SEAGULL'S BAY VILLAGE HOTEL 3*

Mastichari, Kos sala, Graikija

Vieta: 5 km iki Kos oro uosto, 26 km iki Kos miesto centro, 500 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Viešbutis pastatys 2005 metais. Šis Koso saloje esantis tikras kaimelis, užimantis 20000 kvad. m. plotą, yra įsitaisęs nuostabios Mastichari gamtos apsuptyje. Čia svečiai galės pasijusti esą tradiciniame kaime ir grožėtis gamta, turės galimybę dalyvauti kasdienėje kaimo veikloje, tuo pačiu mėgaudamiesi šiuolaikinio gyvenimo patogumais. Viešbutyje yra 18 kambarių pirmame aukšte (55 kvad. m. 2-4 žmonėms) ir 18 apartamentų per du aukštus (85 kvad. m. 4-6 žmonėms), visi kambariai unikaliai įrengti. Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia

• virimo seminarai
  • piešimo seminarai...

• restorane vaikų kėdės

Paplūdimys: Smėlio. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. (0030) 210 3313912-4
Adresas: Iraklidon, Mastichari, Iraklides, 85302 Greece
www.seagullsbay.gr

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SEAGULL'S BAY VILLAGE HOTEL 3*

Sergej
2023-08-22
Geras, greitas aptarnavimas.. Viešbučio vieta superinė, ramiam poilsiuj...Valgis kaip maždaug visur, alkoholiniai gėrimai labai geri, iki 22 val..Paplūdimys super, už teritorijos yra daug parduotuvėlių...
Aukse
2011-08-01
Viešėjome šiame viešbutyje dviese su vyru, savaitę laiko. Šią vietą buvo daug kas rekomendavę, todėl ir apsistojome būtent čia. Mums viskas labai patiko. Bet turiu atskirai paminėti, kad personalas buvo labai malonus ir profesionalus, o valdytojas itin svetingas. Vieta puiki susisiekimo atžvilgiu, kažkur 5 minutės iki nuostabiai prižiūrėto smėlėto paplūdimio, šalia pagrindiniai keliai, kuriais galima pasiekti įvairias gražiausias vietas. Kambariai tiesiog nuostabūs, labai švarūs (kas dieną buvo valomi). Maistas taip pat puikus, mes pusryčiaudavome čia. Viskas šviežia, skaniai ir gerai paruošta. Lauke buvo daug žalumos, augalų ir didelis, gėlo vandens baseinas (aplink gultai), prie jo baras. Kiekvieną dieną vykdavo įvairūs renginiai ir užsiėmimai. Už nedidelė kainą buvo išsinuomavę dviračius pasivažinėjimui po apylinkes, o kitą dieną mašiną, nes iki Koso centro numinti dviračiu mums buvo per sunku, o mašina užtrukome vos 20 minučių.
Rokis
2011-08-01
Tikrų tikriausiai, vienos iš įsimintiniausių atostogų mano gyvenime! Čia viskas nuostabu, pradedant nuo to, kad gali personalo paprašyti bet ko ir jie versis per galvą, kad tik tai gautų (personalas itin paslaugus ir draugiškas), iki erdvių ir švarių kambarių. Seagulls Bay viešėjau savaitę, gegužės mėnesį, su mama ir tėčiu ir savo mergina. Vieta labai patogi, iki visų Koso vietų, kurias būtina aplankyti tik 15 minučių kelio mašina arba autobusu. Net mano išranki mergina prašė, kad dar paviešėtumėm čia keletą dienų. Mes buvome užsisakę 4 vietų apartamentus, jie buvo per du aukštus! Apartamentai labai jaukūs ir dideli, visur švaru ir jauku. Vonia erdvi, buvo plaukų džiovintuvas. Pusryčius gamindavomės virtuvėje, ten yra visi reikiami prietaisai ir indai (nebuvo tik virdulio, todėl vandenį kavai šildydavome puode ant elektrinės plytelės). Beje, mūsų apartamentai buvo su dideliu balkonu. Kadangi kasdieną keliaudavom po apylinkes, vakarieniaudavom įvairiuose baruose, turiu nuliūdinti, bet kainos gan didelės. Pasitaikius progai, mielai paviešėtumėm čia kitais metais.
Audrina
2011-08-01
Atvykome čia gan gerai, Mastihario kaimas labai gražus, iki paskutiniųjų trijų kilometrų kur ir yra viešbutis. Vaizdas buvo toks: neapšviesti purvini keliai ir daugybė elektros jėgainių. Įsidėmėkite, kad jos skleidžia nepakelia triukšmą iki pat vidurnakčio! Ir keletas jų yra visai netoli viešbučio. Viešbučio personalas aiškiai stengėsi kompensuoti šį nemalonumą dėl triukšmo, prie baseino leido garsiau muziką. Mes paprašėme, kad mums pakeistų kambarį, kad jis būtų toliau nuo baseino, nes muzika mums nepatiko, bet deja kaip sako sprunki nuo vilko užšoki ant meškos, gavome tokį kambarį, kuriame girdėjosi triukšmas iš gamyklų. Viešbučio tinklalapio nuotraukose nesimato jokių gamyklų, matosi, kad jie nori prisivilioti klientų, bet apie nemalonumus net neįspėja. Šiaip kambariai tai buvo gerai izoliuoti nuo garso, galėjai ramiausiai sau išsimiegoti, bet langai ir balkono durys turėjo būti uždarytos. Be to, apartamentai-kambariai buvo erdvūs ir patogūs, ir jei nebūtų buvę to triukšmo mielai apsistotumėme čia dar kartą, nes pats viešbutis tikrai šaunus.