SANTA MONICA

Calella, Kosta Brava, Ispanija

Viešbutis „SANTA MONICA“ yra puikus pasirinkimas norintiems pailsėti. Ši vieta žinoma dėl savo atmosferos ir puikių restoranų, bei lankytinų vietų. Viešbučio kambariuose yra plokščiaekraniai televizoriai, oro kondicionieriai ir belaidis internetas. Be to, viešbutyje yra baseinas ir baras prie baseino.

Vieta: apie 55 km iki Barselonos oro uosto, apie 50 km iki Žironos oro uosto, apie 500 m iki Kaleljos miesto centro, apie 250 m iki paplūdimio. Apie 200 m iki autobusų stotelės.

Viešbutis: Pastatytas 1973 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2011 metais. Viešbutį sudaro vienas 10-ies aukštų pastatas. Viso yra 216 numerių.

standard double room tipo numeriai (dalis numerių su vaizdu į jūrą, 16 m2, maks. 3 arba 3+1 asm.). Visi numeriai su vonios kambariu ir balkonu.

Yra numeriai pritaikyti asmenims su negalia.

• vonios kambarys
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • balkonas
  • rašomasis stalas

Viešbučio teritorijoje

• bevielis interneto ryšis
  • automobilių stovėjimo aikštelė (už papildomą mokestį)
  • valiutos keitykla

• pramoginiai renginiai
  • aerobika
  • šaudymas iš lankų
  • dviračių nuoma ( už papildomą mokestį )
  • smiginis
  • karaokė

Vaikams

• pramoginiai renginiai

Paplūdimys

• miesto
  • smėlio
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai už papildomą mokestį

Adresas: Avda. del Turisme, 72–78. 08370 Calella

Telefono numeris: +34 951 989 315

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SANTA MONICA

Oksana
2015-09-18
Keliaujant su Tez tour, viskas vyko sklandžiai ir laiku. Atvažiavus mus pasitiko ir autobusu nuvežė iki viešbučio. Pervežimo metu gidė pateikė visą reikalingą informaciją. Taip pat reikiamą informaciją galėjom lengvai rasti viešbutyje, tad jokiu nusiskundimų neturėjome. Dėkojam Kelionių akademijai, kad pasiūlė Santa Monica viešbutį. Viešbutis yra patogioje vietoje, netoli jūros ir pagrindinės miesto gatvės, tad lengvai galėjom pasiekti mums reikalingas vietas. Maisto pasirinkimas gan platus, tad visada rasdavom ką naujo paragaut. Pats viešbutis yra vidutiniškas, bet tvarkingas. Personalas mandagus ir prireikus galėjo pagelbėti. Rekomenduočiau šį viešbutį, žmonėms norintiems pailsėti nuo triukšmo ir norintiems gero ir greito priėjimo prie jūros. Tačiau geriausia rinktis kambarius su vaizdu jūrą ar įėjimo pusę, nes mūsų kambario langai išėjo į judrią gatvę, nuo kurios visada girdėjosi pravažiuojančių automobilių ir motociklų triukšmas. Vykome į Monumentalios Barselonos ekskursiją. Ją įsigijome nuėjus į kitą netoli esantį viešbutį. Ekskursijos metu nuvykom apžiūrėt gražiausias Barselonos vietas, taip pat vietas, nuo kuriu atsiveria gražiausi vaizdai iš viršaus. Barselonos centre turėjom net 2,5 val. laisvo laiko per kurį turėjom galimybę apžiūrėt mums įdomius pastatus ir vietas, bei tuo pat metu apsipirkti. Taip pat kelionės metu buvo nurodyto vietos, kurios neįeina į ekskursiją, tačiau rekomenduojamos savarankiškai aplankyt.
2012-09-04
Santa Monika labai paprastas viesbutis. Is tikruju nuotraukos neatspindi tikrosios viesbucio puses,realybeje daug geriau. Negaliu pasakyti, kad labai geras maistas, taciau kambariai tvarkingi, svarus. Zmones viesbutyje draugiski ir paslaugus. Aisku viskas priklauso nuo to kaip su jais bendrausite. Iki juros tikrai labai netoli. Greitu zingsniu 10 min. :))) Iki parduotuves artimiausios 5 min. Galima sakyti, kad viesbutis miestelio centre. Calella labai mazas miestelis. Mieste daug jaukiu kavinukiu ir parduotuviu. :) IKi barselonos traukiniu kainuoja 8e. Galima su autobusu irgi vaziuoti, kaina apie 4e. Turiu pasakyti, kad sezonas eina i pabaiga(rugsejo men), tad nera daug zmoniu miestelyje, taip pat ir viesbutyje. Galima labai ramiai pailseti, taciau norint linksmu pramogu galima eiti i klubus. Visi atidaryti. Taip pat iki rugsejo 11d. papludimyje vyksta uzsiemimai (kanojos, banana laivas, skraidymas parasiuti ir t.t.)
Markas
2011-06-30
Aš ir mano mergina, ne pirmą kartą lankėmės Kaleljos miestelyje, šį kartą nusprendėme apsistoti Santa Monikos viešbutyje. Mes atvykome vėlai sekmadienį, prie viešbučio įėjimo buvo pilna girtų paauglių, kuriuos bandė išvaikyti apsauga. Džiugino, kad bent administracijoje mus šiltai sutiko du darbuotojai. Kambariai standartinio dydžio, kaip bet kuriame viešbutyje, nors vonia buvo daug didesnė nei aš tikėjausi. Kas labiausiai nuvylė kambaryje, tai lova, ji buvo per maža, ir labai kieta su styrančiomis spyruoklėmis. Teritorija prie baseino buvo tvarkinga, su gultais. Lauko bare, visą dieną, buvo galima užsisakyti, gėrimų, užkandžių. Erzino, kad reikėjo laukti eilėse prie maisto, virėja kuri dirbo visą savaitę buvo grubi ir nemaloni, kiti personalo nariai buvo paslaugūs ir draugiški. Restorane maistas fantastiškas, visada gerai paruoštas ir skanus. Kas vakarą vykdavo skirtingi renginiai, bet ne visi jie buvo įdomūs. Viešbučio vieta tikrai gera, paplūdimys ir miesto centras netoli. Per 7 metus Kalelja ne daug tepasikeitė po mano paskutinio apsilankymo. Daugiausiai rūpesčių ir nemalonumų dėl triukšmo sukėlė viešbutyje apsistoję paaugliai, manau administracija turėjo dėl to perspėti. Rekomenduočiau čia apsistoti jaunoms šeimoms, nes viešbutyje apstu vaikams skirtų pramogų.
Jonas
2011-06-30
Realybėje viešbutis daug modernesnis nei nuotraukose, kurias radau įvairiuose kelionių puslapiuose. Santa Monikos viešbutis gerai prižiūrimas, švarus ir personalas labai draugiškas. Alus, maistas ir animatorių grupė buvo nereali. Nuo ryto iki vakaro vyko įvairūs renginiai, varžybos, bingo, viktorinos, naktį- kabaretas ir miuziklai. Niekada nereikėjo niekur stovėti eilėse ilgiau nei kelias minutes. Kambariai nebuvo labai dideli, bet visada tvarkingi, švarūs ir gerai vėdinami, vonia gan didelė, su daugybe veidrodžių, taip pat lovos pasitaikė patogios, tikrai gerai išsimiegojau. Iki paplūdimio ir iki miesto centro pėsčiomis tik 5 minutės kelio, bet triukšmo nebuvo. Pigiu viešuoju transportu galėjai patekti kur širdis geidžia. Tiesą sakant, pats miestelis man pasirodė šiek tiek nuobodokas, bet viešbutis išties puikus, nuoširdžiai rekomenduoju. Mielai grįžčiau ten vėl.
Marija
2011-06-30
Mes atvykome gegužės 25 dienos naktį, aš- vieniša mama, su dviem vaikais, 10 ir 5 metų. Apsistojome Santa Monikos viešbutyje dvejoms savaitėms. Nieko prabangaus nesitikėjome, bet kai ryte buvome pažadinti statybose keliamo triukšmo, labai nusivylėme. Padėtį pataisė didžiulė įvairovė pusryčiams patiekiamo maisto, šviežia įvairių grudų duona, mėsa, sūriai, skrebučiai, kiekvienas galėjo išsirinkti kažką mėgstamo, viskas buvo labai šviežia ir skanu. Kasdieną buvo patiekiamas skirtingas maistas. Baseino teritorija švari, su gultais nebuvo jokių problemų. Personalas labai paslaugus ir draugiškas, Keitė, kuri dirbo administracijoje nepaprastai maloni moteris. Vienas iš didžiausių privalumų buvo tai, kad kiekvieną dieną gaudavome švarius rankšluosčius. Kambariai buvo valomi kasdien, patalynė keičiama dukart per savaitę. Mūsų kambaryje sienos buvo labai plonos, bet dėka malonių ir ramių kaimynų, jokių problemų dėl triukšmo nekilo. Bendrai kalbant apie miestelio teritoriją, man labiausiai patiko Alkazaro baras, kurio savininkas Džonas ir jo kolektyvas buvo labai malonūs. Be to, vaikai ten gali pažaisti bingo. Paplūdimys išties nepakartojamas, o smėlis, na tai buvo panašiau į smulkų žvyrą, šiek tiek dirgino odą. Viešbutyje kainos buvo ganėtinai aukštos, pvz,: mėsainis ir bulvytės kainavo 8,50 euro. Nepaisant to, laiką praleidome išties smagiai ir manau, kad būtų pakakę ir savaitės atostogų. Vaikai džiaugėsi puikia animatorių programa, tuo tarpu aš džiaugiausi ramybe ir poilsiu.
Tomas
2011-06-30
Santa Monikos viešbutyje apsistojome aštuoniese, du trisdešimtmečiai, du pensininkai, du devyniolikmečiai ir pora vaikų 10 ir 12 metų. Prieš užsisakant perskaičiau daugybę atsiliepimų ir tiesą pasakius, šiek tiek dvejojau, bet vis tiek užsisakiau šeimos atostogų paketą ir gavau nuostabias atostogas už puikią kainą. Sienos buvo popieriaus storio, bet Fernando ir jo renginių organizatorių dėka, vėlai grįžę į kambarius jokio triukšmo negirdėdavome, visą dieną vykdavo įvairūs renginiai. Kambariai erdvūs, švarūs ir patogūs. Kas liečia maistą, įvairovė tikrai nustebino, net išrankiausiam netektų badauti. Patiekalai labai skanūs, nė vienas mūsų nesiskundė. Viešbučio vieta puikiai tinka, tiems kurie nori pasilinksminti naktiniuose klubuose, pavakaroti restoranuose, kavinėse, baruose, jie visi yra 7 minutės pėsčiomis nuo viešbučio, šurmulingame miesto centre. Per kelią viešbučio yra puikus prekybos centras. Paplūdimys taip pat labai netoli, smėlis buvo šiek tiek grubus, todėl išsinuomavome vandens batus, sumokėjome 2 svarus už 6 poras ir problema buvo išspręsta. Šių atostogų metu labiausiai patiko tai, kad visi buvo be galo draugiški ir paslaugūs, tiek miestelio gyventojai, tiek visas personalas viešbutyje pradedant baseino prižiūrėtoju, baigiant administratorių komanda. Visai mano šeimai buvo labai apmaudu palikti viešbutį, tikimės dar kada nors čia sugrįžti.
Diana
2011-06-30
Atvykome į Santa Moniką rugpjūčio 21 dieną, manėme, kad tai bus eilinis 3 žvaigždučių viešbutis, tačiau buvome labai nustebinti, tai tikrai buvo geriausias viešbutis kuriame esame buvę. Mūsų grupėje buvo įvairaus amžiaus žmonių, vieniša mama, 28 metų dukra, ir du penkiolikmečiai. Viešbutis patenkino visų mūsų poreikius. Viešbučio vieta buvo ideali, nesigirdėjo jokio triukšmo iš miesto centro, naktinių klubų, nors tai buvo maždaug 5 minučių atstumu nuo viešbučio. Prekybos centras buvo praktiškai priešais viešbutį. Iki paplūdimio užtrukdavo nueiti apie 5-6 minutes. Paplūdimys padengtas smėliu, man asmeniškai, einant juo šiek tiek perštėdavo kojos, bet kiti to nejuto. Iš pradžių gan nerimavome, nes buvome prisiskaitę įvairių blogų atsiliepimų, kad personalas nemalonus ir kad sienos labai plonos. Bet nusivilti tikrai neteko, kiek bendravome su personalu visi buvo itin malonūs ir draugiški. Mūsų du penkiolikmečiai žybsnio greičiu susirado draugų ir visą laiką praleido viešbutyje. Sienos iš tiesų buvo plonos, bet rūpesčių tai nekėlė, jokio triukšmo iš aplinkinių kambarių nesigirdėjo. Pramogų užteko visiems, personalas vedė įvairius renginius, juoko netrūko. Kambariai ir baseinas buvo standartinio dydžio kaip ir daugelyje viešbučių. Kambariuose baldai nesulūžę, visur vyravo tvarka ir švara. Prie baseino, visada buvo įmanoma rasti laisvą gultą. Maistu nusivilti tikrai neteko, jo ten tokia įvairovė, salotos, žuvis, skrebučiai, žodžiu, nuo bulvių traškučių iki kepsnių, keptų ant grotelių. Tau tereikia pasakyti ko nori ir jie tai turi! Ir patiekalai buvo skirtingi kiekvieną vakarą. Jeigu jūs planuojate čia apsistoti, rekomenduočiau „viskas įskaičiuota“, nes gėrimai bare tikrai brangūs. Kaip ir minėjau šis viešbutis tikrai geriausias kokiame esame buvę, ir tikrai rekomenduočiau įvairaus amžiaus žmonėms. Tai buvo fantastiška, ir dėkoju visiems kurie prie to prisidėjo!
Kristina
2011-06-30
Aš ir mano vaikinas šiame viešbutyje buvome apsistoję savaitei (su pusryčiais ir vakariene) ir mus iš tiesų nustebino viešbutis, visi jo teikiami patogumai ir aplinka. Viešbutis gan didelis, tikrai prižiūrėtas ir švarus, tinka įvairaus amžiaus žmonėms, šeimoms, poroms, paaugliams. Personalas buvo labai paslaugus ir draugiškas, darė viską, kad patenkintų mūsų poreikius. Kambariai standartinio dydžio, minimalistinio stiliaus, gerai vėdinami ir taip pat kaip ir visas viešbutis labai švarūs. Vonia puikiai aprūpinta, rankšluosčių, nemokamo šampūno ir losjono netrūko. Vienintelis trūkumas, kad sienos buvo labai plonos, bet ir tai nesukėlė mums jokių rūpesčių. Kalbant apie maistą nusiskundimų neturiu jokių, iš didžiulės įvairovės patiekalų kiekvienas galėjo išsirinkti kažką patinkančio sau. Pusryčiams buvo galima užsisakyti dribsnius, vaisius, šaltus užkandžius, skrebučius, prancūziškus ragelius, arbatos, kavos, sulčių ar karšto šokolado gėrimą. Vakarienei: vištiena, kiauliena, jautiena, žuvis, įvairūs kumpiai, daržovės, salotos, bulvės, mėsos kukuliai, makaronai, picos, mėsainiai, desertui: pyragai, triufeliai, ledai ir vaisiai. Vis kitoks maistas būdavo patiekiamas kiekvieną dieną, todėl nepabodo, bet eilės laukiant maisto buvo ilgos ir varginančios. Baseinas nebuvo itin didelis, dienai įsibėgėjus jis tapdavo tartum bičių avilys, bet džiugino tai kad gultų užtekdavo visiems. Personalas kasdien organizuodavo vandensvydį ir karaokę. Nuvylė, kad gėrimai bare buvo ganėtinai brangūs. Viešbučio vieta ideali susisiekimo atžvilgiu, iki traukinių stoties tik 15 minučių pėsčiomis, miesto centras už 5 minučių kelio. Centre pilna kavinių, restoranų, naktinių klubų, barų, parduotuvių. Priešais viešbutį yra keletas prekybos centrų. Iki smėlėto paplūdimio ėjome taip pat apie 5 minutes, nustebino tai, kad visame paplūdimyje buvo pilna gultų. Šalia užtektinai barų. Už prieinamą kainą, maždaug per valandą traukiniu pasiekėme Barseloną. Šimtu procentu rekomenduočiau šį viešbutį, mes tikrai mėgavomės kiekviena akimirka praleista ten.