EVRIPIDES VILLAGE 3*

Kardamena, Kos sala, Graikija

Vieta: 9 km iki Kos oro uosto, 2.5 km iki Kardamaina miesto, 150 m iki jūros.

Viešbutis: Viešbutis „evripides village“ tai modernus kurortas pastatytas gražiame regione. Egėjo jūra ir šalia esančios salos, palieka nepamirštamą įspūdį. Penkiuose viešbučio pastatuose, apsuptuose sodų, yra 48 standartiniai dviviečiai kambariai ir 39 liukso klasės kambariai. Visi kambariai yra gražiai apstatyti. Viešbučio kategorija šalyje – 3*.

• vonia/dušas
  • kabelinė televizija
  • virtuvėlė
  • radijas
  • šaldytuvas

• restoranas
  • baras
  • sodas
  • visą parą dirbanti registratūra
  • šeimyniniai kambariai
  • parduotuvės viešbutyje
  • suvenyrų ir dovanų parduotuvė
  • mašinų nuoma

• biliardas
  • stalo tenisas
  • karaokė
  • galimybė kepti kepsnius ant grotelių
  • plaukimo baseinas lauke
  • nardymas
  • vandens sportas

• žaidimų kambarys

Paplūdimys: Smėlio. Prie baseino: Skėčiai, gultai.

Tel. +30 2242 091141
Adresas: Kardamaina, Kardamena 85302, Greece
www.evripidesvillage.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę EVRIPIDES VILLAGE 3*

Jolanta
2016-09-15
Kelione likome tikrai patenkinti visi. Mūsų nuogastavimai dėl Koso salos visai buvo be pagrindo.Buvo neramu, kaip mus pasitiks, kaip pateksime į viešbutį. Bet viskas praėjo sėkmingai. Kai Jūs rašėte, kad pervežimo kompanija lauks 1 val. tai šitoje vietoje nežinau kaip tai organizuojama, nes jie greitai susodino kas atėjo ir išvažiavo. Tai patarimas- netutinėti po aeroustą, o iškart ieškoti savo kompanijos. Viešbutis buvo tikrai geras. Nuošalioje vietoje nuo kitų viešbučių. Ramus, su nuosavu,puikiai tvarkomu baseinu. Teritorija gražiai prižiūrėta, sutvarkyta. Personalas draugiškas. Mes gyvenome standartiniame dviviečiame kambaryje, kurio nuotraukos pateiktos jų oficialiame puslapyje kaip apartamentai. Kambaryje buvo net virtuvėlė, kurios nesitikėjome, šaldytuvas, arbatinukas, minimalūs indai.Tiesa, gaminti noro nekilo per tokį karštį. Kondicionierius viename kambaryje ( para 5 eurai),tai kitas kambarys - virtuvėlė, kur miegojo vaikai, atvėsdavo tik vidurį nakties. Bet mums tai nekėlė didelių problemų,Kambariai buvo tvarkomi kiekvieną dieną. Pusryčiai, kaip ir tikėjomės, buvo standartiški:virti kiaušiniai, kiaušinienė, varškė, dribsniai, kumpis, sūris, kava, arbata.Taip visą savaitę. Vyras, kuris nevalgo nei varškės, nei dribsnių sako, kad kiaušinių atsivalgė ilgam. Vaikai po kelių dienų su dribsniais, perėjo prie arbatos su kruasanais, kuriuos kepa vietoje. Tačiau kai karšta, maistas ne toks aktualus dalykas. Mes pirkome kelionę be vakarienių, tačiau ten pat susimokėjus ( suaugusiems 10 eurų, vaikams -5) gali vakarieniauti ką nori .Jų virėjas tikrai labai geras. Vakarienių maistas skanus, galima paragauti graikiškų patiekalų - tikrai verta. Šeštadieniais šeimininkai organizuoja vakariene su tautiniais šokiais ir muzika. Visai smagu. Artimiausia parduotuvė ir pramogų centras už 2,5 km. turistiniame miestelyje Kardamenoje. Nėra toli norint pasivaikščioti ir pasižvalgyti , nes kelias eina pajūriu, pro kitus viešbučius, tada pamatai savo viešbučio privalumas.Nepatariu tik eiti per patį karštį, nes atstumas atrodo kaip 5 km. Pliažas viešbučio kaip ir bendras,bet dėl savo nuošalios vietos - viešbučio. Pliažo viešbutis atitinka nuotraukas, su nemokamais gultais. Nors nėra labai didelis, tačiau gultų užteko visiems. Mes nesame dideli mėgėjai gulėti pliaže, todėl porą dienų nuomavomes mašiną ir išvažinėjome salą skersai ir išilgai ( tiesiogine to žodžio prasme). Saloje yra tikrai ką pažiūrėti. Pasiskaičius internete atsiliepimus, galima susidaryti maršrutą ir tikrai turiningai praleisti savaitę. Patarimai turistams: Geriamas vanduo - perkamas, todėl bet kokiu atveju reikia važiuoti į artimiausią parduotuvę. Nors yra baras, kur gali nusipirkti, nebent ten bus brangiau (nepirkom). Bent jau pavalgyti buvo brangiau nei salos restoranuose ar tavernose. Todėl verta turėti teises ir nuomotis mašiną bent jau dienai. Kardamenos parduotuvėje vanduo yra pigus, tačiau kai važiuoji su vaikais , kuriems reikia ir jogurtų, ledų, tai ten brangoka, ypač pieno produktai. Tačiau važiuojant Į Koso miestą , pakeliui yra Lidl parduotuvė. Ten jau kvepia namais. Internete skaitėme apie kitą prekybos centrą, kurį rekomendavo, tačiau jis ant bankroto ribos, todėl ten neverta važiuoti. Vietinis pliažas. Nors jie ir rašo , kad paplūdimys smėlio, tačiau ten arčiau žvyro-smėlio.Vaikštant ten nekelia problemų, tačiau nereikia tikėtis Baltijos paplūdimio. Vanduo nerealiai skaidrus, tačiau dugnas akmenuotas, be specialios avalynės sunku bristi. Į kitą puse nuo Kardamenos apie 500 m yra viešbučių centras su parduotuvyte kur teko eiti pirkti batus ( 8,5 euro- ten pigiau, nei kitose vietovėse kur teko būti.) Turint mašiną rekomenduočiau važiuoti į kitą salos puse ( Masticharį, Marmarį...) ten tikrai geri paplūdimiai , nemokami gultai, kavinės ir šiaip gražu pažiūrėti. Mašiną nuomotis rekomenduoju ne per viešbutį, o šalia yra Nicos mašinų nuomos punktas ( kainuos 10 eurų pigiau, ir paprasčiau). Kas liečia pabėgelių. Jų tikrai ten nėra. Vietiniai pasakojo, kad prieš metus jų buvo.Tačiau dabar jei kas ir atsiranda, juos surenka ir iš karto tyliai išveža. Todėl dėl to tikrai neverta nerimauti. Tai tiek apie viešbutį ir kelionę. Bendrai paėmus, kelionė tikrai patiko. Nesu buvusi Graikijoje, todėl tikrai padarė įspūdį ir vietinė architektūra ir maistas ir visiškai " atsipūtę" vietiniai gyventojai. Kalnuose radome tokią taverną su pavadinimu " No stress". Sakyčiau, čia jų gyvenimo moto. Su ta taisykle pagyvenau savaitę ir tikrai pailsėjau. Todėl jei nori pailsėti nuo žmonių ir šurmulio tikrai rekomenduoju šį viešbutį. Mano pastebėjimas. Kai grįžinėjome, už mūsų sėdėjo jauna pora. Lėktuvui nusileidus, jiems paskambino ir jie trumpai pasidalino įspūdžiais : " Sala kaip sala....".
Sonata
2011-07-08
Labai ramus viešbutis. Atostogavome rugpjūčio mėnesį. Kambariai vidutiniški, už oro kondicionierių reikėjo mokėti papildomai, didelė ir patogi lova. Labiausiai nepatiko vonios kambarys – kartais dingstantis karštas vanduo, taip pat lašantis dušas. Kambarį tvarkė kasdien. Viešbučio baseinas taip pat neblogas, netoliese paplūdimys. Daugiausia problemų turėjome su vykimu į miestą: autobusas važioja retai, taksi kainuoja brangiai ( apie 7 – 8 eurai į vieną pusę), o pėsčiomis reikia eiti apie 40 min. Aplinkui viešbutį nėra parduotuvių. Kardamenos miestas labai gražus, ten yra daugybė restoranų, jaukių kavinukių ir naktinių klubų. Mano nuomone, pagal suteikiamų paslaugų kokybę viešbutis yra per brangus.
Aidas
2011-07-08
Šiame viešbutyje viešėjome dvi savaite. Vieta labai graži, kurią verta aplankyti. Į kelionę važiavome su draugais, kadangi esame gana jauni tai atostogas tikėjomės praleisti šiek tiek linksmiau. Viešbutyje beveik nebuvo veiklos, todėl vakarais tekdavo važiuoti iki centro, kur radome tikrai puikių barų ir klubų. Pats viešbutis labai jaukus, darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Kambarys jaukus, tačiau labai paprastas, vonios kambariui reikėtų remonto, be to dušo galvutė buvo sulūžusi. Kambary tvarkė kiekvieną diena, paklodes bei rankšluosčius keitė reguliariai. Paplūdimys netoli, tačiau ten susidūrėm su nelaba maloniu vaizdu – šiukšlėmis. Nepaisant šių trūkumų atostogos ir viešbutis patiko, rekomenduočiau šeimoms arba ramybės norintiems poilsiautojams.
Renata
2011-07-08
Labai jaukus ir gražus viešbutis. Aplinka rami, iki centro galima nuvažiuoti taksi ( kainavo apie 7 eurus) arba autobusu (1, 60 eur.). Viešbutis priklauso labai draugiškai šeimai, jeigu susidursite su kokiais nepatogumais nedvejodami praneškit jiems, viską sutvarkys labai greitai! Gyvenome puikiai įrengtame kambaryje, su balkonu ir visais reikalingais baldais. Už oro kondicionierių reikėjo sumokėti papildomai (man atrodo apie 35 eurus), bet be kondicionieriaus neįmanoma miegoti, todėl jį turėti tiesiog būtina. Baseinas tvarkingas, su daugybe gultų ir skėčių. Už kelių žingsnių yra paplūdimys, kuriame ir praleidome daugiausiai laiko!!! Labai tvarkingas ir jaukus. Tuo metu kai mes atostogavome poilsiautojų buvo nedaug, todėl lengvai galėjome rasti vietą tiek prie baseino, tiek prie jūros. Nedvejodama čia sugrįžčiau dar kartą!!!
Agnieta
2011-07-08
Viešbutis – fantastiškas! Kambariai – paprasti, bet švarūs ir erdvūs. Už oro kondicionierių reikia mokėti, kadangi naktimis labai karšta nereikėtų pagailėti kelių eurų. Kambaryje taip pat buvo balkonas, pro kurį atsivėrė gražus vaizdas. Neblogas maitinimas, nors pusryčiai nuobodūs (meniu kasdien toks pats). Restorane rekomenduoju užsisakyti graikiškų salotų – pasakiškas skonis! Baseinas – švarus, aplinkui yra daugybė gultų ir skėčių, nei karto nereikėjo iš anksto jų užsiimti. Viešbutis stovi geroje vietoje, prie pat jūros (rekomenduoju atsivežti ar ten nusipirkti šlepetes, nes pliaže yra nemažai akmenų). Šiek tiek pavažiavus taksi (sumokėjome mažiau negu 10 eurų) yra Kardameno miestas, kuriame gausu restoranų, barų ir kitų pasilinksminimo vietų. Atostogos labai patiko! Rekomenduoju visiems!!! ;)
Adelė
2011-07-08
Viešbutis tikrai neblogas. Aptarnaujantis personalas – nuostabus! Gyvenome studijoje. Mūsų kambarį valė kiekvieną dieną, jame buvo beveik visi reikalingi prietaisai, pradžioje trūko plaukų džiovintuvo, bet paprašius jį mums atnešė. Dar turėjome nemalonų nuotykių su elektra, bet vėlgi pasiskundus ją sutaisė labai greitai, o kaip kompensaciją už nemalonumus, prie baro buvome pavaišinti kokteiliais. iki Kardmeno centro apie 35 min pėsčiomis ir 5 min taksi (sumokėjome apie 8 eurus). Baseinas tai pat švarus ir prižiūrėtas (beveik kiekvieną vakarą matėme kaip jį valė). Šiaip viešbutis tikrai geras, aplinka – graži ir tvarkinga, todėl mielai dar kartą čia sugrįžčiau :)