SULTAN GARDENS RESORT

Shark S Bay, Šharm El Šheichas, Egiptas

5 žvaigždučių poilsio komplekse rasite privatų smėlėtą paplūdimį su virš vandens įrengtomis terasomis, o iš 5-ių palmėmis apsodintų gėlo vandens baseinų atsiveria Tirano salos panorama. Viename iš viešnagės vietoje esančių, tik suaugusiesiems skirtame, baseine įrengta lauko sūkurinė vonia ir baseino baras. „Sultan Gardens“ yra 5 restoranai, kuriuose siūlomi naminių makaronų patiekalai ir kadžunų virtuvės valgiai bei rengiami kulinariniai šou. Restorane „House of Spice“ galėsite mėgautis indiškos virtuvės patiekalais. Rekomenduojamas jaunimui ir šeimoms.

Viešbučio vieta

Apie 6 km iki Šarm aš Šeicho oro uosto, apie 6 km iki Naama Bei ir apie 12 km iki senamiesčio, Sharks Bei rajone, ant jūros kranto.

Viešbutis

Viešbutis atidarytas 1999 metais, kasmet dalinai atnaujinamas.

Viešbutį sudaro pagrindinis 3-jų aukštų pastatas ir 2-jų aukštų pastatų kompleksas.

Viso yra 518 numerių.

Standard room tipo numeriai (su vaizdu į sodą, maks. 2+1 / 3 asm., vonia arba dušo kabina, balkonas arba terasa, 45 m2).

Pool View Room tipo numeriai (su vaizdu į baseiną, maks. 2+1 / 3 asm., dušas, balkonas arba terasa, 45 m2).

Sea View Room tipo numeriai (su vaizdu į jūrą, maks. 2+1 / 3 asm., dušas, balkonas arba terasa, 45 m2).

Family Room tipo numeriai (su vaizdu į sodą, baseiną arba daliniu vaizdu į jūrą, maks. 2+3 / 3+1 / 4+1 asm., 2 miegamieji atskirti durimis, vonia ir dušo kabina, balkonas arba terasa, 69 m2).

Junior Suite tipo numeriai (su vaizdu į sodą, baseiną arba į jūros pusę, maks. 2+2 / 3+1 asm., miegamasis atskirti durimis, svetainė, dušas arba vonia, 69 m2).

Premium Room tipo numeriai (su vaizdu į jūrą, maks. 2 asm., dvigulė lova, sūkurinė vonia, dušas, terasa arba balkonas, 45 m2).

Premium Suite tipo numeriai (su vaizdu į baseiną, maks. 2 asm., miegamasis su dvigule lova, drabužinė su durimis, sūkurinė vonia, dušas, balkonas arba terasa, 69 m2).

Pаpildomа vieta - viengulė lova.

Yra numeriai pritaikyti asmenims su negalia (Standard Room tipo numeriai), numeriai nerūkantiems ir connected tipo numeriai.

Galima atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis: Visa, MasterCard, American Express ir Diners Club

Apgyvendinimas su gyvūnais: neįmanomas

Viešbutis įsikūręs vienoje vaizdingiausių Raudonosios jūros įlankų ir yra ideali vieta giluminio ir paviršinio nardymo mėgėjams. Viešbučio svečiams siūloma didelė prižiūrėta teritorija, erdvūs numeriai, skanus ir įvairus maitinimas. Už puikius architektūrinius sprendimus ir kraštovaizdžio dizainą viešbutis apdovanotas keliais apdovanojimais. Viešbučio teritorijoje yra puikus vaikų mini klubas su miesteliu ir įrengta stogine. Tarp poilsiautojų yra daug nuolatinių turistų, ypač europiečių, kurie renkasi šį viešbutį už jo gerą aptarnavimą ir draugišką personalą. Rekomenduojamas šeimyniniam ir aktyviam poilsiui.

Paplūdimys

• paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • baras paplūdimyje: yra
  • nuosavas
  • pontonas yra (35 m)
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • koralinis/smėlio (įėjimas į jūrą iš pontono, taip pat betoniniais takeliais, prie kranto yra smėlio piliakalnis vaikams)
  • rekomenduojama speciali avalynė

Numeryje

• grindys: plytelės
  • televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)
  • patalynės keitimas: kasdien
  • aptarnavimas numeriuose: visą parą, mokamai
  • kavos/arbatos rinkinys
  • seifas yra
  • plaukų džiovintuvas: yra
  • oro kondicionierius: centrinis
  • televizorius: yra
  • mini baras 2
  • internetas: nemokamai (Wi-Fi arba kabelis)
  • balkonas/terasa
  • lygintuvas: pagal atskirą užklausimą, nemokamai
  • vonia arba dušas
  • numerių tvarkymas: kasdien
  • lyginimo lenta: pagal atskirą užklausimą, nemokamai

Vaikams

• skyrius vaikams pagrindiniame baseine (šildomas žiemos sezonu)
  • vandens kalneliai: 1 (4-14 metų vaikams)
  • vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)
  • auklė pagal atskirą užklausimą, už papildomą mokestį

Pramogos ir sportas

• vandens sporto priemonės už papildomą mokestį
  • masažas už papildomą mokestį
  • vandens aerobika 2
  • smiginis 2
  • mini golfas 2
  • krepšinis 2
  • pirtis už papildomą mokestį
  • nardymo centras už papildomą mokestį
  • petankė 2
  • sauna už papildomą mokestį
  • sūkurinė vonia už papildomą mokestį
  • treniruoklių salė nemokamai (nuo 16 metų)
  • diskoteka nemokamai (gėrimai už papildomą mokestį)
  • aerobika 2
  • biliardas už papildomą mokestį

Viešbučio teritorijoje

• restoranai: 1 (3 a la carte, už papildomą mokestį)
  • automobilių stovėjimo aikštelė yra
  • susitikimų kambarys (iki 30 asm., už papildomą mokestį)
  • a la carte restoranai: 4 (už papildomą mokestį)
  • bankomatas
  • autobusas iki miesto centro (už papildomą mokestį)
  • kirpykla (už papildomą mokestį)
  • belaidis internetas -registratūroje, nemokamai
  • prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • parduotuvės
  • konferencijų salės: 1 (iki 200 asm., už papildomą mokestį)
  • drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • baseinai: 5 (2 šildomi žiemos sezonu)
  • taksi paslaugos
  • barai: 11
  • gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų

• lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai
  • vaikiškos kėdutės restorane pagal atskirą užklausimą

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SULTAN GARDENS RESORT

Ekspertų komentarai

Jaukus, modernus viešbutis. Yra koralinis rifas, pontonas, smėlėtas paplūdimys. Gražus koralinis rifas. Didelė teritorija, nuo paplūdimio atsiveria kalnuota vietovė. Paplūdimyje yra dvi zonos: relaksinė ir aktyvi. 2007 metais renovuotas. Viešbūtyje yra vienas vandens kalnelis. Yra 5 baseinai – šildomi 3 baseinai, vienas jų suaugusiųjų. Numuojami dviračiai, yra diving centras. Internetas visoje teritorijoje. Atvykimo dieną nemokamai mini baras. 4 restoranai, 3 a la carte. 24 h viskas įskaičiuota. Alkoholis nuo 10:00 iki 24:00. Valgykloje yra suaugusiųkų zona. Vaikų atskirai: vaikams maitinimas pagal pageidavimą. Labai skanus ir geras maitinimas. Vakaro pramogos vyksta su stipriais animatoriais. Diskotekos nevyksta. Vyksta putų šou ant jūros kranto. Didelė teritorija, tad autobusiukas važinėja po teritoriją, kad klientams nebūtų sunku ir toli vaikščioti.
Iš prabangių viešbučių kategorijos šeimoms, poroms, turi rytietiško stiliaus cinkelį. Bet labai neigiamą įspūdį padarė visur grojanti rusiška muzika. Šiaip maistas ir aptarnavimas aukšto lygio.
Daiva
2022-03-09
Viskas patiko. Kelionė patiko. Viešbutis tikėjausi bus geresnis, bet graži viešbučio teritorija, gan didelė, kruopščiai prižiūrima, kambariai švarūs, gerai tvarkomi, maistas skanus, pasenęs tik interjeras.
Lukas
2022-02-20
Viena nuostabiausių viešnagių! Šio viešbučio darbuotojai yra labai dėmesingi ir visada paslaugūs. Šiame viešbutyje „Al la carte“ restoranas yra apribotas iki dviejų, vieno apsilankymo metu, Indijos restorane lankėmės du kartus, abu kartus buvo nuostabi patirtis, o virėjas Prakashas taip pat atvyko pas mus, tai buvo malonu. Taip pat didžiulis ačiū Mohammedas Abdi už tai, kad kasdien tvarkė mūsų kambarį ir yra labai paslaugus, jis yra viešbučio nuopelnas. Jei būtų ką patobulinti, vienintelis dalykas, kurį siūlyčiau, yra „wifi“ interneto ryšį! Patarimas būsimoms kelionėms, bet kuriuo atveju oro uoste įsigykite SIM kortelę!
Laura
2022-02-15
Sultan Gardens Resort“ apsilankome ne pirmą kartą ir tikrai ne paskutini. Čia praleidome nuostabų laiką ir viskas buvo pagal planą, valymas, skanus maistas, nuostabi gamta, kokybiškas aptarnavimas ir puikios pramoginės programos. Nors kambarys, kurį gavome, buvo nedidelis, radome viską, ko mums reikėjo, ir dar daugiau. Be to, jis buvo labai švarus ir patogus, o iš balkono buvo nuostabus vaizdas į jūrą. Paplūdimys užburiantis; vieta yra tobula, čia galima puikiai apžiūrėti koralinį rifą ir užsiimti nardymu bei kita veikla. Visur yra keletas barų, kuriuose patiekiami gaivinantys gėrimai ir ledai. Maistas buvo skanus ir įvairus. Mes įvertinome tai, kad virtuvė apima gerą įvairių kultūrų asortimentą; desertai buvo ne tik gražūs, bet ir išskirtiniai. Visame kurorte yra keletas restoranų, tokių kaip „Casa Mia“, „House of Spice“ ir „Fleur de Leis“. Animacijos komanda atliko nuostabų darbą, niekada neturėjome laiko nuobodžiauti. Per dieną jie organizavo įvairias veiklas, tokias kaip gimnastika, pilvo šokiai, joga, aerobika, smiginis, stalo tenisas ir daugelis kitų. Apskritai „Sultan Gardens“ yra puikus šeimai pritaikytas viešbutis, dėmesingas ir rūpestingas personalas, o atmosfera – svajinga.
Eglė
2022-02-13
Puiki vieta draugystems, skaniam maistui ir ilgiems prisiminimams. Personalas buvo labai paslaugus – visada stengdavosi padėti ir prisiminti, kokią aš mėgstu kavą. Norėčiau vieną dieną sugrįžti su savo suaugusiais vaikais. Buvome ten 3 dienas, norėjosi pabūti ilgiau.
Hubertas
2022-01-24
Puikiai praleidome atostogas. Aptarnavimas buvo puikus, o visi darbuotojai buvo labai svetingi ir paslaugūs, todėl stengėsi užtikrinti, kad atostogos būtų puikios. Būdama celiakija, taigi laikausi griežtos dietos be glitimo, bijojau išvykti į visapusiškas atostogas. Prieš atvykdami pranešėme viešbučiui ir buvome užtikrinti, kad jie galės patenkinti mano mitybos poreikius. Atvykus, nepaisant vėlyvos registracijos, mus pasitiko vykdomasis Sous Chef Yehia, kuris suprato mano mitybos reikalavimus ir puikiai suprato, kaip svarbu tinkamai paruošti maistą be glitimo, kad būtų išvengta kryžminio užteršimo. Siūlomų maisto produktų be glitimo įvairovė buvo puiki, ir didžiulis ačiū Chef's Essam ir Yeyia, kurie kiekvieną dieną pateikia patiekalus be glitimo. Esame be galo dėkingi už fantastišką paslaugą, kurią gavome ir tikimės sugrįžti kitais metais!
Arūnas
2021-03-02
Daug kartų buvome su žmona ir sūnumi. Galiu nuoširdžiai pasakyti, kad šis viešbutis mūsų niekada nenuvylė. Neprilygstamas kainos ir kokybės santykis tikras 5* kurortas. Nuo to momento, kai įeini pro apsauginius vartus, jautiesi labai saugus. Registratūra labai protinga ir profesionaliai valdoma, draugiški paslaugūs angliškai kalbantys darbuotojai. Kambariuose yra nemokamas seifas, kambariai išvalyti pagal aukščiausius standartus. Viešbutis yra didelis, įsikūręs gražiuose soduose, nuo kalvos iki paplūdimio, beiyra Taff Taff autobusas [geriausiai apibūdinamas kaip peraugęs golfo vežimėlis], kuris kursuoja kas 15 minučių, 5–10 mylių per valandą greičiu. Jeigu esate išlepę galite rinktis maistą iš 4 a la carte restoranų. Pagrindiniame restorane kiekvieną dieną ruošiami teminiai patiekalai – nuo ​​putpelių iki sušių, keptos avienos, lašišos ir viso kito, ką tik galite sugalvoti. Jau nekalbant apie visus desertus. Mūsų mėgstamiausiame restorane pusryčiavome su vaizdu į Raudonąją jūrą.
Ingrida
2020-03-17
Kelionė atitiko visus mūsų lūkesčius. Kaina buvo pigesnė nei kitose agentūrose. Greitai ir išsamiai pateikta visa informacija apie kelionę.
Ilona
2020-01-27
Puikus aptarnavimas.
Vilma
2019-09-16
Viskas labai patiko, nekreipiant dėmesio jog tikėjomės kažkokios staigmenos iš viešbučio, nes buvome pranešę, kad kelionę rinkomės sidabrinių vestuvių metinių proga, bet jokios staigmenos nei mes, nei mūsų draugai (kurie taip pat tokia pat proga važiavo) nesulaukėme. Tikrai šaunus aptarnavimas. Į visus užduotus klausimus buvo atsakyta išsamiai.