SHERATON MIRAMAR

El Gouna, Hurgada, Egiptas

Modernus viešbutis su jaukia, apželdinta teritorija ir geru smėlio paplūdimiu. Siūlo švarius ir gerai įrengtus kambarius su visais patogumais. Rekomenduojamas patogiam ir ramiam poilsiui poroms ir šeimoms.

Apie 38 km iki Hurgados oro uosto, apie 2 km iki El Gunos centro, ant lagūnos kranto.

Atidarytas 1997 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2009 metais. Viešbutį sudaro pagrindinis 3-jų aukštų pastatas ir 3-jų aukštų pastatų kompleksas. Viso yra 339 numeriai. Numerių tipai:

• Standard room tipo numeriai (su vaizdu į baseiną/lagūną, 38-42 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą, papild. lova už papildomą mokestį);
  • Beach Front room tipo numeriai (su vaizdu į jūrą, 38-42 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą, papild. lova už papildomą mokestį);
  • Junior Suite tipo numeriai (su vaizdu į baseiną/į jūros pusę, 52 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą);
  • Executive Suite tipo numeriai (su vaizdu į lagūną/į jūros pusę, 62 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną, miegamasis atskirtas durimis, svetainė).

Viešbučio kategorija šalyje - 5*

Numeryje:

• aptarnavimas numeriuose: už papildomą mokestį
  • oro kondicionierius: individualus
  • dušas
  • internetas: už papildomą mokestį
  • balkonas/terasa
  • seifas numeryje ir registratūroje, nemokamai
  • mini baras 1
  • plaukų džiovintuvas: numeryje, nemokamai
  • grindys: marmuras
  • patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę
  • televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)
  • numerių tvarkymas: kasdien

• konferencijų salės: 3 (iki 100, 110 ir 220 asm., už papildomą mokestį)
  • parduotuvės
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • automobilių stovėjimo aikštelė nemokamai
  • restoranai: 3 (2 - už papildomą mokestį)
  • bankomatas
  • drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • interneto kavinė 1
  • taksi paslaugos
  • kirpykla (už papildomą mokestį)
  • barai: 4
  • baseinai: 2 (1 šildomas žiemos sezonu)
  • prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)
  • valiutos keitykla
  • drabužių valymo paslaugos (už papildomą mokestį)

• burlenčių sportas už papildomą mokestį
  • jėgos aitvarų sportas už papildomą mokestį
  • stalo tenisas nemokamai
  • gyva muzika nemokamai
  • pirtis nemokamai
  • smiginis nemokamai
  • nardymas už papildomą mokestį
  • treniruoklių salė nemokamai
  • biliardas už papildomą mokestį
  • petankė nemokamai
  • stalo futbolas už papildomą mokestį
  • vandens polo nemokamai
  • vandens aerobika nemokamai
  • kanoja už papildomą mokestį
  • sauna nemokamai
  • aerobika nemokamai
  • paplūdimio tinklinis nemokamai
  • žaidimų kambarys už papildomą mokestį
  • masažas už papildomą mokestį
  • katamaranas už papildomą mokestį

• baseinai vaikams: 3 (nešildomas)
  • vaikų klubas (nuo 5 iki 12 metų)

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų

• vaikiškos kėdutės restorane yra
  • lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai

• nuosavas (5 paplūdimiai lagūnose, seklūs)
  • smėlio
  • paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai

Adresas: Red Sea, Hurghada 2, Red Sea Governorate 1982710, Egypt

Telefonas: +20 65 3545606

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SHERATON MIRAMAR

Ekspertų komentarai

Viešbutis labiau skirtas suaugusiems, mažiesiems viešbučio svečiams nėra veiklos. Visuose kambariuose pro langus matosi jūra. Paplūdimyje yra užkandžių baras. Netoliese galima rasti įvairių parduotuvių.
Nubian stiliaus viešbutis, raudoni namukai. Teritorija labai graži, kelios salos sujungtos tiltais. Standartas labai didelis, lubos kaip kupolas, baldai klasikiniai, senoki, bet tvarkingi. Terasa nėra labai privati, šalia kito kambario. Grindys plyteles. Vonios k. dušas mozaika, dvi kriauklės. Teritorijoje visa parduotuvėlių alėja. Geras viešbutis.
Amelija
2022-03-13
Tai mano antros atostogos šitame viešbutyje. Man čia labai patinka, gražios žalios teritorijos, poilsio zonos šalia baseino. Kasdien skirtinga virtuvė restorane ir skanus maistas. Animacijos komandoje randu gerų draugų, dėl kurių atostogos įdomesnės ir linksmesnės.
Lina
2022-03-12
Nuostabus laikas šiame viešbutyje. Tokie mieli, malonūs žmonės. Nada bufete buvo nuostabi, paslaugi ir tokia mandagi. Tikrai sugrįšiu! Mūsų šeimai labai patiko. Labai ačiū! Skaitykite mažiau
Modestas
2022-03-11
Žmonės labai draugiški, jaučiausi kaip namie. Maistas irgi labai geras, kasdien vis kažkas kito yra valgyti. Animacija taip pat gera, kiekvieną dieną yra naujas šou. Kambariai švarūs, o lovos labai patogios. 100% grįšiu čia. Nuostabus viešbutis.
Sofija
2022-03-01
Puiki animacijos komanda. Puikūs ir įvairūs pasirodymai kiekvieną vakarą, tai tinka kiekvienam kažkas. Tikrai yra kažkas veikti visai šeimai. Čia visi stengiasi, kad atostogos būtų puikios.
Giedrė
2021-10-02
Švediško stalo komanda yra puiki. Labai puikūs darbuotojai. Dėkojame už jūsų paslaugas. Švarūs kambariai su nuostabiu vaizdu. Registratūros darbuotojai taip pat labai pagarbūs ir draugiški.
Agnius
2011-09-09
Tai buvo pati geriausia mūsų kelionė. Jau ne kartą lankėmės Egipte, bet El Gouna, pati nuostabiausia vieta, kurioje buvome, tarsi rojus žemėje. Visur kur be pasisuksi, taip gražu, kad net kvapą gniaužia, puiki viešbučio architektūra, žodžiu akis yra kur paganyti. Viešbutyje vyrauja švara, maistas aukštos kokybės ir labai skanus, aptarnavimas nepriekaištingas. Praleidau čia penkias dienas, su žmona ir mažu vaikeliu, kitame kambaryje gyveno draugas su savo šeima. Restoranas itin gražus, o jame patiekiamas maistas daugiau nei tiesiog geras, bare gėrimai irgi aukštos kokybės. Miegamieji dekoruoti elegantišku stiliumi, nei karto negirdėjome jokio triukšmo iš lauko, ar kaimynų, taigi garso izoliacija puiki. Lauke nerealiai švarūs baseinai, kasdieną prižiūrimi. Tiesa, kambarinė kiekvieną dieną pakeisdavo mūsų rankšluosčius, paklodavo lovas, išnešdavo šiukšles ir t.t. Registratūroje jums gali suorganizuoti kruizą. Vakarais vyksta renginiai, o dieną užsiėmimai ir žaidimai prie baseino ir paplūdimyje. Dėl nieko nei karto nekilo jokių rūpesčių ir tiesą pasakius, tai neturime visiškai jokių priekaištų.
Domantas
2011-09-09
Na iš pradžių pasakysiu, kad čia praleidome tokios nuostabias atostogas, tokias atpalaiduojančias, kad geresnių ir neverta tikėtis. Tai vieta, kuri tiktų bet kokio amžiaus žmonėms. Labai rekomenduoju šį kurortą. Didelę padėką reiškiu viešbučio darbuotojams, jų neprilygstamam svetingumui, paslaugumui ir atidumui, nuolatinei pagalbai kai kas kart ko nors prireikdavo. Jie pasiruošę padaryti viską, kad viešbučio svečiai jaustųsi kuo maloniau, patogiau, o atostogos gerąją prasme įsirėžtų atmintin. Ypatingai mums patiko, registratūroje dirbantys žmonės, jie mus pasitiko labai maloniai, davė kambarį su nuostabiu vaizdu į jūrą , ir netoli restorano, nes paprašėme, kad mano tėvą apgyvendintų kuo arčiau, nes jis sunkiai vaikšto. Dirbantys paplūdimyje irgi buvo draugiški ir paslaugūs. Maistas itin skanus, apgalvota kiekviena smulkmena, ir dėl skonio ir dėl patiekimo. Kambariai būtent tokie kokių norėjome: erdvūs, švarūs ir modernūs. Jau planuojam kitų metų atostogas šiame viešbutyje.
Rytis
2011-09-09
Nuo akimirkos kai tik čia atvažiuoji, personalas visą laiką bendrauja su šypsena, aptarnavimas tobulas. Prisiregistruojant man davė švarų atvėsintą rankšluostį ir stiklinę sulčių atsigaivinimui po kėlionės, mane apgyvendino apartamentuose, labai gražioje vietoje priešais paplūdimį. Visas kompleksas itin švarus, nuostabi aplinka, paplūdimiu ir dviem baseinais. Nors beveik visas viešbutis buvo apgyvendintas, bet nei paplūdimyje, nei prie baseino nebūdavo jokių bėdų gaunant gultą. Apskritai kalbant, tai personalas buvo superinis, jie taip visada stengėsi padaryti viską, kad tik svečiai būtų kuo labiau petenktinti. Mano nuomone, El Gouna kurortas yra pastatytas grinai gyvendinti turistinį verslą ir palyginus su kitais miestais, šis daug kuo pranoksta kitus. Taip pat ir Sheraton viešbutis. Kambarys buvo labai didelis, ir geroje vietoje. Kambarinės pasirodydavo kai tik jų prireikdavo ir kambariai visada buvo žaibiškai ir kruopščiai sutvarkomi, todėl visada vyravo nepriekaištinga švara. Maistas buvo geras, ypač pusryčiams, bet man nelabai patiko pietų meniu, daugiausiai patiekalų buvo atvirame bufete. Bet netoli viešbučio yra dešimtys nuostabių restoranų. Jau kas man labiausiai nepatiko, tai paplūdimio baras, nes ten patiekiamos tik sultys iš pakelių ir kola skardinėse. Praleistos dienos Sheraton viešbutyje – tarsi dienos praleistos rojuje.
Goda
2011-09-09
Viešėjome Sheraton Miramar ir tai buvo mūsų pirmoji viešnagė Egipte, todėl šiek tiek nervinomės, nes nežinojome, ko tikėtis. Bet kai atvykome, supratome, kad iš vis nereikėjo jaudintis. Mus pasitiko mielas personalas su gaivaus gėrimo taurėmis. Viešbutis buvo nuostabus, mus į kambarį nuvežę su tokiu vėžimėliu kaip golfo kortuose. O lagaminai atkeliavo kažkur už 10 minučių. Viešbutis buvo aukščiausios klasės, kambariai pakankamai dideli, su šauniu balkonu ir mediniais gultais jame. Mes buvome B&B, pusryčiams buvo įvairiausio maisto, visko ko tik galėjai panorėti, ir turiu pasakyti, kava buvo nuostabi, kas labai retas dalykas viešbučiuose. Jei norite paplūdimyje maisto, tereikia pasikviesti padavėją, užsisakyti ir viskas bus atnešta prie gulto. Neleidžiama užsidėti patiems rankšluosčių ant gultų, tai padaro personalas. Vieta labai puiki, yra taksi/autobusas per savaitę sumoki keletą eurų ir gali važinėti kur nori.
Julija
2011-09-09
Neseniai grįžome iš atostogų iš Sheraton Miramar viešbučio. Personalas buvo malonus, mandagus ir draugiškas. Vietovė buvo nepakartojamai graži su lagūnomis ir nedideliais tiltais, kur galima pasivaikščioti. Kambariai buvo erdvūs, su puikiu balkonu/terasa. Pusryčiai ir vakarinis bufetas buvo gausūs, didžiulis maisto pasirinkimas. Vakarais „makaronų baras“ priimdavo užsakymus, todėl buvo mano mėgstamiausias. Padavėjai restorane buvo labai atidūs ir puikiai išmanė savo darbą, jie prisiminė mūsų kambario numerį ir gėrimus, kuriuose užsisakydavome prie maisto. Jei mėgstate nardyti, tada ši vieta jums labai tiks ir patiks. Viešbutyje yra grožio salonas, kuris priklauso Zitai, ten kirpėja puikiai sutvarkė mano plaukus už 60 eurų. Paplūdimiai buvo nuostabūs, čia dirbo šaunūs žmonės, kada reikėdavo atnešdavo rankšluosčių ar gėrimų. Iki miesto buvo galima nuvažiuoti, tokiais kaip specialiais dviračiais, kurių būna Kinijoje. Jei atvykstate į viešbutį vėlai vakare, tai gali būti, kad jums nereikės mokėti visos sumos už tą dieną, bent jau mums registracijoje padarė nuolaidą. Mano vienintelis priekaištas būtų, kad už vandens butelius reikėdavo mokėti. Patarčiau negerti vandens iš krano. Be to, kambaryje yra virdulys ir pats gali pasigaminti kavą ar arbatą. Taigi arba gali gerti vandenį iš mini baro už nemažą kainą, arba gali daryti kai mes eiti ir nuvykti į miesto prekybos centrą. Nepaisant šito, atostogos buvo dieviškos, ir rekomenduočiau visiems čia apsistoti.