SERENITY MAKADI HEIGHTS

Makadi Bay, Hurgada, Egiptas

Marokietišku stiliumi pastatytas viešbutis. Graži teritorija ir jaukūs numeriai. Rekomenduojamas jaunimui bei šeimyniniam poilsiui.

Viešbučio vieta

Apie 34 km iki oro uosto, apie 40 km iki Hurgados miesto centro, Makadi Bei įlankoje, ant jūros kranto.

Viešbutis

Atidarytas 2007 metais.

Viešbutį sudaro pagrindinis 3-jų aukštų pastatas ir 2-jų bei 3-jų aukštų pastatų kompleksas.

Viso yra 551 numeris:

Standard Room tipo (su vaizdu į kiemą, 35-47 m2, įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą);

Family Room tipo (su vaizdu į jūrą/baseiną, 57 m2, įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą);

Deluxe Room tipo (su vaizdu į jūros pusę/baseiną/sodą, 47 m2, įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą);

Executive Suite tipo (su vaizdu į jūrą/baseiną, miegamasis, atskirtas durimis, svetainė, 75 m2, įskaitant 2 balkonus ir vonios kambarį);

Premium Room tipo (su vaizdu į baseiną/jūros pusę, 47 m2, įskaitant vonios kambarį ir balkoną).

Taip pat yra Villa, Connected Rooms tipo numeriai ir numeriai nerūkantiems.

Galima atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis: Visa, Mastercard, American Express

Apgyvendinimas su gyvūnais: neįmanomas

Numeryje:

• oro kondicionierius: centrinis (tik vėsinimas)
  • grindys: plytelės
  • televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)
  • seifas: nemokamai
  • balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)
  • dušas
  • patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę (pagal atskirą užklausą)
  • plaukų džiovintuvas: nemokamai
  • mini baras
  • numerių tvarkymas: kasdien
  • aptarnavimas numeriuose: už papildomą mokestį

• prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai
  • barai: 6 (1 iš jų už papildomą mokestį)
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai – nemokamai
  • taksi paslaugos
  • interneto kavinė
  • kirpykla: už papildomą mokestį
  • bankomatas
  • baseinai: 5 (1 iš jų šildomas žiemos sezonu, 2 iš jų su jūros vandeniu)
  • konferencijų salės: 1 (iki 70 asm., už papildomą mokestį)
  • automobilių stovėjimo aikštelė: nemokamai
  • restoranai: 8 (3 iš jų už papildomą mokestį)
  • gydytojo iškvietimas: už papildomą mokestį
  • parduotuvės
  • drabužių skalbimo paslaugos: už papildomą mokestį
  • autobusas iki miesto centro: už papildomą mokestį
  • drabužių valymo paslaugos: už papildomą mokestį

• aerobika: nemokamai
  • stalo futbolas: už papildomą mokestį
  • stalo tenisas: nemokamai
  • teniso inventorius: už papildomą mokestį
  • diskoteka: nemokamai (gėrimai – už papildomą mokestį)
  • paplūdimio tinklinis: nemokamai
  • mini futbolas: nemokamai
  • nardymas: už papildomą mokestį
  • teniso korto apšvietimas: už papildomą mokestį
  • masažas: už papildomą mokestį
  • sūkurinė vonia: už papildomą mokestį
  • gyva muzika: nemokamai
  • jodinėjimas kupranugariais: už papildomą mokestį
  • turkiška pirtis: už papildomą mokestį
  • treniruoklių salė: nemokamai
  • biliardas: už papildomą mokestį
  • mini golfas: nemokamai
  • sauna: už papildomą mokestį
  • teniso kortas: nemokamai
  • vandens aerobika: nemokamai
  • smiginis: nemokamai
  • jodinėjimas žirgais: už papildomą mokestį
  • petankė: nemokamai
  • vandensvydis: nemokamai
  • pirtis: už papildomą mokestį

• vaikų kampelis restorane („Monaliza“)
  • vaikų klubas (nuo 5 iki 12 metų)
  • auklė: pagal atskirą užklausą, už papildomą mokestį
  • žaidimų aikštelė (paplūdimyje)
  • baseinas vaikams (nešildomas)

Vaikams nuo 8 mėn. iki 3 metų:

• lovelė: pagal atskirą užklausą, nemokamai
  • vaikiškos kėdutės restorane: yra

• pontonas: yra
  • nuosavas (gilėja už 40 m)
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai – nemokamai
  • paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai

www.serenityhotelsegypt.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SERENITY MAKADI HEIGHTS

Eksperto komentaras

Nėra jūros. 7/10 Pirmas vaizdas - nelabai. Internetas nemokamai registratūroje. Kambariai neblogi. Deluxe ir premium - tas pats tik vaizdas skiriasi. Family - vienas didelis kambarys, nėra durų, nėra connection. AI alkoholis iki 23 val. UAI alko iki 2 ryto. Vienas baseinas šildomas, yra mini golfas. Lunaparkas ir aqua parkas kitam viešbutį. Vienas pagrindinis restoranas, penki a la carte - tik UAI. Paplūdimys akmenuotas.
VILNIUS
2016-04-11
Katik grįžome iš šio viešbučio. Įspūdžiai nuostabūs . Buvome pasirinke viešbutį Serenity Fun City, bet patekome į SERENITY MAKADI HEIGT (priklausanti tam pačiam savininkui), nesusirinko žmonių todėl mus perkėlė. Naudojomės Fun City kalneliais,taip pat dirbo baras. Žmonių buvo mažai. Labai geras aptarnavimas (tiek atvykus i viešbuti, bunant jame ir išvykstant, personalas tikrai labai malonus be jokių arbatpinigių pataria , paaiskina. Labai maloni administratorė Anastasija ) , animacija kaip ir visur prastoka (gal dėl to , kad apgyvendinta buvo tik 42proc viesbučio) , maistas skanus ne nuobodus , daug paukštienos patiekalų, buvo žuvies , mėsos , platus vaisių pasirinkimas (braškės, greifurtai, bananai, apelsinai, melionai, guavos, viskas pjaustyta) ne pirmą kartą Egipte tai kas liečia dėl maisto tai jis čia kolkas geriausias , gaivieji gėrimai buvo ne kas , konditerija skani, gėrimai kaip ir visuomet vietinės gamybos, nors pasirinkta uai , alus neblogas, bet ne visiems tautiečiams tiko. Kas liečia Jūrą , tai galima maudytis nuo kranto su spec avalyne arba nuo tilto , jau reikia iskarto plaukti nera kur atsistoti. Baseinai geri, teritorija didelė, graži. Nesitikėkite smėlio paplūdimio , avalynė būtina. Poilsis buvo superinis, aplankykit šį višbutį. Tuo metu, kai mes lankėmės buvo labai mažai žmonių, rusų visai nesigirdėjo. Estai, ukrainiečiai ir kinijos gyventojai bei vietiniai. Bet,,,,,,,,,,,,nenorekit, kad viskas butu gerai :) TEZ TOUR gidais esame nepatenkinti ir pasipiktine , poilsiautojais nepasirūpinta iki galo. Išvykstant namo iš viešbučio Nuvežė TEZ TOUR atstovas i oro uosta, nutrenke kaip benamius šunis ir ivažiavo savo keliais. O jūs jau patys galvokit kaip patekti į reikiama terminalo vietą, papraščiausiai nedavežė iki reikiamos vietos. Turėjome patys ieškoti kaip kuo greičiau patekti i oro uostą ir išvykti. Kadangi buvome kompanijoje , tai bendrom jėgom pavyko išsiaiškinti ir susiradus autobusą davažiuoti iki reikiamo terminalo. Bet jeigu tai būtų nutike žmonėm , kurie lankosi pirmą kartą Egipte, tai šokas garantuotas .
Deimante
2016-01-03
Puikios atostogos visada pateikia gea ispudi, buvome sventini laikotarpi ir tikrai nenusivyleme,aptarnavimas superinis, visi darbuotojai nerealiai mandagus. Pradenant tuo kad atvykome mums teko palaukti 15minuciu iki kambario bet jie pasiule nueiti i bara atsigaivinti ir truputeli luktelti, nepraejus nei 15minuciu mus pakviete kad galime eiti i kambari palydejo, paklause ar patinka kambarys nu zodziu iejome i kambari ir tai buvo gerai sutvarkytas eilinis viezbucio kambarys:D Ispradziu bandem ieskoti prie ko prisikabinti tai tik galejau prie to kad ant zuolaidu buvo plemas,daugiau nieko:D Maistas tikrai superinis,nejutau nei smelio nei dar kazko. Vienintelis kas labiausiai nepatiko tai tik interneto prastas rysys bei ikyrus parduotuviu pardavejai:D Naujametine vakariene buvo puiki,ko truku tai tik ferverku,bet gal tik todel kad priprate prie ju. Vienitelis dalykas kas nepatiko galiu pasakyti kad juros krantas. Reikia butinai vandens batu:-) Manau jei vaziuotumem vel atostogauti i Egipta,grisciau cia tikrai :-) Rekomenduoju :-)
Valdemaras
2015-08-05
Buvom su suzadetyne. Vaizdas kraupus. Maistas su smeliu, neimanoma valgyti. Aptarnavimas blogiausias koki tik esam mate per savo gyvenima. Kambari tvarko nekaip kartais isvys tik lova uzklodavo. Tikrai nesiulyciau vaziuoti i si viesbuti. Grazu tik isorinis vaizdas, daugiau tikrai nieko gero...
Egle
2014-01-04
Tikrai nepasakyciau, kad tai geras viesbutis... Man asmeniskai, tai tragiskas viesbutis :) Atvykus turejome gal gera valanda laukti kol atsilaisvins kambarys, administracija buvo labai nemandagi, o nusisukus ir nueinant dar izuliai abziurinejo... Daveme pinigu, kad gautume geresnius kambarius, bet kambariai nepasakyciau, kad buvo geri... paprasti eiliniai kambariai. Patalyne nebuvo keiciame visa atostogu savaite, siuksliu neisnesdavo, tualetinio popieriaus retai kada padedavo ir daznai "uzmirsdavo" padeti ranksluoscius.. Vandens buteliuku dave tik pora ir tai patiems reikedavo pildytis vandeni.. Internetas budavo tik vienoje vietoje ir tai labai retai kada buvo galima ji pagauti. Aplinka? na jau tikrai negrazi... pilna siuksliu, medziai aptriuse, zole geltona... o jei laistydavo zole, tai smirdanciu vandeniu... Vienintelis man ten buves pliusas, tai jura! Jura nuostabi! tikrai vaizdas labai grazus! Aptarnavimas? ten turbut apie toki nera girdeja... tikrai prastas, nenurinkdavo leksciu, nesvarus irankiai ir panasiiai.. maistas, gerimai - tragiska, jau trecia atostogu diena begiojau i tualeta... Imeme, kad viskas iskaiciuota.. kaikurie gerimai buvo mokami, kaikurie dalykai ir atrakcijos mokamos... taip pat vakarais jokio judesio, kiekviena vakara nors 3-5 sekundems dingdavo elektra, kartais po kelis kartus. i kaikuries barus vakarais iejimas mokamas... tikrai prastas viesbutis. nepykit uz mano nuomone, bet kiek zmoniu, tiek ir nuomoniu... gal kitiems jis ir geras, bet man tikrai ne.... nusivyliau!
DALIA
2013-05-23
Teritorija didelė, švaru, labai gražus koralinis rifas. Maistas normalus , jei ne pirmą sykį važiuoji žinai ką valgysi, daržovių pasirinkimas mėsa žuvis nuostabi.Trūko vaisių .Sutikome Naujus metus , tad vakarienė puiki užteko visko iki soties, vakarėlis liuks... Lietuvių sutikom tik vieną porą , daugiausia vokiečiai, italai, rusai tik pasiturintys.
Valdas
2013-05-23
Sveiki, yra vienas nuiansas jeigu renkatės promp room aišku jis pigesnis ir mes pasiėmėme, nes čia Lietuvoje niekas nieko nesakė kad bus kitame korpuse, tai imkit minimum standartini gausit normalų. Šeip viskas liuks, maisto netrūko, yra 3 restoranai, dažniausiai valgėm Itališkam jį reikia užsisakyt o kiti kas angliškai nemoka tai ir valgo bendram : ). Aplinka tvarkinga ir graži, gultai geri tiek prie baseinų tiek paplūdimyje. Vakare po animatorių pasirodymo veikai klubas viskas gerai, kas nori pramogų netrūksta.
Julija
2013-05-23
sis viesbutis yra visai neblogas kaip apie ji cia rasoma...vyras i pasa idejo 10 zaliu, tai mes gavom kambari su terasa ir salia pagrindinio pastato, kur buvo valgykla. kambarys su veikianciu televizoriu, kondicionierium, saldytuvu. paprasciausiai jei kas netikdavo reikedavo pasakyti reception, ir jie iskart taisydavo ar keisdavo. kambario tvarktojas visada klausdavo ar viskas gerai, ar uztenka ranksluosciu ar pan. del apsinuodijimo tai tikrai ne tik viesbucio kalte, bet nekarto nemaciau kad maista nuo grindu i lekstes atgal turistams detu, tikra nesamone. o dar Lietuvoj, perkant kelione, mum operatore pasake, kad paimtumem baltos ir pries valgi po 50 :) nors man teko ten operuotis, pjove apendicita, tikrai nekaltinu ju maisto. musu zmones keistoki truputi- vaziuoja i Afrika ir nori naminiu cepelinu, savaime aisku, kad visai kitas maistas ir organizmui reikia prie jo adaptuotis. o siaip teritorija lb didele ir grazi, maistas ne vienodas, tik vaisiu mazoka, jura arti viesbucio - vanduo skaidrus, nardyti net nereikia, galima pamatyti ir iv. zuvu, ir juros zvaigzdziu... personalas ne ikyrus, mandagus. mum su vyru patiko
KA
2013-05-23
Kas patiko,tai tik koralinis rifas ir viesbucio teritorija.Maistas prastas,jau trecia diena nusibodo,apsinodijom.Aptarnavimas prastas,visas demesys i rusus ir ukrainiecius,ju ten daugiausiai.Kambariai tvarkomi kiekviena diena.
A
2013-05-23
Priklauso kiekvieną dieną vanduo, kurio niekada nebuvo. Valdyti nebuvo ką, apie mėsą ir vaisius galimą pasvajoti, pusė viešbučio svečių praleido ligoninėje po lašalinėmis, nes kas nukrenta ant grindų yra pakeliama ir dedama vėl į puodą ar ant stalo, o sakė rankas reikia plauti, jeigu maistas nuo gringų pakeltas, tai plauk neplovęs vistiek į ligoninę(pats nebuvau nes beveik nevalgiau nieko) . Animatoriai labai prasti. Kas džiugina tai koralinis rifas papludimyje. Gultai aplūžę bet galima ir gerų rasti. Bent jau pas mus televizorius blogai rodė, pas kitus neveikė kondicionierius ir gėrimai iš šaldytuvo dingdavo, kambariuose galima rasti skruzdelių ir tarakonų. Norint gauti valgyti arba gerti reikia apie 15min. eilėje stovėti, o nespėjus išgerti pilnas stiklines greitai nurenka nuo stalo, nors ir pasakai kad neišgėrei dar. Švarios lėkštės visada yra tik nėra laisvų stalų niekada, ir dar daug puikių įspūdžių.
Vilma
2013-05-23
Atostogavome rugpjūčio pirmą savaitę. Perskaitę komentarus, tikėjomės kur kas geresnio varianto. Pagirti viešbutį galima už žalią, gražiai tvarkomą aplinką. Prie pat viešbučio esantį koralinį rifą ir žuvyčių gausą. Čia panardžius, kitais rifais Raudonojoje jūroje Egipto teritorijoje galite nusivilti. Tai yra, galite nebepirkti kelionių organizatoriaus siūlomų kelionių panardyti. Baseinai neblogi, gultų yra ir sugadintų - dažniausiai prie jūros. Gultus prie pagrindinio baseino užsiima tikriausiai kur kas anksčiau nei 7:00, nes tokią valandą pagrindiniai gultai jau būna okupuoti rankšluosčiais, o žmonių nematyti... Kambariai. Jei norite sutaupyti ir nesibaidote atstumo iki restoranų, baseinų, jūros - užsisakykite Promo room. Pėsčiomis 5 min., bet nuolat važinėja autobusiukas. Kitu atveju prašykitės kambarių su vaizdu į baseinus ar jūrą. Kambariai abiem variantais yra itin panašūs (baldai, dydis ir pan.), tik promo room nebus balkono/terasos. Aptarnavimas. Registratūroje gana malonūs žmonės (kalba rusiškai, angliškai pakankamai suprantamai). Tačiau iš kitų lietuvaičių girdėjau ir prastų atsiliepimų, jog pernelyg dedasi padėties valdovais, vangiai sprendžia problemas. Tiesa, mums neveikė šaldytuvas, kelis kartus kreipėmės, bet per savaitę viešnagės taip ir nesutvarkė. Restoranuose, paplūdimiuose ir prie baseinų dirbama pakankamai greit ir visai maloniai. Palikus dolerį ir daugiau - jus atsimins, ras staliukų piko metu. Maistas ir gėrimai. Baisiausia dalis. Pirmą kartą pasirodžius restorane, atrodo, jog maisto daug ir įvairaus, tačiau jau trečią viešnagės dieną viskas pabosta, nes itin kartojasi, įvedamas vos vienas kitas naujas patiekalas. Mažas mėsos pasirinkimas, žuvies daugiausiai dvi rūšys ir taip diena iš dienos. Maistas nelabai skanus, prėskas ir nieko įdomaus. Labiausiai galima mėgautis įvairiomis sūriomis bandelėmis, duonomis ir pan. Ant grotelių keptu tunu (taip buvo tik kartą savaitėje), paprasčiausiu omletu pusryčiu metu, pica (bet duoda mikroskopinius gabalėlius, gali nuolat stovėti eilėje), blyneliais. Nemažas saldumynų pasirinkimas, bet skanios buvo tik sluoksniuotos tešlos bandelės, visą kitą labai panašaus skonio. A le karte restoranai tikras juokas: aptarnavimas baisus, maisto pasirinkimas mažas ir neša jį tiesiog iš tos pačios bendros virtuvės! Daugelis iš jų pasitraukia vos po penkiolikos minučių. Didžioji problema vanduo. Buteliukus gauni tik atvykęs ir išvykstant arba išvykstant į ankstyvą kelionę. Gali pildytis iš prie kambarių, restoranuose pastatytų vandens rezervuarų, bet akivaizdu, kad ten vanduo iš krano. Patys matėme, kaip atneša pradarytus. Sultys (tiksliau "Yupi" tipo milteliai) sumaišomi su vandeniu iš krano, nes jau trečią dieną kone visiems lietuvaičiams su kuriais bendravome, pradėjo sukti pilvus, tad WC iki atostogų pabaigos lankome itin dažnai ir ilgam. Taip, kažkiek padėjo turėta Smekta ir jogurto kapsulės. Tad, jei nepasigausite vadinamo Faraono viruso, tokia "ginkluotė" kažkiek padės :) Alkoholis ir alkoholiniai kokteiliai tikrai neskanūs, jie ruošiami bet kaip ir į mums įprastus visai nepanašūs. Jau antrą dieną jų nebesinorėjo, paprastai vartojome vyną, alų (su lietuvišku nepalyginsi). Apie keliones po Egiptą. Užsisakėme keliones iš Tez tour. Įdomu buvo tik Luksore turistų lankomiausiose vietose. Visą kitą (kelionė po Hurgadą, kitos Luksoro vietos, El Guana, nardymas) - didelė dalis kažkokia komercija, veža neva į pažintinę ekskursiją (aliejų, akmens ir kt. parduotuves), kur informacija orientuotą į prekių įsigijimą ir nieko daugiau! Likę vakare vieni patys Hurgadoje, apvaikščiojome ir pajutome kur kas tikresnę atmosferą ir esame tuo labai patenkinti. Šio viešbučio tikrai nerekomenduočiau.