DIMITRA BEACH 4*

Agios Fokas, Kos sala, Graikija

Vieta: 35 km iki oro uosto, 8 km iki Kos miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: Nuostabus pajūrio viešbučių kompleksas su panoraminiu vaizdu į Egėjo jūrą. Kambarius pagrindiniame pastate ir vieno aukšto namelius supa labai gražus sodas. Viešbutyje yra 256 kambariai iš jų 45 kambariai yra pagrindiniame pastate, 106 vieno aukšto nameliai ir 105 šeimyniniai kambariai. Visi kambariai yra elegantiškai apstatyti. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• vonia/dušas

• valgykla
  • baseino baras
  • parduotuvės

• graikiški vakarai (su gyva Graikiška muzika ir šokiais)
  • liaudies muzika
  • teniso kortai
  • stalo tenisas
  • paplūdimio tinklinis
  • krepšinis
  • vandens sportas

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - nemokamai. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22420 28581
Adresas: Agios Fokas - Palioskala, Kos GR-85300, Greece
www.dimitrabeachotel.gr

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę DIMITRA BEACH 4*

Ruta
2014-05-31
Ką tik grįžome po savaitės atostogų Dimitra Beach viešbutyje - buvo tiesiog puiku. Didelė, gražiai sutvarkyta ir prižiūrima teritorija, puikūs baseinai, malonus personalas, geras susisiekimas visuomeniniu transportu po visą salą (stotelė šalia viešbučio). Krantas akmenuotas, reikia maudymosi batų, bet vaikščioti palei jūrą galima normaliai - pakankamai kieta, kojos nesminga. Labai gražu einant link termų (karšti šaltiniai) - didžiuliai natūralūs rieduliai palei jūrą, uolingi skardžiai kuriais laipioja ožiai - landšaftas laukinis, nuostabus. Gyvenome bungale pirmoje juostoje prie jūros - bangos ir migdė, ir žadino :). Atostogos buvo išskirtinės. Beje, puiki virtuvė - labai daug daržovių patiekalų, didžiulis pasirinkimas.
Arūnė
2011-07-18
Gyvenome gana mažame kambaryje, tačiau turėjome viską ko reikėjo., nors televizorius ir nerodė daug tarptautinių kanalų. Darbuotojai labai paslaugūs ir kruopščiai atliko savo darbą. Kambarys visuomet buvo ypatingai švarus. Aplink viešbutį taip pat nematėme besimėtančių šiukšlių. Paplūdimys – visiškai nepatiko, ten labai daug akmenų, o šlepečių nebuvome įsidėję, todėl beveik visą laiką praleidome prie baseino. Restorano maistas – neypatingas. Negalėčiau sakyti, jog patiekalai buvo neskanūs, tačiau pasirinkimas mažokas, o ilgiau pabuvus ima atsibosti ir patiekiamas asortimentas. Viešbutyje daugiausiai apsistoja seni vokiečių ar rusų turistai, todėl reikėtų nepamiršti atsikelti ankščiau, kad galėtumėte užsiimti vietą prie stalų. Atostogos buvo ramios ir atpalaiduojančios, tačiau jeigu planuojate važiuoti su vaikais, manau, jog jiems čia nebūtų labai daug veiklos.
Deimantė
2011-07-18
Atostogavome gegužės mėnesį. Viešbutis labai gražiai įrengtas, aplinkui labai tylu ir ramu. Netoli nuo viešbučio yra paplūdimys. Akmenuotas, tačiau jaukus ir švarus. Mūsų kambarys buvo puikiai įrengtas. Vonios kambarys patogus, tačiau reikėtų naujos dušo galvutės... viešbučio baseinas buvo labai neblogas. Jį valė kiekvieną dieną, todėl vanduo buvo ypatingai švarus. Darbuotojai labai draugiški ir visuomet pasirengę padėti. Kai pasiteiravome apie automobilių nuomos punktus mums labai maloniai suteikė visą informaciją. Maitinimas viešbutyje tai pat neblogas. Labiausiai patiko ką tik iškepti blynai... vakarienės metu galėjome valgyti ne tik graikiškus patiekalus, bet ir kitų virtuvių valgius. Atostogų metu tiktai daug pamatėme, tačiau viešbutį galėtumėme rekomenduoti pagyvenusioms poroms, nes vakarais čia nelabai yra ką veikti.
Agnė
2011-07-18
Manau, jog paslaugos buvo tikrai aukščiausios klasės. Kambarys labai patiko! Oro kondicionierius veikė tiesiog puikiai. Kambary valė kiekvieną dieną. Vonia taip pat buvo gerai įrengta, tačiau dušas galėjo būti šiek tiek didesnis. Paplūdimys buvo visai patogus, tačiau labai akmenuotas. Didžiąją atostogų dalį pragulinėjome prie baseino . Jame vanduo labai gaivus, aplinkui daugybė gultų (asmeniškai mums nei karto neteko stovėti ir laukti kol atsilaisvins lova). Maistas nenuvylė, viskas skanu, šviežia ir gerai paruošta. Vakarienės metu dažniausiai valgydavome tradiciškus graikiškus patiekalus ir gerdavome graikišką vyną. Nepatiko tai, jog patiekalai monotoniški, todėl valgyti tą patį greitai atsibodo. Atostogas šiame viešbutyje rekomenduoju visiems norintiems tylos ir ramybės, būtent tai mes čia ir gavome.
Laima
2011-07-18
Atostogavome rugsėjo mėnesį. Kambarys puikiai įrengtas, vaizdas pro langą – nepakartojamas! Turėjome ir nemaža balkoną, kuriame buvo smagu pasėdėti vakarais. Vonios kambarys taip pat geras, truputį nepatiko užuolaida duše, tačiau didesnių nepatogumų tai nesukėlė. Valgydavome pagrindiniame viešbučio restorane. Maistas skanus, didelis salotų ir vaisių pasirinkimas. Galėjome valgyti ir graiškų patiekalų, tačiau jų pasirinkimas buvo gana skurdus. Labai patiko animatorių programa, dažniausiai dainuodavome ir šokdavome, tačiau niekada nejautėme spaudimo iš darbuotojų, kad renginiuose būtina dalyvauti. Baseinas labai patogus ir švarus, aplinkui yra daugybė gultų, tačiau dauguma vokiečių ir rusų turistų mėgsta juos užsirezervuoti, todėl reikėtų nepatingėti atsikelti, kad rastumėte laisvų vietų. Mūsų atostogos buvo puikios, viešbutis tikrai patiko ;)
Aušrelė
2011-07-18
Kambaryje netrūko nieko, buvo visi būtiniausi baldai ir prietaisai, viskas veikė be jokių priekaištų. Labiausiai nepatiko užuolaida duše, tai buvo tikrai nepatogu, nes po maudynių vonios grindys būdavo pilnos vandens. Kambarys buvo labai tvarkingas, mat kambarinė lankydavosi kiekvieną dieną ( išvalydavo kambarį, pakeisdavo rankšluosčius). Baseinas labai jaukus, aplinkui stovi daugybė gultų, todėl visada rasdavome gerą vietą prigulti. Paplūdimys neblogas, tačiau nereikėtų pamiršti šlepečių (mums teko jas pirkti sumokėjome apie 8 eur už porą). Mums maistas labai patiko. Patiekalų pasirinkimas didžiulis, viskas šviežiai pagaminta. Galėjome paragauti tiek tradiciškų graikų patiekalų, tiek itališku ar angliškų pusryčių. Trumpiau tariant atostogos patiko, viešbutis beveik aukščiausios klasės. Rekomenduoju.
Edvardas
2011-07-18
Labai geras viešbutis. Oras buvo fantastiškas, darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Viešbučio aplinka labai tvarkinga. Kambarys erdvus ir patogus. numeryje radome viską ko tuo metu galėjo prireikti. Kambarinė valė kiekvieną dieną, todėl neteko susidurti su nešvarumais. Vonios kambariui jokių priekaištų neturime, tačiau teko girdėti, jog kai kur dušo galvutės nebuvo pačios geriausios būklės. Viešbutis yra geroje vietoje, iki Kos miesto apie 15 min kelio autobusu (kaina 1,50 eur). Maistas viešbutyje – pasakiškai skanus,labai didelis pasirinkimas, visi patiekalai aukščiausios klasės, viskas šviežiai pagaminta. Paplūdimys nebuvo labai patogus, dėl labai akmenuoto kranto, bet jūros vanduo fantastiškas!!!! Baseine maudėmės gal tik vieną kartą, todėl nieko blogo negaliu pasakyti. Apskritai atostogos tikrai patiko, didelių nusiskundimų neturiu, todėl ir viešbutį galiu rekomenduoti visiems ;)