GHT OASIS TOSSA

Kosta Brava, Ispanija

Didelė, graži teritorija, erdvus baseinas ir nuostabus sodas. Didelis pramogų pasirinkimas tiek vaikams, tiek ir suaugusiems. Rekomenduojamas aktyviam poilsiui jaunimui ir šeimoms su vaikais.

Apie 120 km iki Barselonos oro uosto, apie 37 km iki Žironos oro uosto, apie 40 m iki Tosa de Maro miestelio centro, apie 400 m iki paplūdimio. Apie 800 m iki autobusų stotelės, apie 100 m iki parduotuvės, apie 400 m iki ligoninės.

Priklauso „GHT HOTELS“ viešbučių tinklui. Pastatytas 1984 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2003 metais. Kasmet atliekami infrastruktūros atnaujinimo darbai. 2019 metais buvo atnaujinti vonios kambariai pirmame ir antrame aukštuose, vonios pakeistos dušo kabinomis. Viešbutį sudaro vienas 5-ių aukštų pastatas. Iš viso yra 208 numeriai:

• Single Room
  • Standard Double Room
  • Double Rooms with Pool View

Yra numeriai pritaikyti asmenims su negalia

Viešbučio kategorija šalyje - 4*

• Plaukų džiovintuvas

• Bagažo saugojimo kambarys
  • Sūkurinėsvonia
  • 2 Barai (hole ir prie baseino)
  • Baseinas
  • Gydytojo iškvietimas
  • Automobilių stovėjimo aikštelė
  • Valiutos keitykla
  • Poilsio kambarys
  • Skaitymo kambarys
  • Restoranas (tarptautinė virtuvė, švediškas stalas; show cooking)
  • Interneto kavinė

• Vakariniai renginiai
  • Kontrastinis dušas
  • Paslaugos žmonėms su negalia
  • Pramoginiai renginiai (dieninė sportinė ir pramoginė renginių programos)
  • Sauna

Telefonas: +34 972340750

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę GHT OASIS TOSSA

Ekspertų komentarai

Viešbutis Tossa de Mar miestelyje, toliau nuo jūros. Turi baseiną lauke ir viduje (viduje šildomas). Kambariai paprasti, tvarkingi. Extra bed - sofa. Neturi paplūdimio rankšluoščių, bet gali duoti tik baseino rankšluoščius už 10e depozitą už vienetą. Teritorija nedidelė. Maistas neblogas, daug pasirinkimo nėra, bet tikrai kiekvienas ras ką pavalgyti. Yra animacija.
Tosa de Mar miestelyje, toliau nuo jūros. Įėjus atrodo iš senesnių. Standartiniai kambariai visi vienodi, skiriasi tik vaizdas. Kambariai gana erdvūs, bet senoki. Visam viešbučiui norėtųsi renovacijos. Paprastas, bet ne prastas. Maistas normalus, pasirinkimas vidutinis. AGENTAMS: Max dirba su FB, bet gėrimai už papildomą mokestį. Turi animacijos.
Danutė
2013-05-23
Tosa - nuostabus miestelis. Gražiausia vieta Kosta Bravoje, kurortas mėgstantiems romantiką. Senamiestis, pilis, boutiqe parduotuvėlės. Primena Prancūzijos provinciją. Beje, kurortas labai mėgstamas poilsiautojų iš Prancūzijos. Čia labai geri restoranai. Teko pietauti trijuose skirtinguose - maistas puikus, aplinka taip pat. Verta aplankyti Cadaques. 2,5 val. kelio nuo Tosos į šiaurę. Tai senas žvejų kaimelis, su puikiu semaniesčiu, pakrante pasivaikščiojimams, restoranais, krautuvėlėmis ir poilsiautojais iš Prancūzijos. Tikrai verta aplankyti. Tosa, Cadaques, Roses - labiausiai užsieniečių mėgstami kurortai. Viešbutį rinkomės dėl vietos. Tiems, kurie atvyksta į Ispaniją pirmą kartą - jis turbūt patiks. Bet daugiau mačiusiems - tikrai neatitinka keturių žvaigždučių kategorijos šalyje. Nėra net ko lyginti su Toremolinos viešbučiais, Malagoje. Maisto įvairovė skurdi, restorane visiškas chaosas jokios tvarkos. Kas ateidavo vakarieniauti vėliau, neberasdavo laisvo staliuko. Kambariai valomi prastai. Triukšmas iki paryčių. Kambarys buvo į baseino pusę - vaizdas geras, bet ramybės jokios. Prancūzai ir ispanai su vaikais triukšmaudavo iki 12 val. vakaro. Viešbutyje labai prasta garso izoliacija - kiekvienas krustelėjimas pas kaimynus ir girdisi. Jau nekalbu, jei dar koks vaikas naktimis klykia - tai be ausų kamštukų geriau nevykite. Kiek teko apžiūrėti kitus viešbučius, tai kiti visi prie gatvių. Viskas "sukišta" į labai siauras teritorijas. Jokios erdvės. Na, nebent kitąkart rinkčiausi Neptuno. Jis trijų žvaigždučių, arčiau jūros. Teko ten nueiti - aplinka tikrai ramesnė. Viską pasako šiam viešbučiui suteiktas "ISO 9001" sertifikatas. Tačiau nežiūrint į viešbučio minusus, atostogos Tosoje labai patiko. Viską atperka kraštovaizdis, senamiestis, pilis. Norintiems didesnio komforto, vykite tik į Malagą ir rinkitės Riu tinklo viešbučius ! Pridedu nuotraukas iš Tosos ir Cadaques.
rymanta
2013-05-23
Viešbutis, maistas - OK. Personalas paslaugus, malonus. Šį kurortą rekomenduočiau romantikams. Miestelis tarp kalnų, į jį gali patekt tik vingiuotu kalnų keliu. Labai gražus senamiestis su siaurom gatvelėm, tvirtovės liekanom ir švyturiu ant kalno. Čia jūros nuo viešbučių neskiria metalinė tvora, traukinio bėgiai ir gan judrus kelias (kaip kai kuriuose kituose kurortiniuose miesteliuose). Paplūdimys tai gal ne smėlio, aš tai sakyčiau kad žvyro :))), nes labai jau rupus ir aštrus. Tik Tossa, tik ji :)))
Juste
2011-07-08
Oasis Tossa viešbučiui skirtos 4 žvaigždutės, bet manau jis nevertas net 3-jų. Bendrai, aplinka labai paprasta, yra baseinas, administracija ir baras. Kambariai standartiniai, yra televizorius, šiek tiek pasenę baldai, lova buvo labai nepatogi, mano vyrui net įsiskaudėjo nugara. Vonia švari, viskas veikė. Man rodos viešbutis turėjo 4 žvaigždutes, nes jame buvo spa ir vidaus baseinas. Maistas nuolat šaltas, labai skurdus asortimentas, kaip garnyras visada buvo tik keptos bulvės. Patiekalai iš makaronų buvo baisaus skonio, tai buvo tiesiog makaronai su įvairiais antpilais, ir taip pat šalti! Pusryčiai taip pat siaubingi. Manau, tie kurie sako, kad šiame viešbutyje maistas puikus, jie turbūt nežino kas yra geras maistas. Aš nelinkusi kritikuoti, bet manau jei jau moki pinigus turi gauti ir atitinkamą kokybę. Tossos apylinkės labai gražios, daugybė siaurų gatvelių, su daugybe mažų parduotuvėlių. Niekada gyvenime nebuvau mačiusi tiek daug restoranų, bet visi tušti. Beveik nėra barų, tik vienas, pavadinimu King Edward. Be to, niekur neskambėjo muzika, o naktiniai klubai buvo tik 1 ar 2 ir jie dirba tik nuo 23 valandos. Viešbutyje vakarais nebūdavo ką veikti, nesijuto jokios atostogų dvasios. Tiesa, kai administracijoje paprašiau laikraščio man piktai atsakė, kad jie prekiauja tik ispanų ir vokiečių kalba.
Iveta
2011-07-08
Aš su seserimi viešėjome oasis viešbutyje 5 dienas, gegužės mėnesį. Visas dienas oras buvo labai prastas, bet čia ne viešbučio kaltė. O kalbant apie viešbutį, kambariai švarūs, nedidelės patogios lovos, ir erdvi švari vonia. Labai gaila, kad nebuvo kuo pasigaminti arbatos. Maistas, mums nelabai patiko, pusryčiai kiekvieną dieną tokie patys. Vakarienei negalėjome nieko pasirinkti, reikėdavo valgyti tai, ką duodavo. Paskutinę viešnagės dieną, pusryčiams norėjau pasiskrudinti skrebutį, šalia skrudintuvo visa siena buvo padengta vorantinkliais ir juose buvo milžiniškas voras, tai kiek jų jau žuvo skrudintuve? Baisu. Malonus siurprizas buvo džino su toniku kaina. Aplinkiniuose baruose jis kainavo 6/7 eurus, o viešbučio bare 4.50, ir buvo tikrai skanus. Tossa de Maras puiki vieta atostogoms, visur daug pilių, kur bepasisuktum visur atsiveria vaizdas tarsi iš atviruko. Nors viešbučio vieta labai gera ir patogi, visgi šio viešbučio rekomenduoti neleidžia sąžinė, jis mūsų tikrai nesužavėjo ir abejoju, kad Oasis vertas 4 žvaigždučių.
Ugnė
2011-07-08
Pradėsiu nuo to, kad buvo sunku susikalbėti su personalu, nes aš ispaniškai nemokėjau, o jie nemokėjo angliškai. Mes čia praleidome tik 2 dienas, nes kilo nesutarimų su administracija, todėl nenorėjome ilgiau čia apsistoti. Tos dvi dienos sukėlė man labai daug streso ir nerimo, ne dėl to, kad kilo problemų, bet dėl to, kad viena administracijos darbuotoja labai grubiai su mumis elgėsi. Restorane dirbo du vyrai, kurie buvo tarsi vergai, jie atlikdavo visus darbus, priimdavo užsakymus, gamindavo maistą, atnešdavo jį prie stalų, pateikdavo sąskaitas, todėl vien sumuštinio reikėdavo laukti labai ilgai. Mūsų kambario sienos buvo plonos kaip popierius, kadangi aš miegu jautriai, mane kas nakt pažadindavo kaimynų knarkimas, tai girdėdavosi net per oro kondicionieriaus burzgimą. Kambariai būdavo tvarkomi kiekvieną dieną. Baseine vanduo buvo šiek tiek vėsokas, bet tai puikiai atgaivindavo. Ir paplūdimyje ir prie baseino buvo daugybė gultų.
Greta
2011-07-08
Praleidome nuostabias 6 naktis viešbutyje Oasis, stulbinančiame Tossa de Mar kurorte. Viešbutis atrodo tarsi būtų neseniai atnaujintas, visur vyravo švara, o personalas puikiai atliko savo darbą. Mes atvykome vėlai sekmadienį, mūsų laukė karšta vakarienė. Kambarys buvo labai švarus, erdvus ir jaukiai įrengtas. Balkonas buvo į baseino pusę, jame pietaudavome. Mus šiek tiek nuvylė spa, baseine vanduo vėsus. Sporto salė prastai aprūpinta, bet buvo įmanoma padaryti kasdienę makštą. Lauko baseinas nešildomas, todėl gana šaltas. Viešbutyje buvo gan ramu ir tylu, mes buvome apsistoję birželio pradžioje. Dieną galima žaisti stalo tenisą, šaudyti oriniu šautuvu, taip pat vakarais vyksta įvairūs renginiai svečiams užimti. Viešbučio vieta labai patogi, 10 minučių iki paplūdimio, jis labai ramus ir švarus. Už kampo yra prekybos centras. Kaip ir minėjau, Tossa de maras stulbinantis, jo senamiestis tiesiog alsuoja istorija. Mes aplankėme švyturio muziejų, iš kurio atsiveria puikus vaizdas į jūrą. Netoli viešbučio yra labai gražus paplūdimys. Nėra lengva pasiekti Tossa de Marą, nes tiesiogiai iš Barselonos oro uosto nėra jokio maršruto. Todėl teko pirma autobusu nusigauti į Blainsą, ir tik poto, taip pat autobusu į Tossa de Marą. Viskas kainavo apie 15 eurų į vieną pusę.