, nasa rasa ten filmavo tai rusai megdzioja tuos personazus . Mes antra ir
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Sveiki. Gryzau is sio viesbucio pries tirs savaites ir dar negaliu atsigauti . Pati viesbuti tikrai vertinciau 5 zvaigzduciu . Puikus kambariai , galbut pati teritorija yra labai didele ir pradzioj gavus kambary toliau nuo pagrindinio pastato issigandau kad tolokai , bet po to tas tikrai nesudare
KS
nerealus viesbutis, po sito viesbucio i joki kita nebesinori vaziuoti
Nerijus
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Ka tik is sio viezbucio gryzom , tikrai vertas demesio viesbutis , maistas l puikus bei ivairus gavom visko nuo karalisku kreveciu iki erienos ir net baltos misraines:) , viezbuti tikrai daug aptarnaujancio personalo ir jis neatrodo pervarges vis visad zvalus padavejai nesnaudzia , baruose taip pat
asta
Miela svetaines administracija, pataisykite Ingos vertinimus, nes jie musa viesbucio reitingus ..... Viesbutis superinis.....
kita Inga :-)
Keliautojo komentaras 2014-07-26 18:18
Siame viesbutyje buvom gan senokai, bet ispudziai islike iki siol. I metus keliaujam po kelis kartus ilzetis, bet nebuvo ne vieni viesbucio , kuris prilygtu Amarai Dolce Vita. Viskas auksciausiam lygyje!!!!!! Geras ir Amara Wing Resort, ji ivertinciau 10 balu, o , Amarai Dolce vitai lygiu nera visi
Meskis
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Ubagu viesbutis, maistas prastas,aptarnavimas ziaurus sekmes ubagams Su teztour daugiau niekur nevaziuosiu
amara
Ka tik grizome is sio viesbucio. Ispudziai tikrai labai geri. Super vieta,labai geras aptarnavimas,ideali svara. Dideli ir jaukus kambariai. Tiesa,labai daug lietuviu. Buvo viena kompanija,kuri ziauriai terse Lietuvos varda. Elgesi baisiau uz rusus. O siaip viskas buvu SUPER!!!
Renata
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Rašau viskam 10 balu, kad pakelti tokių "veikėjų" kaip Inga, nepelnytai numuštą viešbučio reitingą. Inga, jei viskas taip puiku, reikėjo Įvertinti ne 1-tukais, o 10-tukais. Kitąkart gerai apsižiūrėk, prieš išsiųsdama savo komentarą, nes klaidini būsimus poilsiautojus.
Inga
Puikus viešbutis tiek šeimai su vaikais, tiek ir jaunimui. Jame rasite viską: pramogas, poilsį, gražią gamtą, skanų maistą bei gėrimus. Rekomenduoju.
Aleksandras
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Labai patiko, norėtume sugrįžti dar kartą. Servisas-super.
Keliautojo komentaras 2011-05-30 00:21
Puikus viešbutis, puikus aptarnavimas. Idealus ir ramiam poilsiui su šeima ir jaunimui. Rekomenduoju
Eugenijus
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
2011.09.23 - 10.01 ,8 n. Deluxe Grand Villa Dvivietis UAI 59525 Lt kaina abiem 119049 Lt Ar tai klaida?59 525 Lt/zm uz savaite poilsio.Uz tiek po pasauli organizuoja 3 men kelione kruiziniu laineriu su all inkl ir aviabilietais.Vel Teztour painiojasi...
to Grazina
rasote a la carte Fish jau 7 metus, taciau viesbutis tik 2006 pastatytas, kaip suprast, o gal cia tuos komentarus pats tezturas raso?
genivaite
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
NUOSTABU,AUKSTA KLASE,SVARU,PASLAUGU,GRAZI GAMTA,TIK VESOKA.Jei turesiu galimybiu vaziuosiu tik ten.
Žaneta
Viešbutis pačio aukščiausio lygio, į kurį norisi sugrįžti dar nespėjus išsikrauti lagaminų.Prikibti tikrai nėra prie ko- aptarnavimas puikus,gėrimų ir maisto pasirinkimas didžiausias, kiekvieną vakarą vis kitokia virtuvė.Vakare renginiai patys įvairiausi,gali rinktis pagal savo skonį. Žinoma, jei žm
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
ka tik gryzome is sio viesbcio. na man tek pabuvoti ir geresniuowe, labiausiai kas istrigo tai vieta. maisto pasirinkimas silpnokas, praktiskai nebuvo ka valgyt, nors as maistui ne isranki :) kambarius tavrko prabegomis, o aptarnavimas ir nekoks :) issikvietem patarnautoja, kad lagaminus paiimtu tai
Gediminas
Viesbutis superinis, viskas yra puikiam ir geriam poilsiui: puikus oras, geras vanduo, nuostabus maistas ir puikus kambariai.
Rimvydas
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Sutinku su daugeliu p.Evos teiginių apie komfortą Dolče vitoje - juk pats viešbučio pavadinimas įpareigoja.Kambariuose radome ir nemokamus chalatus, šlepetes, be to, po vieną gumytę saugiam seksui.Smulkmena,bet maloni, ar ne? Dėl blogos gėrimų kokybės - nesutinku.Nes Lobby bare užsakyti kokteiliai b
Audrius
Keliautojo komentaras 2013-10-10 00:42
.Puikus viesbutis.Nuostabus maistas.Paslaugus aptarnavimas.Tikrai malonus poilsis
Eva
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Viešbutis gana geras, tačiau su tam tikrais minusais. Labiausiai tinka poilsiui su vaikais, nes vaikams čia veiklos visai dienai. Jei važiuočiau be vaikų, tai rinkčiausi Amara Wing Resort (labiau patiko). Kambariai dideli ir erdvūs. Pliaže vietos daug, tačiau kadangi gultai po tentais, tai prasideda
Lina
Fantastiskas viesbutis, puikus aptarnavimas, nuostabi aplinka. Rekomenduoju visiems megstantiems prabangu poilsi. Viesbucio sveciai: didzioji dalis vokieciai, kiek maziau rusu (o kur ju nera?:)), olandai, prancuzai. Kiekviena vakara vyksta skirtingi renginiai. Poilsis truko 7 dienas, kurios prabego
Jurgita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Geriau ir negali buti......Didelis Aciu draugiskam personalui Stephanui, Huseinui, Nagi ir t.t.
Agne
nuostabaus grozio viesbutis, prabanga ir nuostabus zmones
ilona
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
puikus viešbutis. Į kita nesinori net važiuoti. Šį pavasarį su šeima vėl ilsėsimės Amara Dolce Vita. Neturiu jokių priekaištų nei dėl gėrimų, nei dėl maisto, nei dėl aptarnavimo. Viskas buvo super!
Lina
Viskas patiko, jokiu priekaistu. Jei prasem Martini-tai jo megavomes:) Pavydziu rusams-jie perpus pigiau perka ten kelione. Bet tai suprantama, Amara priklauso rusu tinklui:( Labiausiai rekomenduoju poilsiui su vaikais. Maistas labai ivairus, per savaite nepabos jei ne tik fri bulvytes kramtysit:) P
bielka
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Buvo puikios atostogos,sugrisim ten dar karta tik jau su vaikais.Siam viesbuty tikrai daug rusu atostogauja,kaip ir visoj turkijoj.
Sergejus
Viešbučio savininkai yra "Teztour". Tranferas nuo oro uosto iki viešbučioužtruko apie dvi valandas. Kambarius, "Club standard", gavome iškart, laukti nereikėjo. Kambariai tikrai neblogi. Yra atskira patalpa -rūbinė, kambaryje dvi dvigulės lovos, minibare alus, vanduo, gazuotas vanduo, fanta, cola,
E&B
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Viesbutis is tikruju labai auksto lygio. Teritorija tikrai didele ir pramogu cia netruksta. Pusryciauti galima ir jachtoje, kuri kiekviena ryta plaukia i jura...be abejo, si paslauga yra NEMOKAMA. Aptarnavimas - SUPER! :) Jei norite kokybisko poilsio - rinkites tik si viesbuti! Galime drasiai saky
Gražina
Evelina geriausia nei šitas nera.Aš ten jau buvau 6 kartus Šis viešbutis yra labai geras. Kambariai yra graži, maisto ten yra labai daug. Aptarnamimas irgi yra geras.Šitame viešbuteje yra viskas.Pzv : ala carte restoran ,,Fish'' jis yra jau 7 metus. Šitas viešbutis yra super.
jovita
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
:) super ir vieta ir viesbutis :) antra vasara is eiles ilsejomes siame viesbutyje- jokio kito nebenoriu viesbucio net aplankyti. ten tiesiog rojus sukurtas poilsiui.........
Juliana
Viesbutis Tikrai narealus. As nes neisivaizduoju geresnio. Sakyciau cia buvo daugiau nei galima buvo tiketis. Aqua park. zoologijos parkas, tenisas, sportas, pramogos jachtoje, fejerverkai, teatras, spektakliai, teminiai vakareliai, zaidimai.........Teritorija didziule!!!! begalybe n pramogu. Net
Renata
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Sveiki. ViešbutĮ vertina dvi šeimos. Viena jaunavedžių, o kita su vaikais, tai drąsiai ir užtikrintai teigiame, kad jis vertas savo penkių žvaigždučių!!!!!!!!!!!!!!!!! Viskas suderinta nuo paplūdimyje ledinių rankšluostukų iki vartų kontrolės.O KRITIKAMS SAKOME, KIEKVIENAM SAVO POREIKIAI:) JUS POIL
Paulius
Puikus viesbutis, nera ka ir bepridurti. Nerealiai daug pramogu, belekeik restoranu, ypac zuvies restoranas ant kalno slaito paliko dideli ispudi. Viesbutyje buvo daug lietuviu, tas labai maloniai nustebino. Maistas puikus, teritorija tiesiog milziniska. Tikrai ten sugrysiu!
Tomas raso Evai
Keliautojo komentaras 2011-07-15 13:51
Paskaicius Evos komentara matosi, kad moteris tikrai kruopsti ir tikraja to zodzio prasme "megaujasi" atostogomis - prie visko gali prikibti - tas netinka, anas netinka ir t.t. Sunku turetu buti su jumis. O as per atostogas absoliuciai atsipalaidaves buvau ir labai patiko sis viesbutis. Ir teniso k