Hurgada , Egiptas

Tai vienas populiariausių viešbučių Hurgadoje, turintis didelę ir žalią teritoriją. Vyksta pramoginiai renginiai. Rekomenduojamas šeimoms su vaikais ir buriavimo mėgėjams.

Geriausios kainos atostogoms

Rezervuok kelionę į ALI BABA 4*
2 suaugę, 7n., 2020-01-21 Keisti
ALI BABA 4*

Vieta: 8 km iki Hurgados oro uosto, 11 km iki Hurgados miesto centro, ant jūros kranto.

Viešbutis: Pastatytas 2000 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2007 metais. Viešbutį sudaro pagrindinis pastatas (tik registratūra) ir 2-jų bei 3-jų aukštų pastatų kompleksas, kuriuose yra 654 numeriai: 633 standartiniai numeriai (maks. 2+2 asm., 22 kv.m), Junior suite, šeimyniniai ir connested tipo numeriai. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• 3 restoranai (2 a la carte)
  • 3 barai
  • Atviras baseinas
  • Uždaras baseinas
  • Gydytojo iškvietimas
  • Seifas (registratūroje)
  • Valiutos keitykla
  • Kirpykla
  • Drabužių skalbimo ir valymo paslaugos
  • Parduotuvės
  • Internetas
  • Konferencijų salė (iki 250 asm.)
  • Automobilių stovėjimo aikštelė

• Dušas/vonia
  • Plaukų džiovintuvas
  • Oro kondicionierius
  • Televizorius
  • Mini baras (už papildomą mokestį)
  • Balkonas/terasa

• Paplūdimio tinklinis
  • Mini futbolas
  • Mini golfas
  • Diskoteka (Aladdin Beach Resort viešbutyje)
  • Pramoginiai renginiai

• Vandens sporto priemonės

• Baseinas
  • Žaidimų aikštelė
  • Vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)

• Nuosavas, smėlio/žvyro, pontonas (rekomenduojama speciali avalynė).
  • Skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai – nemokamai.

Prie baseino:

• Skėčiai, gultai, čiužiniai, rankšluosčiai – nemokamai.

Adresas: Qesm Hurghada, Red Sea, Egypt
Telefonas: +2 (065) 346 04 63
Internetinė svetainė: www.alibabapalace.com

Atsiliepimai
Jonas
Keliautojo komentaras 2019-04-02 22:18
Kambariai labai švarūs ir erdvūs. Viešbučio aplinka nuostabi. Viešbučio teritorijoje daug pramogų, nebūtina net važiuoti į miestą, kad gerai praleist laiką: kasdien veikiantis naktinis klubas, gyva muzika vakarais, įvairios treniruotės ir žaidimai. Specialus personalas iš rytų Europos, paprastai gr
Veslava
Keliautojo komentaras 2017-12-04 11:32
Bendrai kelionės įspudžiai geri, tiek Egipte, tiek Afrikoje buvome pirmą kartą. Esame labai patenkinti Novaturo darbuotojų darbu, jau nuo paties atvykimo momento pasitiko pirmi darbuotojai,kurie nurodė kur eiti, paėmus bagažą vėl gi lydėjo iki pat autobuso. Labai gerai asmenims nemokantiems kalbos,
aleksas
Keliautojo komentaras 2017-04-28 00:10
Sveiki.Sviezios 2017 m.naujenos apie viesbuti. Egipte 4 karta.visi viesbuciai buvo skirtingi bet visi 4*.paskutini karta buvome 2013m. Is pliusu :vieta, netoli oro uosto,grazi teritorija,viesbutis prie juros. Minusai :gidas vietinis,lietuviskai nei zodzio(mums nerupejo,bet kai kurie turistai nesupra
RITA
Keliautojo komentaras 2015-12-04 23:12
Viskas neblogai su šiuo viežbučiu važiuokit drasiai.Animatoriai praveda mankštas,moko šokti,bendrauja su visais.Maistas normalus.Yra ir vegetariško maisto ir košiu vaikams ,miesytes.Poilsiautojai vokiečiai,Lenkai,Latviai,lietuvaičiai.
Daiva
Keliautojo komentaras 2015-11-17 12:31
Geras poilsis šeimai su vaikais. Pačioje viešbučio teritorijoje yra įspūdingas baseinas ir puikus akvaparkas - apie jį sužinojome tik atvykę į vietą, neseniai pradėjo veikti (niekur neskelbiama, išvykdami mes neturėjome šitos informacijos), tad vaikams tai suteikė dar daugiau džiaugsmo. Puiki animac
asta
Keliautojo komentaras 2014-11-20 20:50
viesbutis pilnas rusu, visko užtenka, jeigu esate nereiklus... kiekvienas randa ir pliusu ir minusu...Rasau ,nes noriu perspet del ekskursiju, mes nemažai keliaujame aplankydami idomias vietas, nemegstam pasyvaus poilsio. Verta aplankyt Jeruzale, jeigu esate istvermingi, tikrai sunki ir varginanti
Kristina
Keliautojo komentaras 2014-08-29 19:09
Gražus viešbutis, graži, bet neįsimintina teritorija. Didelis baseinas, einantis per visą viešbučio teritoriją įvairaus gylio, tikrai bus kur nusimaudyti ir kur maudyti vaikus, deja, šokinėti nėra kur, bet rusai vistiek šokinėja ten pat, kur vaikai maudosi (gylis gal 1,50 cm) Pats viešbutis gražus
juste
Keliautojo komentaras 2014-01-29 23:17
I egipta i si viezbuti vaziavome, gruodzio 31d sutikti naujuju metu, buvome 7d. Uz kelione dviem mokejome 4500lt. 4000lt kelione, 500lt privaloma naujametine vakariene. Veiksmo per naujus tikrai uzteko, vakariene, sou programa, diskoteka, naujus pradejome gerai. Viezbucio didelis privalumas, kad
poilsiautoja
Keliautojo komentaras 2014-05-06 11:45
Buvome šiame viešbutyje piko metu, tai tikrai truksta gultu prie baseinu,nebent 7 ryto uzsiimtumėte, truko indu, arbatpinigių duosi ar neduosi- tas pats. Reikėdavo ant durų palikti priminimą, kad sutvarkytų kambarius, nes jei nepaliksi, gali likti tokie kokius palikote. Maistas normalus, bet teisybę
Vivita
Keliautojo komentaras 2014-02-12 18:15
Tai va,lankemes siame viezbutyje.Patiko! Patiko viskas,aptarnavimas,aplinka,oras ir t.t... tik viena beda buvo su maistu. :) 3-ciaja atostogu diena nebegalejau net uzuosti tu restoranu kvapo,o vyras valge maista,as atostogas praleidau vien ant skysciu :))) Bet vistiek atgal vaziuociau,su malonumu!
Anonimas
Keliautojo komentaras 2012-04-24 21:51
Egipte buvau kelis kartus jos viesbutis taip nepatiko kaip sis rinkites ji nes cia vyksta ivairus renginiai
XXX
Keliautojo komentaras 2012-09-03 21:31
niekada nerašiau jiokių komentaru,bet nesusilaikiau.viešbutis didelis,žmoniu daug,truksta indu.už vaika 2,5m paime puse kainos,nors rusai, kurie pastovus kieliautojaj su Tez Tuor turi nuolaidu kortele 7%. ir su vaikais iki 6m kielionia nemokomai.Mes sumokiejom už savaite tiek ,kiek moka rusai už 2
Ledruna
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Tik ka grįžome iš šio viešbučio. Nuo pat pradžių viskas labai gerai. Važiavome kompanija. Už Karunos šokoladą gavom gerus kambarius ( kaip ir prašėm šalia vieni kitų). Maistas geras, žinoma, kiaulienos karbonadų nera. Taigi žinome kur vykstame:) Baseinai didžiuliai , gražu. Tvarkinga, prižiūr
Ekspertas
Eksperto komentaras 2011-09-12 10:02
Tai vienas populiariausių viešbučių Hurgadoje, turintis didelę ir žalią teritoriją. Vyksta pramoginiai renginiai. Viešbučio svečiai gali naudotis viešbučių Ali Baba Palace, Jasmin Village, Aladdin Beach Resort teritorijomis. Per kelią yra „Titanic“ vandens parkas (už papildomą mokestį). Kam skirta:
Grįžusieji
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Grįžome 2011-06-06, niekada nerašydavau komentarų, bet šiuo kartu nesusilaikiau: jei trumpai, į šį viešbutį gali vykti tik tie, kurie niekur nebuvę ir neturi su kuo palyginti arba tie, kurie iš viso nekelia jokių reikalavimų poilsio kokybei!!!! Mes ne iš tų, kurie ieško problemų per atostogas (kaip
Lorenas
Buvom balandzio pradzioje. Viezbutis labai patiko. Didele apzeldinta teritorija, pastoviai laistoma, tvarkoma. Personalas neikirus. Kambariai tvarkomi kiekviena diena, rankslosciai keiciami taip pat. Kambariai erdvus yra saldytuvas, televizorius (rodo 3 rusiskus kanalus, vokiskus, angliskus ir vieti
Ali Baba
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Kadangi viešbutis tolėliau nuo centro, aplinka rami. Viešbučio teritorija graži, egzotiška, žalia. Yra vienas didžiausių baseinų Hurgadoje, bet jis tiems, kurie nesuvokia, kad jūra - palaima širdžiai prie pat, arba tiems, kurie neturi jėgų ir tingi iki jos nueiti. Tie, kurie sako, jog reikia keltis
Ziuzia
Sveiki, rasiau atsiliepima 2010.09.16 18:34, prie jo yra pridetos 3 nemano nuotraukos. Istaisykite netiksluma.
arvydas
Keliautojo komentaras 2011-04-11 15:13
jei norite pamatyti visas egipto grozybes rinkites kruyza nilo upe mes buvome2011 balandi o viesbutis puikus net nespejome isbandyti visu siulomu pramogu ir maisto.be to dar buvo mazai rusu tai ramiai pagyvenom jeigu imti al tai vienas geriausiu viesbuciu hurgadoje
Dovilė
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Viešbutis labai erdvus, graži aplinka, didelis baseinas. Personalas visada šypsosi, nusiteikę padėti. Tačiau nespėja tvarkytis su tokiu kiekiu turistų. 90 proc. - rusų. Maisto pasirinkimas didelis, be galo daug skanėstų, pyragų, bandelių, įvairių saldumynų. Ledų duoda 1k per dieną, pietų metu. Jei į
VLADAS
Aostogavome lapkričio vyduryje.Ten vykome trečiajį karta,ir niekada nepatyrėme jokio nusivylimo.Tiesiog fantastiškas viešbutis ant jūros kranto.Labai nuostabiai apželdinta viešbučio teritorija,su ispudingu baseinu. Aptarnavimas aukšto lygio,kambariai tvarkingi ir erdvūs.Maistas visada šviežias ir sk
Nomeda
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
Vaziuojame 2 m is eiles. Viesbucio teritorija didele, zalia, bet vieni rusai, kuriu labai nemegsta. Kambari gavome koki norejome, bet uz pakistuka. Jei pasakysi, kad ne rusas, personalas bus palankesnis. O del riebaluotu stikliniu - nepatinka, atsivezkite savo, beje dag kas taip ir daro, nes su inda
eva
Tikrai nuostabus viesbutis.Maistas nerealus,animatoriu programos irgi puikios,vakarais gyva muzika,viesbutyje yra parduotuveliu su tikrai nedidelemis kainomis.didziulis baseinas,vienas sildomas.Tikrai rekomenduoju!
saule
Keliautojo komentaras 2013-05-23 00:52
viesbucio teritorija zalia zydinti ir labai jauki.aptrnaujantis personalas nemandagus kartais net izulus.mazoj teritorijoj per daug zmoniu.norint gaut gulta prie juros ar baseino reikia keltis anksciausiai ir uzsiimt vietas.maistas neskanus gerimus atnesa padavejai ir tik kelis kartus paprasius stal
Matas
Viešbutis yra labai gražus, graži aplinka ir geras aptarnavimas... Tikrai rekomenduočiau šį viešbutį visiems.Man ypač patiko, kad dienos metu groja muzika.