SAFA 3*

Hamametas, Monastiras, Tunisas

Atstumas iki artimiausio oro uosto - 35km. (Enfidha Airport-NBE), iki paplūdimio - 20 metrų, iki kavinių/barų - 50 metrų iki miesto centro - 12km. (Hammamet), iki autobuso stotelės - 100 metrų.

Viešbutis pastaytas 1988 metais, renovuotas 2009 metais. Kambarių skaičius - 450. Kambarių tipai:

• Standard Room (20 - 25 kv.m., maks. 3asm.)
  • Quadruple (20 - 25 kv.m., maks. 4asm.)
  • Promo Room (20 - 25., maks. 2asm.)

Viešbučio kategorija šalyje - 3*.

• Teniso kortai
  • Smiginis
  • Paplūdimio tinklinis
  • Mini futbolas
  • Biliardas (už papildomą mokestį)
  • Jėgos aitvarų sportas (už papildomą mokestį)
  • Kanojos (už papildomą mokestį)
  • Nardymas (už papildomą mokestį)
  • Aerobika (už papildomą mokestį)
  • Diskoteka

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SAFA 3*

As
2013-10-08
SIAUBAS! SIAUBAS! SIAUBAS!!! Niekam nerekomeduoju šio viešbučio!!! Tunise buvome pirmą ir paskutinį kartą ir viskas dėl to, kad atostogos buvo sugadintos dėl šio viešbučio personalo, aptarnavimo, animatorių programos ir dar VAGYSČIŲ!!! Keliavome trys draugės ir iš kambario dingo pinigai, nors piniginės buvo padėtos nematomose vietose, bet kambarinė sugebėjo pasikuisti :( Kai pastebėjome, kreipiamės į viešbučio administraciją, bet dar pačios likom nesuprastos, nes kaip supratome ten normalu tokie bajeriai. Tai džiaugiamės, kad mūsų gidė pakeitė viešbutį ir taip išgelbėjo pusę atostogų. Nes teisybės su tais babajais tikrai nerasi. O be įvykusios vagystės, tai apskritai tas viešbutis, kaip koks Lietuvos pensionatas, nežinau, gal todėl, kad atvažiavome rugsėjo viduryje, bet žmonių mažai, prie baseino veiksmo jokio, tik muzika groja, žodžiu ar savo sode Lietuvoje ar ten, tai tas pats kur degintis :). Animatoriai su tom savo prakaituotom aprangom maistą valgykloje nešiodavo!!! Valgyti niekas neišleisdavo į kiemą, reikėdavo toj susmirdusioj valgykloj sėdėti, kambariuose tarakonai lakstydavo! Esu buvus ne vienoje kelionėje ir tikrai turiu su kuo palyginti, tai SAFA pats blogiausias iš blogiausių variantų! Čia dar kažkas rašė, kad sūrį taupiai pusryčiams pjausto.. nežinau, bet kol mes buvome toookie skurdūs pusryčiai buvo, kad apie sūrį tik svajodavome :D Visiems, kas renkasi viešbutį Tunise, šį iškart braukite iš sąrašo!!! Po to, mes gyvenome Sandra Club viešbutyje, nežinau kaip būčiau vertinusi jį, jei iškart ten būtume apsistojusios, bet po SAFOS, tai atrodė, kad papuolėme į rojų :D animatoriai dirba puikiai, lauke galima sėdėti ir valgyti, net gi taurių čia turėjo ;))), kambariai labai gražūs ir tvarkingi, tik tas viešbutis laaaabai pamėgtas lenkų (apie 80 proc.). Tiek SAFA, tiek Sandra CLUB viešbučiuose veiksmas vykdavo iki 23 val., po to, jei norėjosi šokti, tai tekdavo keliauti į vietinius klubus. Arčiausiai nuo šių viešbučių (apie 5min.) klubas "PIANO CLUB", kuriame skambanti muzika pritaikyta turistams :), bet pats geriausiais ir fainiausiais ir labiausiai pamėgtas turistų yra LATINO CLUB, bet jis yra truputi toliau už kurortinės zonos, reikia važiuoti su taxu, bet ten nebrangu, į vieną pusę apie 8 dinarus (jų vietinius pinigus). Tai kas norėsite gerai pasišokti ir tikrai linksmai praleisti laiką, tikrai rekomenduoju šią pasilinksminimo vietą ;) Tikiuosi, kad patarimai kažkam padės vykstant į Tunisą ir niekam nelinkiu to, kas atsitiko mums SAFA viešbutyje!!!
Tomas
2012-07-10
Labai prastas viesbutis maitinimas viskas iskaiciuota o tau deda patis po du gabaliukus mesos kad kitiem uztektu,pusriciam suri ir desra pjausto po 2 cm. kad daugiau butu labai prastas maistas dektine ir viski skiedzia vandeniu alu barmenas duoda tik po dvi plasmasines stiklines nes kitiem neturi stikliniu,kad gulta uzsijimti prie baseino reikia keltis pries pusricius nes ju gal tik kokie dvidesim neuzteks siaubingas SAFA nerekomenduoju niekam......