AVALON BEACH RESORT 4*

Centrinė Pataja, Pataja ir Koh Čiang sala, Tailandas

Vieta:  133 km iki Bankoko oro uosto, 4 km iki Patajos miesto centro, pietinėje pakrantės dalyje, tarp Jomtien miesto ir paplūdimio.

Viešbutis: Dviejuose viešbučio pastatuose yra 79 numeriai: 24 Superior tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 49 kv.m), 36 Deluxe tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 49 kv.m), 8 Garden tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 49 kv.m), 3 Junior suite tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 66 kv.m), 8 Executive suite tipo numeriai (uždaras miegamasis, maks. 2+1 asm., 112 kv.m). Viešbučio kategorija šalyje- 4*.

• vonia/dušas

Pramogos ir sportas

Už papildomą mokestį:

• masažas

Paplūdimys: miesto, smėlio. Skėčiai, gultai - už papildomą mokestį.

Prie baseino: skėčiai, gultai - nemokamai.

Adresas:436 Moo 12, Thuppraya Road, Jomtien, Banglamung, Chonburi, 20150 Pietinė Pataja, Tailandas

Telefonas: +(66 38) 303 999

Internetinė svetainė: www.avalonbeachresort.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę AVALON BEACH RESORT 4*

Ernestas
2011-08-26
Viešėjome čia dvi dienas ir man visiškai nerūpėjo kokie bus kambariai. Vaizdas į paplūdimį buvo pritrenkiantis. Darbuotojai praktiškai nekalbėjo angliškai, tai normalu Tailando priemiestyje, bet kai moki tokius pinigus ir vis dėl to tokia aukšta viešbučio klasė, tai buvo gan keista. Tikėjomės ko kito. Na bet tikrasis mano nusiskundimas būtų dėl restorano, per sekmadienio vakarienę mes buvome vieninteliai svečiai. Vėl mūsų neaplenkė bėdos dėl susikalbėjimo, šiaip ne taip užsisakėme šonkauliukų už 530 batų, ir juos mums patiekė tik su padažu! Mano žmonos lašišos patiekalą atnešė tik po 70 minučių, po užsisakymo, taip taip, tik po 70 minučių (iškart po to kai atnešė mano motinos patiekalą). Susimokėjome sąskaitą, nepalikome jokių arbatpinigių ir išėjome. Padavėja pasivijo mus, mojuodama dar viena (530bth) sąskaita, aiškindama, kad mes mažai palikome pinigų. Ji atrodė tokia nusiminusi, ką gal mes dar kalti, kad ji blogai apskaičiavo sąskaitą? Gal reikėjom mums tai padaryti vietoj jos? Maisto kaina žymiai per didelė, aptarnavimas nieko vertas, turbūt todėl restorane nieko daugiau ir nebuvo.
Alona
2011-08-26
Praleidome Avalon Beach Resort viešbutyje, Patajoje, 2 dienas. Viešbutis priešais Dongtarn paplūdimį, kuris yra atšaka didesnio ir daug populiaresnio Jomtien paplūdimio. Viešbutis tarsi nedidelė rami oazė, tarp kelių didelių vilų. Jomtien restoranai ir masažo paslaugos yra už keliolikos minučių kelio nuo viešbučio. Viešbutis gan naujas, geroje būklėje. Mūsų deluxe kambarys buvo 3 aukšte, buvo švarus, tvarkingas, su parketo grindimis, ir vaizdu į baseiną (beveik uždengtu medžių, kurie buvo prakštiškai priešais langą). Atviras vestibiulis ir pusryčių zona buvo labai gražūs, ten galėjai patekti iš baseino ir išeiti švarų, ramų į paplūdimį. Baseinas buvo šaunus, aplink daug gultų. Pusryčiai skanūs, įvairūs, galėjai rasti įvairioms šalims būdingų patiekalų, o džemai tiesiog buvo tai dėl ko galima numirti. Didžioji personalo dalis kalbėjo laužyta anglų kalba, bet tai tik maža problemėlė. Kartą ir vakarieniavome viešbutyje, maistas buvo ne tik skanus, bet ir nebrangus. Viešnagė praėjo sklandžiai, man atrodo čia patiktų tiems, kurie nori ramybės, nes viešbutis yra kiek toliau nuo neramaus Patajos miesto gyvenimo.
Laertas
2011-08-26
Buvome apsistoję Avalon viešbutyje su mergina. Viešbutis tiesiogiai Dongtarn paplūdimyje, yra apsuptas viešbučių ir gyvenamųjų namų. Netoli yra keli nedidukai restoranėliai ir 7-Eleven taip pat. Visame mieste pilna tokių atvirų taksi, vadinamų tuktukais, jais kelionė nebrangi ir jie nuveža visur, kur tik užsigeidi. Iki Patajos miesto centro kelionė užtrunka apie 15 minučių. Kambariai buvo dideli ir švarūs, niekur nerasi nei menkiausios dulkelės. Man kambarys truputį atrodė tarsi koridorius, ir toks šaltas, trūko jaukesnio dekoro ir šiltesnės atmosferos. Niekur nėra nemokamo interneto, visur už jį turi pakloti nemenkus pinigus ir tai ryšys labai trūkinėdavo. Baseinas buvo tiesiog tobulas ir didelis. Personalas labai mielas ir draugiškas savo Tailandietišku stiliumi. Mums čia išties patiko, mielai apsistotumėme kitais metais ir rekomenduojam visiems.
Sanija
2011-08-26
Praleidome Avalon viešbutyje su drauge dvi savaites. Šis viešbutis yra vos už kelių metrų nuo paplūdimio, apylinkės labai ramios. Netoli miesto bruzdesys ir šurmulys, bet viešbutyje nieko nesigirdi. Ant kiekvieno kampo yra po kavinę, parduotuvę, suvenyrų kioską, barą ar užkandinę (mieste). Kasdieniai pusryčiai puikiai patiekti, maistas skanus, pasirinkimas gausus, kiekvieną rytą gali išsirinkti kažką naujo ir patinkančio sau. Personalas ypatingai malonus ir draugiškas, jie labai greitai įgyvendina kiekvieną tavo norą. Viešbutyje yra nuostabus baseinas, teritorija prie jo puikiai prižiūrėta, visur kaip ir visame viešbutyje, nepriekaištingai švaru. Kambariai tinkamo, patogaus dydžio, bet lova gan kieta. Šiaip buvo viskas ko galėjo prireikti, pradedant plaukų džiovintuvu ir baigiant seifu. Kas dėl neigiamų aspektų, tai čia nėra nemokamo interneto ir nėra jokios sporto salės.
Arnis
2011-08-26
Po ilgo laiko, pirmą kartą gyvenime aš pakiečiau viešbutį, kuriame nuolatos apsistodavau iš metų į metus. Turiu pasakyti buvau maloniai nustebęs, kambariai dideli ir patogūs, su gražiu vaizdu į baseiną, medžiai ties mano langu puikiai atliko savo paskirtį, nes jei ne jie į kambarį būtų visą dieną plieskusi saulę ir būtų buvę neįmanoma miegoti. Puikus TV programų pasirinkimas, gražus vonios kambarys ir pati vonia. Viešbutis geroje vietoje, paplūdimyje, taigi tereikia paeiti kelis metrus. Pusryčiaudavome lauko terasoje, maisto asortimentas geras, bet kokybė galėjo būti ir kiek geresnė. Nežinau kodėl jie miltelius sumaišytus su vandeniu ir cukrumi vadina apelsinų sultimis, kava irgi labai prasta, bet šiaip bendras vaizdas visai nieko. Visame viešbutyje gali būti per karšta tiems, kurie mėgsta vėsą. Laimei, kai mes čia viešėjome, viešbutis buvo gan tusčias, bet aš įsivaizduoju kas čia dedasi, kai jis būna pilnas. Baseinas gražus, tiems kurie nemėgsta kepintis saulėje, yra keli medžiai. Pagrindinis, maniau labiausiai erzinantis dalykas buvo, kad visoje viešbučio teritorijoje, visą dieną skamba kvaila muzika, ir jei nori pailsėti ji tikrai trukdo, galiausiai priveda prie to, kad paprašai darbuotojų ją išjungti. Nesuprantu kodėl kai kurie viešbučiai tiesiog nesimėgauja tyla. Jie turėtų sutvarkyti internetinį ryšį, nes dažniausiai arba jis būdavo labai lėtas, arba jo išvis nebūdavo.
Aurelijus
2011-08-26
Tai vienas geriausių viešbučių, kuriame kada nors buvau apsistojęs ir tikrai visiems jį rekomenduoju. Vieta nuostabi – šalia paplūdimys, netoli miestas, bet kartu ir pakankamai toli, kad nesigirdėtų jokio triukšmo, taigi čia vyrauja tyla ir ramybė. Visai arti barai ir restoranai. Kambariai mums irgi labai patiko. Dideli, švarus ir su balkonu. Puiki lova ir vonia. Kambaryje yra didelis plokščiaekranis televizorius ir DVD grotuvas. Maistas labai geras, o personalas dar geresnis, labai draugiškas ir labai paslaugus. Baseinas didžiulis, šalia yra ir vaikams baseinas, jei atostogauji su jais. Man gan sunku surasti kažką neigiamo apie šį viešbutį, viskas tik šaunu, gera ir puiku, bet turbūt vienintelis minusas būtų, kad iž internetą per dieną turi sumokėti 100 batų, bet nematau tame didelės bėdos. Puikus viešbutis ir puikiai praleistas laikas jame, tikrai čia dar grįšiu.
Felisitė
2011-08-26
Praleidau Avalon Beach Resort 4 dienas. Šis viešbutis tobuloje vietoje, prakštiškai paplūdimyje. Baseinas labai labai gražus ir puikiai prižiūrėtas, o tai itin svarbu, nes Patajoje jūros vanduo tarsi purvas. Kambarys didelis ir tvarkingas, visą laiką švarus, nes kiekvieną dieną kambarinės jį sutvarko, nereikia nei prašyti, jos pačios pakeičia patalynę ir rankšluosčius. Pusryčių bufetas visai nieko. Personalas malonus, visada sutinka ir palydi su šypsenomis, sveikinasi, kai reikia kokios pagalbos ar informacijos, stengiasi kaip įmanydami padėti. Prie baseino kartais būdavo sunku gauti gultą, rusai juos užsiima net iš vakaro, taigi net anksti ryte arba nebūna nei vieno laisvo, arba vienas kitas, kokioje nepatogioje vietoje. Kaip ir minėjau, viešbutis geroje vietoje, ne vien dėl to, kad šalia paplūdimys, bet ir dėl to, kad čia ramu, nors visokios parduotuvės, kavinės ir pan. visai netoli.