SHAMS ALAM BEACH RESORT 4*

Marsa Alam, Hurgada, Egiptas

Puikus 4* viešbutis, įsikūręs pačiame Raudonosios jūros krante, į pietus nuo Marsa Alam. Viešbutis yra šalia Wadi Gemal nacionalinio parko, kuriame svečiai gali mėgautis dykumos grožiu, geriausiomis nardymo vietomis bei paukščių stebėjimu pavasarį ir rudenį. Shams Alam privatus paplūdimys yra vos už kelių žingsnių nuo viešbučio. Čia rasite daug laisvalaikio užsiėmimų, įskaitant tinklinį, tenisą ir, žinoma, nardymą. Viešbutis puikiai tinka ramiam poilsiui šeimoms ir romantiškoms atostogoms poroms.

Iki artimiausio Marsa Alamo tarptautinio oro uosto 115 km, šalia paplūdimio.

Atidarytas 1999 m., paskutinį kartą atnaujintas 2014 m., 2 aukštų pastatas. Viešbučio teritorijoje yra 160 numerių:

• Standartinis numeris (kambario dydis: 29 m², maks. 1+1 asm.)
  • Geresnysis numeris (kambario dydis: 29 m², maks. 1+1 asm.)

Viešbučio kategorija šalyje 4*

• Šalia paplūdimio
  • Privati paplūdimio dalis
  • Sodas
  • Skėčiai, gultai, čiužiniai, rankšluosčiai prie baseino nemokamai.
  • Drabužių skalbimo paslaugos
  • Gydytojo iškvietimas
  • Pervežimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Kasdienės tvarkymo paslaugos
  • Lyginimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Skalbimo paslaugos (už papildomą mokestį)
  • Verslo centras (už papildomą mokestį)
  • Parduotuvėlė (vietoje)
  • Vieta automobiliui
  • Mokamas belaidis internetas

Sportas ir pramogos:

• Aerobika
  • Burlenčių sportas (už papildomą mokestį)
  • Paplūdimio tinklinis
  • Treniruoklių salė (už papildomą mokestį)
  • Stalo tenisas
  • Mini futbolas
  • Biliardas
  • Smiginis
  • Masažas (už papildomą mokestį)
  • Pirtis
  • Sūkurinė vonia (už papildomą mokestį)
  • Nardymo centras (už papildomą mokestį)
  • SPA ir sveikatingumo centras (už papildomą mokestį)

• Baseinas (skyrius atvirame baseine)
  • Žaidimų aikštelė
  • Lovelės (pagal užklausimą registratūroje)
  • Mini diskoteka

• Privatus
  • Smėlio/žvyro
  • Yra koralų (rekomenduojama speciali avalynė)
  • Pontonas, prieplauka
  • Skėčiai, gultai, čiužiniai, paplūdimio rankšluosčiai (nemokamai)

Adresas: Abou Ghosoun Road, Abū Ghuşūn, Egiptas

Telefono numeris: +20 122 244 4931

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę SHAMS ALAM BEACH RESORT 4*

Aušra
2011-09-07
Kai perskaičiau visus atsiliepimus buvau pasirengusi blogiausiam. Laimei, aš buvau maloniai nustebinta. Nedidelis viešbutis yra puikioje vietoje, labai toli nuo oro uosto, bet viskas už gerą kainą. Rifas tiesiog nuostabus, daugybė koralų, o vanduo žydras ir skaidrus, gali pamatyti šimtus žuvų nors ir nesi patyręs nardytojas. Paplūdimys padengtas smėliu, kas gan keista prie raudonosios jūros. Nereikia jokių apsauginių batų, puikiai tinka žaisti vaikams. Čia yra milžiniškų skėčių, jų buvo visiems užtektinai. Gultams jau reikėtų naujo dažų sluoksnio, nes kai kur jau yra rūdžių dėmės. Kioske galima paprašyti nemokamų rankšluosčių ir čiužinių. Paplūdimys labai gerai prižiūrimas, visada švarus. Baseinas nedidelis, bet labai gražus, mūsų sūnui jis itin patiko, nors vanduo ir šaltas, bet užtat irgi švarus. Būkite atsargūs vaikščiodami aplink baseiną, nes plytelės labai slidžios. Dideli paprasti kambariai turi nuosavą oro kondicionierių, balkoną su vaizdu į jūrą. Vonioje yra plaukų džiovintuvas. Satelitinė televizija, seifas, mini baras. Viskas nepaprastai švaru. Pietauti galima terasoje, pusryčiaujama ir vakarieniaujama restorane. Maistas nuolatos kartojosi, daržovės jau buvo susiraukšlėję, nebuvo nei vieno labai skanaus patiekalo. O mėsa ant grotelių buvo kepama taip: virėjas iš vienos pusės mentele prispausdavo mėsos ar žuvies gabalėlį prie grotelių, palaikydavo, ir po to iš kitos. Padavėjai per daug greitai nurinkdavo indus ir stiklines, kartais net nespėdavom baigti maisto. Taigi, vienintelis minusas ir buvo maistas, na dar tai, kad čia duoda ne daug geriamo vandens, reikėdavo pirkti patiems.
Daiva
2011-09-07
Buvau Shams Alam viešbutyje gegužės mėnesį. Tai buvo pirmoji mano viešnagė čia. Viešbučio kambariai gražūs ir dideli, visi su vaizdu į jūrą. Kambarinės visą laiką buvo malonios ir atidžios kiekvienai smulkmenai. Viešbutyje taip pat yra didelė terasa. Personalas buvo itin draugiškas ir malonus, padėjo visko ko prašėme. Paplūdimys tiesiog fantastiškas su dar fantastiškesniu rifu. Priplaukus prie jo gali pamatyti daugybę egzotinių žuvų ir mažus rykliukus. Maistas tai prastoji viešbučio dalis. Mano mama sako, kad maistas labai geras, o aš atvirkščiai – labai blogas. Man padavėja sakė, kad jie keičia visą meniu, tai ko gero, po poros savaičių maistas bus kur kas geresnis. Patiekalai dažnai neiškepę, o egiptietiško maisto išvis neįmanoma imti į burną. Skaniausias patiekalas buvo ant grotelių kepta vištiena ir makaronai. Pusryčiai irgi dar palyginus buvo visai geri. Itališkai kalbanti animatorių komanda labai maloni ir bando padaryti visų svečių atostogas kuo malonesnes. Jie tokie energingi. Mes norėjome užsisakyti kokią nors ekskursiją, bet jos visos buvo tokios brangios, taigi daugiausiai laiko praleidome paplūdimyje.
Rolandas
2011-09-07
Mes apsistojome čia su didele žmonių grupe. Kadangi vieta tokie nuošali, nesitikėjome nieko ypatingo. Daugiausiai šiame viešbutyje vieši ispanai, vokiečiai ir italai, todėl personalo anglų kalbos žinios gan ribotos, bet tai nesukėlė problemų, nes jie labai noriai stengiasi padėti, tik tai užtrukdavo ilgiau, kol dar surasdavome žmogų kuris supranta angliškai. Kambariai dideli ir gerai vėdinami, oro kondicionierius veikė puikiai, viskas kiekvieną dieną būdavo išvaloma, pakeičiami rankšluosčiai. Blogiausia, kad neturėjome vonios kamščio, ir darbuotojai neturėjo nei vieno, todėl teko improvizuoti. Be to, nebuvo muilo, o mini baras buvo iš vis tuščias, bet abi šios klaidos buvo tučtuojau ištaisytos. Visi kambariai yra su balkonais (juose kėdės ir drabužių džiovyklė) ir su vaizdu į jūrą. Baldai nebuvo labai blogi, bet jau nebebuvo ir geri, nes viskas jau taip atrodė pavargę. Nors televizorius ir nebuvo mums svarbus, bet per jį rodė tik ispaniškus, itališkus ir vokiškus kanalus. Labai patogu, kad nesvarbu ar esi laive (mes buvome nardytojų komanda) ar viešbutyje vis tiek gali gauti maisto. Maistas buvo visai geras, bet jei jūs vegetaras, tai pasirinkimas toks jau gan ribotas. Paplūdimys gražus, kas geriausia, kad giliau nei iki liemens neįbrisi, nes reikia jau labai toli nuo kranto nukulniuoti. Jei mėgstate nardyti labai rekomenduoju šį viešbutį.
Ernestas
2011-09-07
Viešėjome su žmona šiame viešbutyje savaitę. Ji nebuvo tokia maloni kokia tikėjomės, kad bus. Visų pirma radau per pietus maiste kažkokių kirminų, net turiu nuotrauką, o viešbučio valdytojai tik atsiprašė dėl to. Kitą dieną, po duonos krepšeliu tame pačiame restorane radau tarakoną. Aš jį tučtuojau parodžiau valdytojui, bet jis atsakė, kad tai ne tarakonas, o kažkokios kitokios rūšies vabzdys. Kai išsiregistravome, mums papildomai dėl neaiškių priežasčių pridėjo mokėti didesnę sumą, kai pradėjome reikalauti sąskaitų jie atsiprašė ir pasakė, jog tai klaida ir tą sumą sumažino. Kas dėl kambarių, tai mūsiškis buvo nedidelis, vonia irgi nedidukė, na bent jau viskas švaru, bet mano nuomone, jau daug ką reikėtų atnaujinti, ir baldai tokie jau pasidėvėję ir sienos atsilupinėję. Vonioje buvo plaukų džiovintuvas, bet su juo reikėjo elgtis labai atsargiai, nes tik jį pajudinus ar imdavo pūsti karštą orą ir nesustodavo kokį pusvalandį.
Grytė
2011-09-07
Nuostabi architektūra su 160 kambarių ir nuostabiu sodu. Kambariai erdvūs ir skoningai dekoruoti. Kiekviename kambaryje yra arba balkonas arba terasa, uodų tinkleliai, televizorius ir t.t. Vonia pakankamai didelė, šiek tiek jau pasenusi, bet visada švari. Personalas labai šaunus, visada lengva pakalbėti, beveik visi darbuotojai kalba angliškai ir itališkai, tiesa, dar šiek tiek vokiškai. Visi stengiasi išpildyti tavo norus, padavėjos, kambarinės, taip pat ir valdytojai. Maistas nuostabus. Pusryčiai ir pietūs patiekiami restorane bufeto stiliumi, viskas gerai suskirstyta. Pasirinkimas ir kokybė labai geri. Bent jau du kartus per savaitę buvo barbekiu vakarėliai, kepama žuvis arba mėsa, kiekvieną dieną galima paragauti arabiškų patiekalų, yra net dietinių patiekalų. Kas dieną būdavo šviežių vaisių, salotų, dešrelių, pyragų, ledų. Kava čia prastos kokybės, patarčiau atsivežti savo. Čia yra nardymo ir buriavimo stotys, ir viena ir kita puikiai aprūpintos. Animatorių komanda renginius veda dažniausiai italų kalba. Spa darbuotojai jau buvo mums įkyrėję, kiekvieną dieną siūlydavo savo masažus po kelis kartus.