IBEROSTAR ODYSSEUS 5*

Tigaki, Kos sala, Graikija

Vieta: 20 km iki Kos oro uosto, 5 km iki Kos miesto, ant jūros kranto.

Viešbutis: Šis viešbutis yra nuostabioje Kos saloje, kur graži, natūrali gamta. Jūs grožėsitės paplūdimiais, itin skaidriu vandeniu ir bangomis, kurios švelniai atsimuša į vietos krantus. Viešbutyje yra 267 kambariai, iš jų: 194 dviviečiai kambariai, 61 vienvietis kambarys, 12 apartamentų. Visi kambariai yra labai erdvūs ir prabangiai įrengti. Viešbučio kategorija šalyje – 5*.

• kabelinė/palydovinė televizija
  • privati vonia
  • mini baras
  • seifas (už papildomą mokestį)
  • bevielis internetas

• parduotuvės
  • dviračių/automobilių nuoma
  • automobilių stovėjimo aikštelės
  • konferencijų salė (iki 200 žmonių)

• sporto salė
  • vandens aerobika

• 2 baseinai
  • mažasis klubas

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22420 49900
Adresas: Tigaki, Kos, Dodecanese, Greece
www.hotel-odysseus.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę IBEROSTAR ODYSSEUS 5*

Edita
2011-07-07
Savaitė šiame viešbutyje tikrai įsiminė. Patiko beveik viskas! Kambariai dideli, su visai reikalingais baldai, vonios kambarys taip pat neprastas. Personalas draugiška, stengiasi padėti, jeigu tik iškyla kokia problema. Baseinai – fantastiški, beveik visą laiką ten ir pragulinėjome:) prie vieno iš jų groja raminanti muzika. Paplūdimys ne toks įspūdingas, tačiau visai neprastas, nors jame beveik nebuvome :) Maistas – skanus, visada šviežiai paruoštas, didelis pasirinkimas. Netoli viešbučio yra autobusų sustojimas iki Kos centro galima nuvažiuoti už porą eurų. Turbūt labiausiai atostogų metu erzino kiti turistai!!! Labai triukšmingi ir nemandagūs, o jų vaikai nuolatos šūkavo ir lakstė kaip išprotėję. Atostogos tikrai patiko, rekomenduočiau visiems!!!
Jurgita
2011-07-07
Viešbutis labai geras, tikrai 5 žvaigždučių. Aptarnaujantis personalas paslaugus, draugiškas ir nuolat besišypsantis. Kambariuose nieko netrūksta, vonios kambarys taip pat gerai įrengtas. Viešbučio aplinka sutvarkyta, baseinuose nemačiau jokių dėmių ar kitų nešvarumų, aplink juos yra daugybė gultų, todėl niekad nesusidūrėme su problema ieškodami puikios vietelės pasikaitinimui :) Paplūdimys taip pat visai nieko –vanduo šiltas ir gaivus. Nelabai patogu buvo autobusu važiuoti iki Kos centro, nes autobusas važiuoja vieną kartą į valandą, todėl patarčiau išsinuomoti automobilį, taip viskas bus patogiau ir greičiau. Maistas skanus – labiausiai patiko blynai, jeigu čia vyksite juos būtina paragauti!!! :) mano galva, šios atostogos turėjo žymiai daugiau pliusų negu minusų!!!
Valerija
2011-07-07
Labai paslaugūs ir atidūs darbuotojai. Kai atvykome kambaryje radome vaisių ir sumuštinių, kas po skrydžio ir važiavimo buvo tiesiog nuostabu! Vaizdas pro kambario langus nepakartojamas, pats kambarys įrengtas labi patogiai, vonios kambarys didelis ir su visais reikalingais prietaisais. Maistas labai skanus, didelis pasirinkimas, niekada neteko valgyti šaltų patiekalų. Šiek tiek pasigedome įdomesnių pramogų, bet, kadangi tai nebuvo pagrindinis mūsų kelionės tikslas, per daug neliūdėjome. Baseinai dideli, švarūs su daugybe gultų. Paplūdimyje buvome tik vieną kartą, kadangi nieko gero ten neradome, visą atostogų laiką maudėmės baseinuose. Viešnagės metu aplankėme ir Kos centrą, į kurį veža autobusai. Viešbučiui priekaištų neturime, tačiau kai kurie svečiai buvo tikrai nemandagūs ir triukšmingi, bet nemanau, jog tai viešbučio problema. Atostogos patiko, viešbutį galiu rekomenduoti visiems, kurie nori aukščiausios klasės aptarnavimo.
Matas
2011-07-07
Viešbutis labai geras. Kambarys labai patogus ir tvarkingas su nedideliu balkonu. Viešbučio aplinka ir baseinas tvarkingi ir gerai prižiūrimi. Nesvarbu kurį baseiną pasirinkdavome visuomet rasdavome laisvų vietų ir gultų. Prie vieno iš baseinų nuolat grojo graikiška muzika, tačiau negarsi o labai atpalaiduojanti. Maistas labai geras, geresnis negu daugumoje panašių viešbučių. Taip pat labai patogioje vietoje įsikūręs ir autobusų sustojimas – tiesiai prieš viešbutį. Autobusas veža tiesiai į centrą, kelionė trunka apie 15 – 20 min. Asmeniškai man, paplūdimys visiškai nepatiko, todėl didžiąją laiko dalį praleidau prie baseinų. Taip pat nedžiugino ir pramogos – nieko įdomaus ar linksmo, todėl veiklos susigalvodavome patys. Apskritai atostogos nenuvylė, gavome viską ko tikėjomės.
Ieva
2011-07-07
Pats geriausias viešbutis, kokiame tik yra tekę apsistoti!:) neturiu nei vieno nusiskundimo! Viešbutis stovi ramioje vietoje, turi savo privatų paplūdimį, ten ir praleidome beveik visą savo laisvalaikį. Aptarnaujantis personalas labi paslaugus, draugiškas ir visuomet besišypsantis. Kambariai labai šviesūs, didelis ir ypatingai švarus. Lauke yra du dideli baseinai suaugusiems, vienas tikrai DIDELIS, todėl niekada neteko susidurti su jokiais nepatogumais, dėl per didelio norinčių išsimaudyti skaičiaus ;) Maistas – pasakiškas!!! Kai ateidavo laikas valgyti, nežinodavome nuo ko pradėti, nes viskas labai skanu ir šviežia. Manau, kad organizuojamos pramogos galėjo būti ir geresnės, bet mums tai nesudarė jokių problemų. Vakarais dažniausiai vykdavome į Kos centrą, kur visai neblogai pasilinksmindavom (iki Kos važiuoti reikia apie 10 min autobusu, autobusai važiuoja maždaug kas valandą). Net nedvejodama pakartočiau šias atostogas dar nevieną kartą!!! :)
Julius
2011-07-07
Atostogavome birželio mėnesį. Viešbutis ir paslaugos – aukščiausios klasės! Kambarys su nuostabiu vaizdu, didelėje lovoje miegojome kaip kūdikiai :) Viešbučio vieta taip pat patogi iki Kos tik 15 min kelio autobusu, už bilietą sumokėjome apie porą eurų į vieną pusę. Labiausia patiko baseinas prie jūros, kuris yra milžiniškas, nepriekaištingai švarus, o šalia jo daugybė gultų. Maistas tai pat 5 žvaigždučių – visada šviežias, didelis pasirinkimas. Profesionalūs darbuotojai. Labiausiai nepatiko, kad viešbutyje buvo daug vaikų, žinoma, aš nesu nusiteikęs prieš juos, tačiau atostogų metu norėjau daugiau ramybės. Nepaisant to atostogos nebuvo blogos, viešbutis tikrai vertas visų 5 žvaigždučių.