LONG BEACH RESORT HURGHADA

Hurgada, Egiptas

Long Beach Resort 4* viešbutis įsikūręs ant Raudonosios jūros kranto, su 1.1 km privačiu auksinio smėlio paplūdimiu. Viešbutis pasižymi savo didele, tvarkinga ir prižiūrėta teritorija. Norint patirti pilnavertį poilsį, svečiai gali mėgautis viešbučio "Horas Spa" centru, kuriame siūlo platų išskirtinių SPA ritualų ir grožio procedūrų pasirinkimą, sauną, turiškiką pirtį, sūkurinę vonią, gydomuojų masažų, veido procedūras bei tradicinį turkišką hamamą. Viešbutis siūlantis įvairias pramogas, kaip treniruoklių salę, fitnesą, lauko tenisą, paviršinį ir giluminį nardymą, skvošas, , paplūdimio tinklinis, stalo tenisas, smiginis, mini golfas, stalo futbolas, biliardas, mini futbolas, vandens polo,  burlenčių sportas, pasiplaukiojimas katamaranais, jodinėjimas kupranugariais, vandens aerobika, animatorių programa, diskoteka ir gyva muzika. Rekomenduojamas šeimoms ir aktyviems keliautojams.

Apie 14 km iki Hurgados oro uosto, apie 22 km iki Hurgados miesto centro, ant jūros kranto.

Atidarytas 2003 metais. Paskutinį kartą dalinai atnaujintas 2011 metais. Viešbutį sudaro 2-jų ir 3-jų aukštų pastatų kompleksas. Viso yra 912 numerių:

• Standard room tipo numeriai (su vaizdu į baseiną/sodą, maks. 2+2 asm, 38 m2);
  • Hilton Guest room plus tipo numeriai (su vaizdu į baseiną/jūrą, pagrindiniame pastate, twin bed tipo lovos, maks. 2+2 asm., 34 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą).
  • Family room tipo numeriai (su vaizdu į baseiną/sodą, 2 miegamieji atskirti durimis, maks. 2+2 asm., 54 m2 įskaitant 2 vonios kambarius ir balkoną);
  • Villa room tipo numeriai (su vaizdu į jūrą/sodą, maks. 2+2 asm., 38 m2 įskaitant vonios kambarį ir balkoną/terasą, miegamasis).

Viešbučio kategorija šalyje - 4*

Numeryje:

• mini baras
  • grindys: plytelės
  • numerių tvarkymas: kasdien
  • patalynės keitimas: 3 kartus per savaitę (pagal užklausimą.)
  • oro kondicionierius: centrinis (vėsinimas, šildymas yra tik Villa tipo numeriuose)
  • balkonas/terasa (ne visuose numeriuose)
  • televizorius: palydovinė (yra rusiškas kanalas)
  • plaukų džiovintuvas: numeryje, nemokamai
  • vonia
  • seifas numeryje, nemokamai

• restoranai: 3 (1 - už papildomą mokestį)
  • prie baseino: skėčiai, gultai, čiužiniai - nemokamai
  • bankomatas
  • drabužių skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • kirpykla (už papildomą mokestį)
  • baseinai: 6 (2 šildomi žiemos sezonu)
  • drabužių valymo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • konferencijų salės: 1 (už papildomą mokestį)
  • automobilių stovėjimo aikštelė nemokamai
  • parduotuvės
  • taksi paslaugos
  • prie baseino: paplūdimio rankšluosčiai nemokamai
  • gydytojo iškvietimas (už papildomą mokestį)
  • interneto kavinė už papildomą mokestį
  • barai: 4

• stalo tenisas nemokamai
  • burlenčių sportas už papildomą mokestį
  • vandens aerobika nemokamai
  • sauna už papildomą mokestį
  • sūkurinė vonia už papildomą mokestį (Sveikatingumo centre; baseinuose - nemokamai)
  • teniso inventorius už papildomą mokestį
  • petankė nemokamai
  • mini golfas nemokamai
  • stalo futbolas nemokamai
  • nardymas už papildomą mokestį
  • biliardas nemokamai
  • mini futbolas nemokamai
  • diskoteka nemokamai (gėrimai už papildomą mokestį)
  • vandens polo nemokamai
  • pirtis už papildomą mokestį
  • paplūdimio tinklinis nemokamai
  • smiginis nemokamai
  • teniso kortas nemokamai
  • katamaranas už papildomą mokestį
  • teniso korto apšvietimas už papildomą mokestį
  • masažas už papildomą mokestį
  • aerobika nemokamai
  • gyva muzika nemokamai
  • treniruoklių salė nemokamai
  • skvošas nemokamai
  • jodinėjimas kupranugariais už papildomą mokestį

• paplūdimio rankšluosčiai: nemokamai
  • prieplauka
  • nuosavas (gilėja už 200 m)
  • smėlio
  • paplūdimyje: skėčiai, gultai, čiužiniai nemokamai
  • yra koralų

• vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)
  • auklė pagal atskirą užklausimą, už papildomą mokestį
  • skyrius vaikams pagrindiniame baseine (dviejuose baseinuose, šildomuose žiemos metu)

Vaikai nuo 8 mėn. iki 3 metų:

• lovelė: pagal atskirą užklausimą, nemokamai
  • vaikiškos kėdutės restorane yra

Adresas: 3VJ5+P9H, Sahl Hashish, Hurghada, Raudonosios jūros gubernija 84511, Egiptas

Telefonas: +20 65 3461500

El. pašto adresas: info@longbeachhurghada.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę LONG BEACH RESORT HURGHADA

Jolanta
2024-01-02
Gera emocija po kelionės :) Labai geras skrydžio laikas, puikus viešbutis. Patarimas iš karto atvykus rezervuoti restoranus. Karšti patiekalai skanūs, 8 balai, desertai 10. Labai patiko viešbutis labai didelis, verta viską apžiūrėti ir pabūti.
Irina
2024-01-02
Geras, malonus aptarnavimas. Norime padekoti už gerai parinktą viešbutį, operativumą. Geras kelionės organizatorius. Ačiū Ievai (gidei). Viešbutis geras, švarus, malonus, paslaugus personalas. Viskas Super. Šeima patenkinta. Ačiū visiems.
Jolanta
2023-12-16
Sandra labai puiki vadybininkė. Ačiū jai. Nerealus viešbučio paplūdimys! Nežinau, ar yra kitas tokio dydžio Hurgadoje.
Karolina
2023-04-17
Vadybininkės darbas puikus, greitai atsakoma į iškilusius klausimus. Su viešbučiu is dalies viskas neblogai, ilgas paplūdimys ir labai gražus nuosavas koralinis rifas, net nereikia imti kitų nardymo ekskursijų. Kambariams jau reiktu kosmetiniu remontu, bet su švara reikalai geri.
Rasa
2023-02-22
Viešbutis vidutinis, nors teritorija graži, prižiūrėta. Kambariai reikalauja remonto. Maisto pasirinkimas menkas, nors ir maitinimo tipas "viskas įskaičiuota" , norėdamas vakare išgerti vyno taurę, turi ją pirkti viešbučio bare. Jokio užimtumo vakare! Jokio! Internetas tik fojė prie registratūros.
Beata
2021-06-01
Kas dėl vadybininkės - šaunuolė, bet taip jau gavosi, kad neužėjo kalbos dėl vieno momento - sertifikato po dviejų skiepų. Nepaėmiau ir reikėjo grįžtant irgi darytis tyrimus. Viešbutis tikrai geras keliaujant su vaikais. Bet jei dabar rinktumėmės, vis dėlto tame viešbutyje pasirinktume vilą, nors ir pirmame aukšte. Tiesa, kai dabar buvome, supratome, kad matyt viešbutis dar dirba nepilna apimtimi, dar buvo kas uždaryta. Bet veiklos užteko, plotas didelis. Esantis šalia kelias būnant prie baseinų visai netrukdė, gal tik jau kambaryje girdėjosi naktimis, nes mūsų kambarys buvo į jūros/kelio pusę. Maisto daug, patiko pagrindinis restoranas. Dar buvo kitos vietos pavalgyti, tai jau ten sakyčiau ne toks geras maistas. Tad mes visada valgėme pagrindiniame. Visur daug vandens, atneša kasdien į kambarį ir visur gali pasiimti. Personalas tvarkingas, buvo su kaukėmis.
Darius
2017-11-01
Viesbutis ne 4*maisto pasirinkimas mazas,teritorija laaabai didele,nuo musu bungalo iki recepcijos eiti 5min.Animacija silpna,uztai gultus visada rasite laisvus,alkoholis vietinis kaip ir visur roma su kola gerti galima .Numeiukas geras su terasa ir vaizdu I jura,I si viesbuti daugiau nevaziociau,sumokejom uz 9n 500€,kitur uz 350€ buvo geriau.
Agnė
2017-10-31
Likome tikrai patenkinti, tiek tez tour darbu, tiek merginos priemusios mūsų kelionės užsakymą vardu Laura, ypač gavome iš jos daug informacijos, tad važiuojant tikrai daug sužinojome. Šiai merginai +10 balų. Kelionės įspudžiai iš 10 balų 9. Viešbučio teritorija didelė, prižiūrėta, tikrai graži. Vestibiulyje mums neveikė internetas, bet nusipirkome Egiptietiška nr. Kortele su internetu, tad puikiai naudojomės internetu ir be viešbučio interneto. Šiek tiek nuvylė patys kambariai, tačiau tvarka, tikrai gera, nuolat tvarkomi, plaunami, valomi. Jei pasibaigė šampūnas ar kūno kremtas, visada rasi padėtų naujų. Ant lovų rasdavome susuktų iš rankšluosčių gulbių. Aptarnavimas geras, labai malonus, paslaugus jam irgi 10 balų. Viešbutyje pradedant nuo darbuotojų, kurie ravi žolę iki virtuvės virėjo ir t.t. visi malonūs, paslaugūs, tikrai super. Realiai tas atpirko kambario trūkumus ( norėjosi gražesnio, nes baldai seni, lova patogi, tačiau vietomis išlindus kokia spiruoklė ). Gavome iš virtuvės barmenų staigmeną, ateinant vakarieniauti, pasodino, paruošė stalą, kol rinkomės maistą, mums sako Jūsų laukia staigmena prie staliuko. Ateiname, o ten nubarstytas visas stalas gyvomis gėlėmis. Visi fotografavomės, sveikinomės ir t.t. tikrai smagu. Be to ypač skiremas dėmesys buvo mūsų sūnui, vaikas džiaugėsi, kad turi tiek draugų, nes visi labai rūpinosi jo norais, vis rodydavo įvairius triukus, duodavo penkis, sveikindavosi ir pažaidindavo! Nu personalas tikrai nerealus! Buvome mieste, nėra ko bijoti tiek naujoj, tiek senoj Hurgadoje, viskas saugoma ir saugu. Buvome tiek nardyme, tiek Safaryje, plaukiojom su delfinais. Kilo šiek tiek nesklandumų, dėl safario, nes sumaišė laiką, kurį užrašė viešbutyje, neišvykome, tačiau, suorganizavo kitą dieną. Taxi pasisekė, gavome nerealų už tą pačią kainą, kurią sutarėm iki viešbučio, pabendravus apvežė visą Hurgadą ir nei doleriu nepaprašė daugiau. Viešbučio vieta, gana patogi, rašo, kad šale vyksta statybos, bet nei girdėjom, nei kažkaip jas kitaip jautėm. Maistas kartojasi, bet pakalbėjus su kitais Lt iš kitų viešbučių supratome, kad pas mus buvo visai neblogai. Pats maistas buvo neblogas, skanus, nebuvo sojos, o tas labai gerai. Paplūdimys geras, didelis, pradžioj negilu, tai su mažais vaikais super. Rifas prie viešbučio kuklus, toloka iki jo eiti. Būtinai reik duot dolerį iškart lagaminų vežėjui, o ne laukti su doleriu kambaryje, nes teks grįšti jų pasiimti pačiam :)))))) Tikrai patenkinti Jūsų darbu, esame dėkingi už visą darbą ir rūpestį. Ačiū.
Kristina
2017-10-02
Man visa kelionė sekėsi labai gerai. Buvo tiesiog nuostabi pasaka, kuri greitai baigėsi. Džiaugiuosi pasirinkusi būtent kelionę į Egiptą (Afriką), nes norėjau plačiau susipažinti su ta šalimi ir pamatyti daugiau egzotikos. Mano pačios savijauta buvo nuostabi. Labai maloniai Hurgados (Egipte) aerouoste pasitiko „Novaturas“ atstovė Regina. Viešbutis Hilton Long Beach, kuriame gyvenau tvarkingas. Patalynė ir rankšluosčiai sniego baltumo, keičiami kasdien. Malonus buvo kambario tvarkytojas. Maitinimas geras. Daržovių, vaisių ir saldumynų buvo užtektinai. Kiekvieną vakarą ar tai jautiena ar vištiena kepama ant žarijų kieme, nors maisto yra ir pačioje kavinėje. Buvo patiekiama iš mėsos patiekalų: jautiena, vištiena, žuvis. Buvo daug rūšių suši. Personalas malonus ir dėmesingas, visada pasitinka ir išlydi su šypsena. Beveik kiekvieną dieną turėjau ekskursijas: apžvalginė ekskursija po Hurgadą; išvyka laivu į El Gouną, kurioje buvo organizuojamas paviršinis nardymas atviroje jūroje, žvejyba, grožėjausi delfinais; ekskursija į Egipto sostinę Kairą, kurioje pamačiau piramides (vieną iš septynių pasaulio stebuklų) ir Moto safari. Viskas yra nuostabu, tiesiog reikia pamatyti ir daug ką ten nuvažiavus išbandyti, nes pas mus tokių dykumų pasivažinėti su keturračiais arba pajodinėti kupranugarais ir tokio gero šilto oro -paprasčiausiai nėra. Mano patarimas organizatoriams sudarant ekskursijų tvarkaraštį: neorganizuoti iš eilės ekskursijos vieną dieną į Luksorą, o kitą į Kairą, o padaryti vienos dienos pertrauką. Šie miestai yra toli nuo Hurgados ir į juos anksti išvykstamą, susidaro nuovargis ir ne visi turistai ryžtasi į abi keliones. Jūsų paslaugas rekomenduočiau savo draugams ir pažįstamiems.
Algis
2015-11-20
Viešbutis mums patiko. Žinoma kam ko reikia ir kas ką vertina. Kambariai ir maistas pakankamas, kad netrukdytų ilsėtis ir patenkintų vidutinius poreikius. Taisytina aptarnavimo kokybė, bet bijau, kad tai neįmanoma. Egiptiečiai, o ypač daugiau matę "atsipalaidavusių" kitataučių jų paprasčiausiai nevertina ir žiūri kaip į galimybę daugiau gauti arbatpinigių. Jeigu jų negauna - tu stovi paskutinis eilėje jo akyse, nes čia dirbantis už mažus pinigus egiptietis nemato už ką reikėtų turistams šypsotis. Vadinasi, kad ir kaip turistas stengiasi būti mandagus, santūrus, nuolankus ir visaip kitaip "įtikti" personalui, patikėkit nieko nebus, kol nebus papildomų pinigėlių. Šiame viešbutyje tai jautėsi ypač baruose. Viešbučio didelis minusas paplūdimys. Norint paplaukioti reikia eiti vandeniu iki kelių 2-3 šimtus metrų, arba ant tilto, kuris dar dvigubai toliau, tačiau čia yra galimybė ne tik paplaukioti, bet ir pamatyti koralų. Kita vertus turint laiko ir sveikas kojas galima ir pasivaikščioti, tad tai išsprendžiama. Bėda ta, kad paplūdimyje yra tik vienas tualetas, o pliažas yra beveik 1 km. ilgio. Reikalui prispaudus arba bėgat į savo kambarį arba 1 km. Mūsų buvimo laiku viešbutis kaip ir visas Egiptas dėl Rusijos lėktuvo katastrofos buvo ištuštėję, bet jeigu jis būtų pilnas...? Kambariai dideli, puikiai tvarkomu (arbatpinigiai būtini), visuomet yra karšto ir šalto vandens vonioje. Visa teritorija neblogai prižiūrima, bendrosios patalpos tvarkomos nuolat. Maistas nors ir nelabai įvairus, bet visas valgomas ir skanus. Šiaip daugiau nepatogumų nepatyrėme, galima būtų į viešbutį grįžti vėl jei būtų gera kaina, pvz. 9 naktys 550 eu. Beje Teztouras Lietuvoje matomai sunkiai verčiasi, nes lietuvę atstovę matėme tik vieną kartą prie oro uosto, o po to, kaip ji sakė, ją atstovavo jos draugas arabas laužyta rusų kalba. p. s. nežinantiems. Hurgadoje veikia naujas oro uosto terminalas ir jei planuojat nusipirkti egiptietiškų dovanėlių į namus, jų čia beveik nėra. Veikia tik duty free parduotuvės su "kosminėmis" kainomis.