MARMARI BEACH 4*

Marmari (Kos sala), Kos sala, Graikija

Vieta: 10 km iki Kos oro uosto, 17 km iki Kos miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: Viešbutis pastatys 2004 metais, 50.000 kvad. m. plote. Šis modernios architektūros viešbutis pastatytas nuostabioje vietoje, prie pat nuostabaus Marmari paplūdimio. Viešbutyje yra 311 kambarių: 121 vienvietis kambarys, 95 dviviečiai kambariai ir 95 šeimyniniai kambariai. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• vonia/dušas

• paplūdimio futbolas

• mažasis klubas
  • auklės paslaugos

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - nemokamai. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22420 41002
Adresas: Marmari - Kos Island, Dodekanesos Islands, Greece 85300
www.marmaribeach.gr

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę MARMARI BEACH 4*

Laura
2011-07-13
Atostogavome dvi savaites ir šis viešbutis tikrai nebuvo pats blogiausias pasirinkimas. Kambarys vidutiniškas, jame buvo viska ko reikėjo, kambarinė ateidavo kiekvieną dieną, rankšluosčius ir patalynę keitė kas 3 dienos. Viešbučio aplinka taip pat tvarkinga ir jauki, smagu vakarais pasivaikščioti. Baseinai tvarkingi, bet visą laiką ten būdavo daugybė žmonių, todėl jais naudojomės tik vieną kartą. Paplūdimys tuštesnis, labai gražus, aplinkui daug gultų. Jūros vanduo – fantastiškas, labai gerai atgaivindavo po ilgų pasivažinėjimų dviračiais. Restorano patiekalai skanūs, labai daug itališkų valgių, tačiau lankantis Graikijoje norėtųsi šiek tiek didesnio tradicinių patiekalų pasirinkimo. Viešbutis neblogas, tačiau didelio įspūdžio nepadarė, bet nekilo jokių abejonių, jog Kos salą verta aplankyti.
Ilona
2011-07-13
Atostogos pralėkė kaip viena diena!!! Viešbutis labai geras, darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Vietiniai žmonės bendraujantys ir visuomet pasirengę padėti. Kos sala pasakiško grožio, rekomenduoju stengtis pamatyti kuo daugiau – tikrai nenusivilsite!!! :) gyvenome labai erdviame kambaryje su virtuve, vonios kambariu ir terasa su nuostabiu vaizdu. Kambaryje visi baldai buvo tvarkingi. Svarbiausia, jog gerai veikė dušas ir lova buvo patogi. Maistas restorane geras, visada šviežiai paruoštas maistas ir skanūs gėrimai. Prie viešbučio buvo baseinai, o netoliese paplūdimys. Visur buvo nemažai gultų, todėl labai smagu pagulėti po ilgos dienos ;) Mums kelionės metu viskas patiko, neturime jokių priekaištų nei viešbučiui, nei kitiems svečiams.
Marius
2011-07-13
Nieko labai gero čia neradome. Galėčiau pasakyti, kad viešbutis ganėtinai vidutiniškas. Aplinka gražiai sutvarkyta, baseinai taip pat, tačiau trūksta gultų. Mano galva, sezono įkarštyje vietos susirasti neįmanoma. Paplūdimys erdvesnis, todėl didžiąją laiko dalį praleisdavome iki prie jūros. Kambarys neblogas, kambarinė jį valę kiekvieną diena. Lova visai patogi, tačiau kondicionierius veikė prastai, o langų negalėjome atsidaryti, kadangi lauke skraidė dideli vabzdžiai. Maistas buvo neblogas, tačiau greitai atsibodo kasdien valgyti tuos pačius patiekalus, o ir tradicinių patiekalų pasirinkimas labai ribotas. Apskritai atostogomis nenusivylėme, kadangi išsinuomojome dviračius ir tikrai daug pamatėme.
Lilija
2011-07-13
Atostogavome balandžio mėnesį. Viešbutis gražus ir tvarkingas. Mūsų kambarys buvo labai erdvus ir patogus, didelė lova, visi reikalingi virtuvės įrankiai. Vonios kambarys taip pat neblogas, nieko ypatingo, tačiau atitiko visus poreikius. Baseinai tiesiog puikūs, labai švarūs, šalia stovi nemažai gultų, tačiau juos dažnai „užsirezervuoja“ kiti poilsiautojai, todėl reikėtų nepatingėti atsikelti šiek tiek ankščiau. Maistas skanus, šviežiai pagamintas, aptarnaujantis personalas taip pat atidus, greita pakeičia tuščias lėkštes, tačiau pasirinkimas galėjo būti ir didesnis... Kos sala yra labai graži, todėl rekomenduočiau išsinuomoti automobilį, kad galėtumėte viską pamatyti. Mes patys dar ne viską apžiūrėjome, todėl visai rimtai planuojame sugrįžti.
Dovilė
2011-07-13
Normalus viešbutis. Didžioji dalis darbuotojų iš kitų europos šalių, todėl būdavo visai smagu paplepėti. Kambarys geras, buvo visos galimybės gamintis maistą, taip pat gerai išsimiegoti ir nusiprausti. Su dušu turėjome truputį problemų, nes vėlai vakare nebūdavo karšto vandens. Bet šiaip kambarys tvarkingas, o jį valanti moteris maloni, kartais palikdavo šviežių gėlių, kas pasirodė labai miela :) viešbučio aplinka tvarkinga, baseinai taip pat. Prie baseinų galima naudotis nemokamais gultais. Paplūdimys – geras, daugybė gultų, vanduo skaidrus ir gaivus. Maistas restorane neblogas, tačiau kažko ypatingo taip pat neradome. Džiugino tai, jog visą laiką buvo šviežių salotų ir vaisių. Atostogų metu labiausiai trukdė dideli vabalai, nuo kurių bandėme gintis įvairiomis priemonėmis, o daugiau niekas neužkliuvo. Viešbutis geras, mano manymu, labiausiai tinkamas šeimoms.
Tadas
2011-07-13
Labai jaukus viešbutis. Darbuotojai paslaugūs, išmano savo darbą. Registracija užtruko trumpai. Mūsų kambarys buvo antrame aukšte. Mūsų apartamentus sudarė didelis miegamasis, virtuvėlė mažas vonios kambarys ir graži terasa. Kambariai buvo visuomet kruopščiai prižiūrimi ir valomi. Šiek tiek problemų turėjome tik su oro kondicionieriumi, kartais pūsdavo labai šaltą orą. Restoranas geras. Maistas skanus, virėjai bandė paruošti patiekalų skirtingiems skoniams, todėl buvo didelis pasirinkimas. Mano manymu, galėjo būti šiek tiek daugiau graikiškų patiekalų. Viešbutyje buvo trys baseinai, prie kurių yra gultai. Viešbutis neleidžia savavališkai užsirezervuoti gultų, tačiau vokiečių ir italų turistai į tai nekreipia jokio dėmesio, todėl reikia nueiti šiek tiek ankščiau ryte, kad gautum laisvą vietą. Nepaisant šių nepatogumų viešbutis tikrai geras, rekomenduoju!! :)