Sumo imtynės, geišų menas, sake degustacijos, karaokė, onseno karštosios versmės ir jaukūs izakaya barai – Japonija yra tikra šventė visiems pojūčiams. Kartu leisimės pažinti šį žavingą kraštą – nuo žibančių Tokijo gatvių iki kultūros širdies Kiote, nuo futuristinių rajonų iki tradicinio gatvės maisto, kurio čia ragavimas tampa tikru nuotykiu. Kelionė vyks greitaisiais Japonijos traukiniais, leidžiančiais patogiai ir greitai pasiekti svarbiausias šalies vietas. Aplankysime žavingą pajūrio miestelį Kamakurą, įsikūrusį netoli didingojo Fudži kalno, ir pasinersime į tūkstantmečius menančią Japonijos istoriją, subtiliai susipynusią su šiuolaikine estetika.
SUSIPAŽINKITE SU KELIONĖS VADOVU!
MANGIRDAS

Kelionės man – tai gyvenimo būdas, bei būdas pažinti ir suprasti – labiausiai patį save. Kelionėse man smagiausios ir įdomiausios patirtys yra susidraugauti su vietiniais gyventojais, praleisti kartu laisvalaikį, stebėti, klausyti ir pažinti jų kultūras, papročius, paragauti vietinio šalies maisto. Šiomis savo patirtimis mielai dalinuosi su manimi keliaujančiais žmonėmis, stengiuosi perduoti kiek įmanoma tikresnį vaizdą apie šalį. Nemažai laiko praleidau gyvendamas įvairiose pasaulio šalyse: Lietuvoje, Indijoje, Meksikoje. Šiandien gyvenu ir didžiąją savo gyvenimo dalį praleidžiu Kolumbijoje. Šiandien žinau, kad kelionių ir jose sutiktų žmonių dėka tapau laimingu žmogumi. Didžiausias man džiaugsmas, kai keliaujantys su manimi žmonės patiria atradimų džiaugsmą, iš arčiau susipažinę su šalimi, išsiveža naujas patirtis, jausmus, žinojimą ir aistrą keliauti…vėl ir vėl.
Planuojami skrydžio laikai:
Vilnius – Stambulas 20:25 – 23:25 Stambulas – Tokijas 02:05 – 19:20 (+1)
Tokijas – Stambulas 21:45 – 04:55 (+1) Stambulas – Vilnius 07:45 – 10:40
1
diena
VILNIUS – TOKIJAS
Skrydis iš Vilniaus į Tokiją su persėdimu Stambule. Skrydžio metu galėsime mėgautis įvairiomis pramogomis (muzika, filmais, kompiuteriniais žaidimais) bei lėktuve patiekiamu maitinimu.
2
diena
TOKIJAS
Atvykimas į Tokijo tarptautinį oro uostą. Kartu su grupe ir kelionės vadovu vyksime į viešbutį, kur apsistosime nakčiai. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.
3
diena
TOKIJAS (pusryčiai)
Šiandien aplankysime svarbiausias Tokijo lankytinas vietas. Mėgausimės rytiniu pasivaikščiojimu po netoli esančius
Imperatorių rūmų rytinius sodus, įkurtus buvusios Edo pilies vietoje. Ši idiliška lauko erdvė, kurioje įsikūręs tradicinis japonų sodas, arbatos paviljonas, akmeninės sienos, yra Edo eros pilies komplekse. Grįžtame į Tokijo stotį ir trumpam važiuojame į
Asakusa Kannon šventyklą (Senso-ji) - vieną iš svarbiausių Japonijos budistų vietų. Po trumpo vizito pėsčiomis eisime į
Nakamise prekybos gatvę, kur galėsime papietauti. Apžiūrėsime šurmulingą
Shibuya rajoną ir vieną judriausių sankryžų pasaulyje. Tada aplankysime Meiji šventyklą – įeisime pro didžiulius torii (vartus) ir pastebėsime, kad įėjus į ramų mišką, miesto vaizdai ir garsai nublanksta. Po to apžiūrėsime
Harajuku rajoną, kuriozinės jaunimo popkultūros namus. Po pietų važiuosime į Tokijo Shinjuku. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.
4
diena
TOKIJAS – TAKAJAMA (pusryčiai)
Šį rytą atsisveikinsime su Tokiju ir keliausime greituoju (Shinkansen) traukiniu, važiuojančiu iki 300 kilometrų per valandą greičiu. Pamatysime, kad Japonijoje stebėtinai lengva keliauti traukiniu, kurie važiuoja nuostabiai tiksliai! Antra kelionės dalis 2,5 valandos traukiniu nuo Nagojos iki
Takajamos yra viena vaizdingiausių Japonijoje. Pasimėgausime tankiais miškais, slėniais ir vingiuojančiomis upėmis. Kelyje matosi ir mažyčiai kalnų kaimeliai, ryžių laukai bei mediniai nameliai, suteikiantys autentišką Japonijos kaimo jausmą. Takajama yra žavingas Edo laikotarpio miestelis, esantis Japonijos Alpėse, ir garsėja tradicinėmis užeigomis, sake alaus daryklomis ir ramia atmosfera. Pasivaikščiojimo metu pamatysime gražios tradicinės architektūros pavyzdžius. Vietovė ypač garsi
Hida jautiena. Po to aplankysime
Hida Folkloro Muziejų (Hida no Sato), kuriame eksponuojami tradiciniai japonų pastatai. Sužinosime apie Hida regiono kaimo gyvenimą, žemės ūkį ir architektūrą, taip pat pamatysime senovinių amatų demonstracijas. Nakvynė viešbutyje Takajamoje.
5
diena
TAKAJAMA – KIOTAS (pusryčiai)
Šį rytą mūsų laukia 3,5 val kelionė traukiniu, po kurios atvyksime į
Kioto miestą. Kiotas buvo Japonijos sostinė ir imperatoriaus rezidencija nuo 794 iki 1868 m. Kiote išliko daugybė šventyklų, šventovių ir kitų istoriškai neįkainojamų statinių, kurie buvo pastatyti per šį ilgą laikotarpį. Po pietų vyksime į garsiausią Kioto šventyklą –
Fushimi Inari Taisha, skirtą derliaus ir klestėjimo dievybei Inari. Takas į kalną driekiasi per daugiau nei tūkstantį ryškiai raudonų torii vartų, kurie sukuria įspūdingą koridorių – vieną labiausiai atpažįstamų Japonijos simbolių. Pasivaikščiosime pro šventovės vartus, sustosime vietiniuose kioskuose paragauti inari sushi, yakitori iešmelių ar matcha ledų. Vakare – grįžimas į viešbutį Kiote.
6
diena
KIOTAS (pusryčiai)
Turas po Kioto miestą padės mums atrasti Japonijos kultūrinį ir istorinį lobyną. Aplankysime garsiausias miesto vietas, tokias kaip Auksinę šventyklą (Kinkaku-ji), blizgančią auksu virš tvenkinio, ir senovinį
Imperatoriaus kompleksą, iš kurio atsiveria nuostabus vaizdas į miestą. Taip pat aplankysime tradicinį
Gion rajoną, žinomą dėl
geišų kultūros, ir pasivaikščiosime ramiais Kioto sodais bei bambukų giraitėmis. Pajusime Kioto dvasią ir išvysime jo pagrindines istorines vietas. Nakvynė viešbutyje Kiote.
7
diena
KIOTAS – NARA – HIROŠIMA (pusryčiai)
Po valandos kelionės traukiniu pradėsime dienos turą
Naroje, senoviniame mieste su savo miškingomis kalvomis, šventyklų parkais, vienais seniausių pasaulyje mediniais pastatais. Nara – japonų kultūros ir politikos lopšys, klestėjęs 710 – 794 metais. Šis senovinis miestas su savo miškingomis kalvomis, šventyklų parkais, vienais seniausių pasaulyje mediniais pastatais ir dabar išlieka ramybės simboliu. Dauguma miesto įžymybių yra 660 hektarų plotą užimančiame vadinamajame
Elnių parke. Čia ganosi apie 1200 prijaukintų elnių, Kasuga šventyklos saugotojų. Į ryškiai raudona spalva lakuotą
Kasuga šventyklą kelią nušviečia daugybė žibintų. Garsiausia Naros
Todaidži šventykla garsėja milžiniškais vartais ir didžiausia Japonijoje bronzine Budos statula. Vėliau išvyksime traukiniu į
Hirošimą, istoriškai reikšmingą miestą, pažymėtą pirmosios atominės bombos sprogimu 1945 m. Nakvynė viešbutyje.
8
diena
HIROŠIMA – MIJADŽIMA – HIROŠIMA (pusryčiai)
Po pusryčių traukiniu vyksime į uostą ir iš ten laivu plauksime į vieną gražiausių Japonijoje „epinę dievų salą“ –
Mijadžimą. Tai yra „UNESCO“ pasaulio paveldo objektas, vienas iš japonų lankomiausių turistinių objektų. Mijadžimos simbolis yra ryškiai raudoni
Itsukushima-jinja šventovės vartai, išsiskiriantys jūroje. Mijadžima taip pat turi gražų ir jaukų centrą su siauromis gatvelėmis su kavinėmis, restoranais ir mažomis parduotuvėmis. Čia galite įsigyti visko: suvenyrų, rankdarbių, sausainių ar ledų. Vakarop keltu plauksime atgal į Hirošimą. Aplankysime
Genbaku memorialinį kupolą, kuris įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą ir buvo pastatytas bombardavimo atminimui. Šalia yra Taikos memorialinis parkas. Nakvynė viešbutyje.
9
diena
HIROŠIMA – HIMEDŽIS – ODAVARA (pusryčiai)
Šį rytą po 2 val. kelionės greituoju traukiniu atvyksime į
Himedžį apžiūrėti didingąjį pilį. Apsilankymas Himedžio pilyje – tai kelionė į vieną įspūdingiausių ir geriausiai išsilaikiusių feodalinių pilių Japonijoje, įtrauktą į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Himedžio pilis, dar žinoma kaip „Baltasis garnys“ dėl savo elegantiško, balto eksterjero, yra puikus Japonijos pilies architektūros pavyzdys ir viena iš nedaugelio pilių, išlikusių nepažeistų per karus, žemės drebėjimus ir gaisrus. Po to mūsų lauks apsilankymas
japoniškame sode, pasineriant į autentišką japonišką kraštovaizdžio dizainą, kuris harmoningai jungia gamtą ir estetiką. Šio apsilankymo metu galėsime pasivaikščioti tvarkingais takais, grožėtis ramiais tvenkiniais, mažais upeliais ir kruopščiai suformuotais medžiais bei krūmais. Vakarop važiuosime traukiniu į kalnuotą
onseno (karštųjų versmių) miestą Odavarą (apie 2,5 val. greituoju traukiniu). Įsikursime svečių namuose, kur patirsime
tradicinio japoniško ryokan atmosferą su šiuolaikiniais patogumais. Vakarą praleisime atsipalaiduodami onsene.
10
diena
ODAVARA – HAKONĖ – TOKIJAS (pusryčiai)
Šiandienos turas po
Hakonės nacionalinį parką paliks nepamirštamą įspūdį, tyrinėjant vieną iš populiariausių Japonijos kurortinių vietovių. Turą pradėsime kelione traukiniu per Hakonės kalnus, pakilsime lynų keliu, siūlančių kvapą gniaužiančius vaizdus į aktyvius vulkaninius slėnius, tokius kaip Owakudani, o giedrą dieną tolumoje pamatysime
Fudžio kalną. Laivu plauksime per
Ashi ežerą, mėgaudamiesi ežero vandens ramybe ir įspūdingais kalnais. Vėliau traukiniu grįšime į Tokiją. Nakvynė viešbutyje Tokijuje.
11
diena
TOKIJAS – KAMAKURA – TOKIJAS (pusryčiai)
Ryte sėsime į traukinį ir leisimės į kelionę į pajūrio
Kamakurą. Šis miestas XII–XIV a. buvo Japonijos politinis centras, o šiandien tai puiki vieta įvairiems įspūdžiams: čia galėsime paragauti gatvės maisto, leistis į lengvą žygį kalnuose ar tiesiog pasivaikščioti pajūriu. Susipažinsime su Kamakura važiuodami
Enodeno traukinių linija – ji dažnai pasirodo japonų mangose ir animacijoje, o kelionė pirmyn ir atgal trunka apie valandą. Net jei nesidomite animacija, šis pakrante riedantis elektrinis traukinys yra puikus būdas pamatyti svarbiausias vietoves. Leisimės
Daibutsu taku, kuris nuveda prie garsiosios
Didžiosios Budos statulos. Popietę praleisime
Akihabaroje, skirdami laiko apsipirkimui. Akihabara – tai šurmuliuojantis rajonas, garsėjantis elektronikos parduotuvėmis: nuo nedidelių krautuvėlių iki milžiniškų prekybos centrų. Grįžimas į Tokijų, nakvynė viešbutyje.
12
diena
TOKIJAS – VILNIUS (pusryčiai)
Paskutinę kelionės dieną skirsime laisvam laikui ir paskutinėms akimirkoms Japonijoje. Vėliau vyksime į oro uostą, kur mūsų lauks skrydis namo. Atsisveikinsime su Tekančios Saulės šalimi kupini įspūdžių, atradimų ir nepamirštamų patirčių.
13
diena
VILNIUS
Grįžimas į Vilnių.
Kelionių
datos ir kainos
| Data |
Trukmė |
Kaina |
Laisvų vietų |
| 2026-09-23 |
13 naktų |
2700 € |
12 |
Pateiktos kainos vienam zmogui dvivieciame kambaryje
Į kainą įskaičiuota:
- Lietuviškai kalbančio kelionės vadovo paslaugos;
- Apgyvendinimas 3* viešbučiuose ir tradiciniame ryokan stiliaus viešbutyje (10 nakvynių: 4 nakvynės Tokijuje, 1 nakvynė Takajamoje, 2 nakvynės Kiote, 2 nakvynės Hirošimoje, 1 nakvynė Odavaroje);
- Programoje nurodytas maitinimas (10 pusryčių);
- Programoje nurodyti pervežimai (viešuoju transportu);
- Vietinių „Shinkansen“ greitųjų traukinių bilietai.
Į kainą neįskaičiuota:
- Lėktuvo bilietai Vilnius – Tokijas – Vilnius (kaina nuo 1050 EUR);
- Medicininių išlaidų draudimas užsienyje (~24 EUR, BTA draudimas);
- Papildomos ekskursijos, pramogos ir paslaugos, nepaminėtos programoje arba pažymėtos*;
- Priemoka už vienvietį kambarį – nuo 600 EUR;
- Asmeninės išlaidos.
Pastabos
- Kad kelionė būtų sklandesnė, rekomenduojame vykti su kuprine – keliaujant traukiniais ir viešuoju transportu ji bus kur kas patogesnė nei lagaminas. „Shinkansen“ traukiniuose yra taikomi bagažo dydžio apribojimai. Už didesnį nei 160 cm bagažą taikomas papildomas negabaritinio bagažo mokestis (~150 EUR/asm. visam kelionės maršrutui).
- Keičiantis avialinijų tvarkaraščiams skrydžio laikai gali keistis, jei taip atsitiktų – vadybininkas iš karto informuos.
- Jeigu kelionės aprašyme nenurodyta kitaip – standartiškai programoje pateikiame mažiausią kainą asmeniui gyvenant dviviečiame kambaryje arba kajutėje.
- Pavieniai keliautojai, neišsipirkę vienviečių kambarių, apgyvendinami dviviečiuose / dviviečiuose su pristatoma lova kambariuose.
- Keliaujant trise dažniausiai apgyvendinama dviviečiame kambaryje su pristatoma lova.
- Organizatorius pasilieka teisę koreguoti ekskursijų eigą kelionės metu.
- Išvykimas su lietuviškai kalbančiu vadovu garantuotas susirinkus ne mažiau kaip 10 keliautojų.
- Kelionės tipas: kelionė su lietuviškai kalbančiu vadovu.
- Kelionės vadovas grupę pasitinka Japonijoje, Tokijo oro uoste.
- Pageidaujantys išsipirkti konkrečias vietas lėktuve (sėdėti kartu, prie lango, su daugiau erdvės kojoms ir pan.) – tai galės padaryti likus savaitei iki kelionės pagal tuo metu galiosiantį lėktuvo užimtumą.