RIU PLAYA PARK 3*

Plaja de Palma, Maljorka, Ispanija

Vieta: 5 km iki Palmos oro uosto, 12 km iki Palmos miesto centro, Plaja de Palmos turistinės zonos centre, 350 m iki paplūdimio.

Viešbutis: Pastatytas 1967 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2002 metais. 9-ių aukštų viešbučio pastate yra: 332 standartiniai numeriai (maks. 3 asm.), 30 vienviečių numerių (maks. 1 asm.). Viešbučio kategorija šalyje – 3*

• vonia/dušas

• biliardas
    • teniso kortai
    • mini golfas

• baseinas (skyrius atvirame baseine)
  • vaikų klubas (nuo 4 iki 12 metų)

Paplūdimys: miesto, smėlio (Playa de Palma). Skėčiai, gultai, čiužiniai - už papildomą mokestį. Prie baseino: skėčiai, gultai - nemokamai.

Mūsų komentaras: Tai ekonomiškas Riu tinklo viešbutis su geru aptarnavimu, turintis didelę teritoriją, nutolęs nuo jūros. Viešbučio numeriai nedideli. Rekomenduojamas kaip geras apgyvendinimo variantas All inclusive ir ramaus poilsio mėgėjams.

Tel. (+34) 971 26 19 50
Faksas (+34) 971 26 19 66
Internetinė svetainė
www.riu.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę RIU PLAYA PARK 3*

Jurga
2011-07-24
. Aš ir mano vyras praleidome savaitę Rui plaja viešbutyje. Iš pradžių gan jaudinomės, nes manėme, kad nebus nei vieno anglo ir mums nesiseks su niekuo susišnekėti. Na su viešbučiu jokių problemų nekilo. Viešbutis nepriekaištingai švarus. Maisto pasirinkimas restorane fantastiškas. Patiekiama bufeto stiliaus restorane, asortimentas ir kokybė labai geri. Visi patiekalai šviežiai paruošti. Salotos, švieži vaisiai, duona, sūriai, nuostabūs desertai – viskas labai skanu. Galima buvo pagurkšnoti vyno (balto, rožinio ir raudono), alus, nealkoholiniai gėrimai ir kava. Arbata man nelabai patiko, nes buvo gaminama su arbatos maišeliais. Bare likeriai, kokteiliai. Susipažinome su dviem britais, su kuriais kai kuriuos vakarus praleisdavome bare. Kiti svečiai buvo ispanai, belgai, vokiečiai, visi malonūs ir mandagūs. Mes tikrai mielu noru vėl čia apsilankytumėme, aptarnavimas aukščiausios klasės. Kadangi mes pagyvenusi pora, jokių linksmybių mums nereikėjo, tiesiog bare išgerdavome po porą kokteilių. Bet manau šis viešbutis tinka ir jaunimui, nes kai vaikščiojome po apylinkes matėme daug naktinių klubų ir barų. Be to, paplūdimys visai netoli. Lauke yra augalų
Gytis
2011-07-24
Kai atvykome mus labai maloniai sutiko, pavaišino šampanu. Personalas itin šiltas ir draugiškas. Viešbutis tikrai geresnis nei 3*. Maistas nuostabus, didelis pasirinkimas. Kambariai standartinio dydžio, kiekvieną dieną valomi, kai paprašėme pakeitė rankšluosčius. Buvo didžiulė patogi dvigulė lova. Visame viešbutyje pilna vietų kur galima pasėdėti. Kambaryje nebuvo oro kondicionieriaus. Prie baseino buvo daug gultų, aplink sodai. Atrodo mes buvome vieninteliai angliakalbiai visame viešbutyje. Žinoma personalo darbuotojai kalbėjo angliškai, bet turistai daugiausiai buvo vokiečiai. Netoli smėlėtas paplūdimys, ten gultai ir skėčiai buvo mokami, ir kaina gan nemaža todėl patariu pasiimti savo rankšluosčius. Čia yra ir uždaras ir lauko baseinas, bet mes dažniausiai naudojomės lauko baseinu, ten vanduo buvo labai maloniai vėsus, puikiai tiko karštai dienai.
Patrikas
2011-07-24
Apsilankiau Rui Plaja Parke su vyru, seserimi ir jos vyru. Kai atvykome mus labai greitai užregistravo, be jokių problem ir jau po 5 minučių buvome savo kambariuose. Mums davė seifo raktus, kuris buvo mūsų kambaryje. Mes atvykome 22:30 vakare, kai jau vakarienė buvo pasibaigusi, bet mums buvo palikta keletas lėkščių šaltų užkandžių. Kambariai buvo švarūs, bet deja, mano sesers kambarys labai dvokė rūkalais. Kiekviename kambarių buvo dvigulės didelės lovos. Palikę savo daiktus nuėjome pasiimti maisto, tai buvo nieko ypatingo, duona, sūris, šalti mėsos užkandžiai ir vaisiai. Taip pat buvo alaus ir vyno, sulčių, gazuoto vandens ir kavos/arbatos iš aparatų. Bare vaikinai užsisakė Cruzcampo alaus, jie juo nenusivylė (kainavo 1,50 euro). Mes su sese sumanėme išgerti kokteilį ir pradėjome nuo sąrašo pradžios degtinės punčo. Gaila, bet ten nesijuto nei lašelio degtinės. Gėrėme piną koladą, skonis buvo klaikus, nesijuto nei vieno ingriediento skonio kuris turėtų būti pina koladoje. Kiek išragavome kokteilių, nei vienas nebuvo skanus, arba per silpnas arba per stiprus. Taurė vyno čia kainavo 6,50 euro. Šiaip maistas buvo skanus, platus asortimentas, tiek pusryčiams tiek vakarienei patiekiamas maistas buvo šviežias ir gardus. Viešbučio apylinkės buvo labai gražios ir švarios, visur daug barų, kavinių, parduotuvių ir keletas naktinių klubų. Iki paplūdimio vos keletas minučių pėsčiomis. Nepaisant siaubingų gėrimų,viešbutis tikrai geras, vakarais vyksta įvairūs renginiai, vieta patogi, visur švaru, netriukšminga, ko galima daugiau norėti.
Aira
2011-07-24
Neseniai grįžome iš 7 dienų viešnagės Riu plaja parke. Pirmąją dieną buvome sutikti su taure putojančio vyno, buvome išties nustebinti. Kambarys, kuriame buvome apgyvendinti buvo 7 aukšte, to būtent aš ir norėjau, nes ten labai ramu. Aplink viešbutį labai daug barų, restoranų, parduotuvių. Nei viešbutyje nei apylinkėse nebuvo nei vieno anglo! Visur vien vokiečiai. Bet problemų nekilo, nes jie buvo gan mandagūs. Paplūdimys milžiniškas, apie 6 mylias ilgio. Viešbutis labai švarus ir tvarkingas, viskas puikiai veikė. Gal ir reikėtų šį tą renovuoti, bet tik keletą smulkmenų. Maistas skanus, ir nei karto nebuvo to pačio patiekalo. Bare gėrimai atrodė lyg būtų atskiesti vandeniu. Nors mano vyras sakė, kad alus buvo geras. Nors mes išsiregistravome 12h dienos, mes vis dar galėjome papietauti viešbučio restorane. Padavėjai buvo labai paslaugūs, gauni 5 žvaigždučių kokybę už 3-ų kainą. Pasiimkite ausų kištukus ir jokių problėmų neturėsite.
Džiordžija
2011-07-24
Mudu su vyru praleidome šiame viešbutyje savaitę. Visų pirma, turiu pasakyti, kad viešnagės metu nekilo jokių problemų. Mūsų kambarys buvo švarus, toks koks ir turėtų būti 3* viešbutyje. Maistas ir aptarnavimas buvo aukštos kokybės, personalas labia draugiškas ir malonus. Kas labiausiai mums nepatiko, kad tiek viešbutyje, tiek visose apylinkėse vien vokiečiai. Aš neturiu nieko prieš jų tautą, bet jų elgesys tiesiog nepakeliamas! Jie buvo visą laiką girti, šūkavo, rėkavo labai garsiai viešbutyje ir aplink jį. Vieną naktį jie mums beldė į duris ir net bandė užeiti vidun (man atrodo jie buvo tokie girti, kad sumaišė mūsų kambarys su savo)! Man visiški nerūpėtų jei jie šitaip elgtūsi kur nors mieste, klubuose ar gatvėse, bet viešbutyje šitaip elgtis mano nuomone yra netinkama, o personalas nesugėbėjo jų sutramdyti. Ir jiems nerūpėjo, kad kai kurie svečiai negali pailsėti, nes apie 95 % svečių buvo vokiečiai ir visi vienodai elgėsi. Galiu rekomenduoti šį viešbutį, jei esate vokietis ir norite linskmintis visą laiką, nes kartais net aplanko jausmas, kad esi ne ispanijoje o vokietijoje.