TIGAKI STAR 2*

Tigaki, Kos sala, Graikija

Vieta: 30 km iki Kos oro uosto, 12 km iki Kos miesto centro, 300 m iki jūros.

Viešbutis: Šis jaukus šeimyninis viešbutis pastatytas puikioje vietoje. Dėl nuostabios gamtos ir paplūdimio, šių atostogų negalėsite pamiršti ilgai. Paplūdimyje yra galimybė užsiiminėti vandens sportu. „Tigaki Star“ viešbutis visiškai renovuotas. Viešbutyje yra 82 kambariai ir 7 apartamentai. Viešbučio kategorija šalyje – 2*.

• vonia/dušas

• paplūdimio tinklinis
  • paplūdimio futbolas
  • dviračių sportas

Paplūdimys: Smėlio. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22420 69541
Adresas: Tigaki 85300 KOS - GREECE
www.tigakisstar-kos.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę TIGAKI STAR 2*

Daniele
2011-08-01
Aš ir mano vyras neseniai grįžome namo iš nepamirštamų 10 dienų atostogų, praleistų Tigaki Star viešbutyje. Personalas mandagus ir paslaugus, niekada neprieštaravo, kas mums labai patiko. Kai atvykome, pastebėjome, kad mes būsime apgyvendinti, ne tame aukšte kaip norėjome, kai tai paminėjome, jie pakeitė mūsų kambarį, be jokio vargo. Kambariai buvo standartiniai, bet daug geresni, nei kituose Graikijos viešbučiuose. Buvo net šaldytuvas su šaldymo kamera. Pusryčiai buvo gan skanūs, šalti mėsos užkandžiai, sūriai, gaila, kad nebuvo prancūziškų ragelių, tik 2 riekutės skrebučio, norint jį paskrudinti reikėjo laukti milžiniškas eiles. Kepti kiaušiniai dažnai buvo labai kieti ir sulipę vienas su kitu. Mažas pasirinkimas vaisių, tik abrikosai ir arbūzas. Galiausiai prie maisto pripratome. Teritorija prie baseino buvo fantastiška. Nekilo jokių problemų su gultais. Viešbutis ir kambariai buvo labai švarūs. Vieta šauni, šalia įvairios parduotuvės/barai/t.t. Kažkur 15-20 minučių mašina iki nuostabaus Koso miestelio. Sala tiesiog nepakartojama, aplankykite Saggitariuos, ten skanus maistas. Tikrai apsilankysime dar kartą Kose ir Tigaki‘s Star viešbutyje. P.s. Aplankykite Poseidon‘o restoraną, ten patiekiami nerealūs žuvies patiekalai.
Manda
2011-08-01
Keliavome visa šeima, apsistojome čia dviem savaitėms, užsisakėme du kambarius. Man šis viešbutis labai patiko nes: 1)Jis ramioje vietoje, jokios garsios muzikos vakarais, galima puikiai išsimiegoti. 2)Vieta patogi, nes ne per toliausiai paplūdimys, parduotuvės, restoranai. 3)Darbuotojai registratūroje malonūs ir draugiški. 4)Be to, čia yra nuostabus baseinas. 5) Kambariai erdvūs ir švarūs. Keletas neigiamų aspektų: -Jei nori naudotis kambaryje esančiu seifu turi papildomai primokėti. -Kai paprašėme, kad leistų mums šiek tiek vėliau išsiregistruoti (po 12 valandos dienos), mums pasakė jog vėl reikia primokėti šį kartą jau 20 eurų. -Pusryčiai labai paprasti, o kėdės restorane itin kietos, metalinės. -Kambariuose lovos tai pat labai kietos. Tik pasiklojus antklodę buvo įmanoma normaliai išsimiegoti. -Sekmadieniais niekas nevalo kambarių. -Vonioje nėra šampūno, kai jo paprašėme registratūroje mums pasiūlė naudoti muilą!
Donata
2011-08-01
Viešėjome čia vieną savaitę su seserimi. Tigaki Star buvo kaip tik tai ko mums reikėjo. Švarūs kambariai su televizoriumi ir šaldytuvu ir balkonu su vaizdu i nediduką ežerą, ir už jo jūrą. Pusryčiai buvo geri, platus maisto pasirinkimas, saldumynai, kas geriausia, kad buvo galima valgyti lauko terasoje. Baseinas puikus, aplink ramu, šalia baras, kuriame patiekiami įvairūs lengvi užkandžiai ir gėrimai. Jei yra galimybė, būtinai užsirašykite į barbekiu vakarą. Georgijus ir visas personalas tikrai profesionalūs ir malonūs. Gale savaitės, mums buvo labai liūdna atsisveikinti. Tigaki miestelis, visai nieko, čia yra nemažai barų, restoranų, mes kiekvieną vakarą valgydavome kuriame nors iš jų, paragavome nuostabių tradicinių graikiškų patiekalų. Paplūdimys buvo milžiniškas, mums itin patiko. Buvome išsinuomavusios dviračius, važinėjome pagal pakrantę iki pat Koso. Ką gi, tai buvo tikrai šaunios atostogos, nesigailime nei vieno išleisto cento.