LOTUS BAY RESORT

Soma Bay, Hurgada, Egiptas

Viešbutis turi gražią, apželdintą teritoriją. Nedideli, bet jaukūs numeriai. Geras smėlio paplūdimys su nuolaidžiu įėjimu į jūrą. Rekomenduojamas ramiam šeimyniniam poilsiui.

Viešbučio vieta

Apie 53 km iki oro uosto, apie 61 km iki Hurgados miesto centro, ant jūros kranto.

Viešbutis

Atidarytas 1992 metais. Kasmet dalinai atnaujinamas.

Viešbutį sudaro pagrindinis 2-jų aukštų pastatas (tik registratūra) ir 2-jų bei 3-jų aukštų vasarnamiai.

Viso yra 224 numeriai.

Standard room tipo numeriai ir Sea View room tipo numeriai (maks. 2+1 asm., 24-28 m2).

Galima atsiskaityti kreditinėmis kortelėmis: Visa, MasterCard, American Express

Apgyvendinimas su gyvūnais: neįmanomas

Numeryje

• balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)
  • numerių tvarkymas: kasdien
  • dušas
  • mini baras 1
  • seifas registratūroje, nemokamai
  • patalynės keitimas: 2 kartus per savaitę (pagal užklausimą.)
  • oro kondicionierius: individualus
  • grindys: plytelės
  • televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)

Viešbučio teritorijoje

• bankomatas
  • parduotuvės
  • barai: 5
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)
  • taksi paslaugos
  • baseinai: 2 (nešildomas)
  • prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • kirpykla (už papildomą mokestį)
  • interneto kavinė 1
  • automobilių stovėjimo aikštelė nemokamai
  • drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • restoranai: 2
  • autobusas iki miesto centro (pagal atskirą užklausą, už papildomą mokestį)

Pramogos ir sportas

• vandens polo nemokamai
  • teniso kortas už papildomą mokestį
  • petankė nemokamai
  • skvošas už papildomą mokestį
  • burlenčių sportas už papildomą mokestį
  • masažas už papildomą mokestį
  • mini futbolas nemokamai
  • sūkurinė vonia už papildomą mokestį
  • nardymas už papildomą mokestį
  • biliardas už papildomą mokestį
  • stalo tenisas už papildomą mokestį
  • paplūdimio tinklinis nemokamai
  • vandens aerobika nemokamai
  • diskoteka nemokamai (gėrimai už papildomą mokestį)
  • treniruoklių salė nemokamai
  • smiginis nemokamai
  • sauna už papildomą mokestį
  • aerobika nemokamai
  • teniso inventorius už papildomą mokestį

Vaikams

• vaikų klubas (nuo 4 iki 10 metų)
  • skyrius vaikams pagrindiniame baseine (nešildomas)

Paplūdimys

• nuosavas (gilėja už 10 m)
  • smėlio
  • paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • rekomenduojama speciali avalynė
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • prieplauka
  • yra koralų

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų

• vaikiškos kėdutės restorane yra
  • lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę LOTUS BAY RESORT

Eduardas
2023-11-15
Mes dažnai keliaujame į Egiptą, kiekvieną rudenį ir pavasarį. Esame keliavę per skirtingas kelionių agenturas bei skirtingus kelionių operatorius, todėl, manau, turime su kuo palyginti. Aptarnavimas viršijo mūsų lūkesčius - viskas buvo atlikta greitai; sutartis, kelionės dokumentai, bei buvo suteikta naudinga informacija. Su Kelionių Akademija keliaujame jau 6tą kartą ir keliausime ateityje. Viešbutis paliko labai gerą įspūdį, norėtusi grižti nekart. O ypatingai patiko paplūdimys; puikus smėliukas, su nuosavu koralų rifu, jūros vežliais ir daugybe žuvyčių. Numeriai seni, matosi, susidėvėję, tačiau viskas veikia. Gultai paplūdimyje irgi yra matę ne vieną dešimtmetį. Teritorija prižiūrėta, personalas labai mandagus, maistas skanus. Puikūs barai ant pačio kranto su puikiu vaizdu dirba nuo 10 iki 23 val. Labai daug vokiečių-pensininkų, todėl vakarais buvo ramu.
Rūta
2017-07-13
Kelionės įspūdžiai geri :) Po beveik valandos kelio nuo aerouosto, atvykome į viešbutį (apie 22 val.). Gatvelėje stovėjo viešbučio/kavinės darbuotoja, jau laukė mūsų. Nuvedė į kambarį: kambariai tvarkingi, švarūs, virtuvėlė su pagrindiniais indais, san. mazgas - viskas gerai. O geriausiai nuteikė ant stalo mūsų laukiantis vyno ir vandens butelis - pirmai pražiai :) Tai tikrai gerai nuteikė:) Kambarius tvarkė ir lovas klojo kasdien, ir po saldainiuką palikdavo :) Pusryčiai buvo visas dienas vienodi: lėkštelėje kumpis, dešra, sūris ir galėjome pasirinkti kiaušinį : virtas, keptas ar plaktas :) Taip pat visada sultys ir gana gera kava su pienu :) Virtuvė Stegna Star nebloga: išragavome beveik visus jų patiekalus, blogai tikrai nebuvo. Viešbutis visiškai prie jūros, gultai ir skėčiai mokami (7 eur, kitur miestelyje matėme po 5 eur). Bet iš kavinės ateina pasiūlyti gėrimų, ledų ar maisto, stengiasi uždirbti, o turistams tai labai gerai. Stegna miestelis visiškai mažas, ramus. Kavinių gal kokia dešimt, trys parduotuvėlės, trys automobilių nuomos punktai, todėl jei tik yra noro, keliauti kliūčių nebus. Vietoje galima šiek tiek palaipioti po kalnus. Artimiausias didesnis miestelis Archangelos yra už 2,5 km, bet reikia kilti kalno serpantinais, tai be automobilio net jis praktiškai nepasiekiamas. Autobuso stotelė tiesiog prie pat viešbučio. Bet autobusas tik vienas ryte važiuoja į Rodos. Šią vietą rekomenduoju visiems, kam nepatinka dideli viešbučiai, kuriuose viskas įskaičiuota, kai nereikia niekur eiti, tik gulėti prie baseino ir valgyti.... Čia gyveni kaip laisvas žmogus, kuris veikia tai, kas jam patinka: maudosi, plaukioja, deginasi, keliauja.... Beje, maistas kaimuose (pvz. Apollona, Gennadi) yra daug geresnis, nei gausiai turistų lankomose vietose. Ir dar, mašiną išsinuomoti būtina, nes tik tada gali pamatyti tikrą Rodo salą: ir gražią,išpuoselėtą ir apleistą, netvarkingą ir nuostabų gamtos grožį :)
Iveta
2017-07-11
Šis viešbutis labiau tinkamas vyresnio amžiaus žmonėms, jaunimui visiškai nėra ka veikti, per 7 dienas vyko tik vienas pasirodymas ir tai labai prastas ! Kambariai - tikrai baisoki,reikalingas remontas,visiskai neatitinka 4*, greiciau 2*. Aplinka - labai daug zalumos,graziai sutvarkyta,puikus papludymis, atostogas isgelbejo nuostabus koraliniai rifai esantys labai arti:) ir ekskursija i Luksora. Personalas - Labai draugiskas! bare prie baseino vyrukai visada atnesdavo puodeli kavos su piesinuku:)) Maistas - visa savaite buvo vienodas,tikrai nusibodo,mazai vaisiu,o apie juros gerybes nera net kalbos.Patarimas ( butinai vartokit bent po 100g degtines per diena dezinfekuoti skrandi,nes paskutinemis dienomis laika leidau kambaryje:D) Animatoriai - daug sau leidzia,kabinejasi,vienom merginom nepatariu pasilikti . Uz tokia kaina atostogs buvo tikrai prastos:)
Saulius
2015-12-16
Pats viesbutis, aptarnavimas, teritorija, gamta ir papludimys tikrai patiko. Zmoniu buvo mazai, praktiskai vien vokieciai :) Standartinis kambarys buvo tikrai ne koks, viskas pasene, specifinis kvapas. Bet ten yra dalis renovuotu kambariu, tai jie tikrai zymiai geresni. Kadangi buvo daug laisvu kambariu, dasimokejom 120 eur ir pasiemem gera kambari :) Siaip bendrai atostogos labai geros, tokiu ir norejom.
olga
2014-11-07
sveiki grizom pries savaite viskas labai patiko vieta superine maistas skanus minusiuku buvo pvz gultu trukumas restoranui reikia remonto uzkandziai ubagiski irtt bet visumoj atostogu niekas nesugadino
Viktoras
2014-11-02
Seniena, restoranas tik vienas ir tas pats senos statybos, žemomis lubomis, slegiantis, prie maisto eilės, nes nebuvo erdvės. Tiek paplūdimyje, tiek prie baseino trūko gultų. Buvo 5 barai, bet be užkandžių, tik gėrimai ir tai daug ko nebuvo. Paplūdimyje smėlis, priėjimas prie jūros geras, nereikėjo net specialios avalynės. Dar noriu paminėti, kad išvažiuojant su savo turistais viešbutis visai nesiskaito, 12 val. atima apyrankes, kad tik ko nors nesuvalgytum ar neišgertum, nors išvykimas iš viešbučio buvo tik 16 val. Esame buvę Egipte jau 6 kartus ir niekur taip prastai nebuvo, nors mes tikrai neišrankūs. Maistas skanus, tik iš vaisių buvo tik melionai ir apelsinai. Kambariai maži, dušo kabina tik jos parodija. Nerekomenduojame.
vvv
2014-10-06
Labai patiko. Viskas bus super, jei gausite gera kambari..Mes turejo antrame aukste su vaizdu i jura. Pasaka......kokia jura...O yra kambariai pirmame aukste ir be vaizdo i jura, nera balkono, tai nenoreciau tokio numerio
Justina
2013-05-23
Egipte buvome pirmą kartą. Bet turime su kuo palyginti, nes grįžtant namo buvo atidėtas skrydis dėl lėktuvo gedimo ir Tezturas visus dienai apgyvendino Hurgadoje Regina Royal viešbutyje. Kuris, beje, taip pat turi 4 žvaigždes. Patikėkite, va ten tai buvo BAISU - durys neužsirakina, dvokia pelėsiais, poilsiautojai - vien žemiausio sluoksnio rusai, girti jau nuo pat ryto. Restoranas (greičiau valgykla) - purvinas, visur pridrabstyta maisto, eilės ir t.t. - net nesiryžome nieko valgyti išskyrus ryžius. Na, bet plačiau apie Lotus Bay. Tiesa, kad viešbutis senas ir europiečių akimis žiurint kambariai galėtų būti atremontuoti. Betgi čia pietūs! Šiek tiek apskilinėjusios plytelės ir įtrūkusios lubos turi savotiško pietietiško žavesio. Nepaisant to, kambarys buvo tiesiog idealiai švarus ir tvarkingas - kiekvieną dieną valomas, keičiami rankšluosčiai ir net patalynė! Maistas - įvairus ir super skanus. Išragavome beveik viską ir niekas nebuvo neskanu, gal šis tas neįprasto skonio, bet tai normalu, juk esi egzotiškoje šalyje. Kasdien kiekvieno maitinimo metu galėdavai rinktis ir iš daugybės desrtų - pasakiškų pyragėlių, pudingų ir dar velniai žino ko. Pasigedome tik daugiau vaisių. Kita vertus, tada būtume išvis apsivalgę, nes tikrai viskas labai skanu. Nei vienas nesusirgome, neapsinuodijome, net savo 11 mėn dukrytei kartais duodavome restorano maisto ir ji buvo sveikut sveikutėlė. Viešbutis palyginti nedidelis ir mes eilinį kartą įsitikinome, kad tai didžiulis privalumas - kiekviename bariuke sutinki jau pažįstamą barmeną, žinantį, ko norėsi, visada maloniai linkusį pasišnekučiuoti. Kai kurie netgi paimdavo žaidinti mūsų mažąją, o mes su vyru kuo ramiausiai gurkšnodavome kavą. Paplūdymys čia pat, gali betkada grįžti į kambarį ko nors užsireikus. Tiesa, baseino vanduo šaltokas, tad beveik nematėme jame maudantis. O jūra(21-22 laipsniai) nuostabi, čia pat gali išsinuomoti paviršinio nardymo įrangą ir grožėtis koralais, žuvytėmis, nenutoldamas nuo kranto. Arba pasimokinti plaukti burlente, paplaukioti bananu, vandens slidėmis. Drąsesni gali plaukti į jūrą nardyti. Animatoriai užpuolė tik pirmą dieną, kai dar buvome baltutėliai. Paskui jau tik pasisveikindavo ir nebelįsdavo siūlyti savo paslaugų. Beje, būtina derėtis visur ir visada - už masažą gali nusiderėti nuo 50 iki 15-20 dolerių (geriausia rinktis šią valiutą, nes jie sako tą patį skaičių - ar 10 eurų, ar 10 dolerių - jiems tas pats!). Poilsiautojai - beveik vien pagyvenę vidutiniosios klasės vokiečiai. Nelabai malonūs, bet ir netrukdantys. Vėliau užvežė lenkų, keletą britų - nieko blogo irgi negalime pasakyti. Vienu žodžiu, nuotaikos niekas negadino. Atvirkščiai. Viskas buvo puiku. Tik patariame - nešnekėkite rusiškai. Teko kalbėtis apie rusus su keletu vietinių arabų - iš rusų jie uždirba didelius pinigus, bet nemėgsta jų dėl gyvuliško elgesio. Moterims patariu gerbti musulmonų tradicijas (juk mes esame svečiai) valgio metu, vaišktinėjant po teritoriją (jau nekalbu apie išėjimą į miestelį) pernelyg neplikinėti, jei norite kad jus gerbtų - pridengti pečiai, kelnės ar sijonas žemiau kelių vers į jus žiūrėti su pagarba o ne gašliai. Blogiausiu atveju iš jūsų už nugaros šaipysis. Jei ieškote ramaus poilsio šeimai arba vandens sportu užsiimatiems žmonėms - šis viešbutis ideali, rami ir labai graži oazė Egipto smėlynuose.
Virginija
2013-05-23
Siame viesbutyje praleidom savaitele. Esam be galo patenkinti. Patiko viskas: maistas (labai ivairus, daug svieziu vaisiu, darzoviu, desertu), aplinka, kambariukas, be galo graziai apzeldintas sodas. Personalas labai paslaugus, mandagus, nuolat sveikinasi. Kambariu tvarkytojai islankstydavo ivairiausiu grozybiu, bet labiausiai isimine per puse lovos islankstytas krokodilas :):):) Pagrindiniai poilsiautojai vokieciai, i keliones pabaiga atvyko keletas rusu. Tai ramus, geras viesbutis ant juros kranto su nuostabiai sutvarkyta aplinka.
Edita
2013-05-23
Egipte 6 kartą taigi turiu su kuo palyginti. Viešbutis tinka mėgstantiems ramų poilsį, animacijos visai nėra, toli nuo centro, iš viešbučio veža tik už papildomą mokestį su taxi 30$. Maistas geras, papludimys smėlio geras, kambariai reikalaujo remonto, bet labai graži aplinka.