CONTINENTAL 4*

Kos Town, Kos sala, Graikija

Vieta: 15 km iki oro uosto, 1.5 km iki miesto centro, ant jūros kranto.

Viešbutis: Viešbutis pastatys 1976 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2008 metais. Šis viešbutis puikiai tinka poroms ir šeimoms, kurios ieško pirmos klasės apgyvendinimo prie pat jūros, su draugiška atmosfera ir vaizdu į jūrą. Tai viskas ko jums reikia puikioms atostogom Kos mieste. Viešbutyje yra 210 kambarių, 27 vienviečiai kambariai ir 183 dviviečiai kambariai. Visi kambariai elegantiškai apstatyti ir turi didelius balkonus su vaizdu į jūrą. Viešbučio kategorija šalyje – 4*.

• vonia/dušas

• mini golfas
  • kompiuteriniai žaidimai

• auklės paslauga

Paplūdimys: Smėlio. Skėčiai, gultai - nemokamai. Prie baseino: Skėčiai, gultai - nemokamai.

Tel. +30 22420 22737
Adresas: G. Papadreou str., 85300, KOS, Greece
www.continentalpalace.com

Keliautojų atsiliepimai apie kelionę CONTINENTAL 4*

Jolita
2011-11-02
Poilsis praėjo puikiai, su orais tikrai pasisekė - nebuvo nei vienos blogos dienos :) Saulė švietė kasdien, jūros vanduo dar gerokai įšilęs :) Jautėsi, kad sezonas užsidaro, nes mieste žmonių nebuvo labai daug, vakarais tuštoka, o aplinkiniai kaimeliai jau atrodė užmigę žiemos miegu :) Bet to ir tikėjomės, žinojome, kad važiuojame į sezono pabaigą :) Viešbutis šiek tiek nuvylė, nemanau, kad vertas keturių žvaigždučių. Kambariams jau tikrai reikėtų remonto, vonios kambariui taip pat. Aptarnavimas, barmenai ir t.t. iš tiesų labai draugiški ir paslaugūs, dėl to nusiskundimų neturėjom, maistas irgi geras, gal tik kiek pabodo kasdien valgyti labai panašius patiekalus. Viešbučio vieta - ne pati geriausia, iki centro reikėjo gerokai paeiti, o po visos dienos įspūdžių tam porą vakarų pritrūkom jėgų :) Paplūdimys prie viešbučio taip pat nenudžiugino, nes pakrantė akmenuota, jūros dugnas - taip pat, tad ten maudėmės tik kartą, teko važiuoti ieškoti geresnių vietų. Beje, vakare prieš grįžtant namo paskambinus nurodytu telefonu pasiteirauti dėl išvykimo laiko, operatorė pranešė, kad visa informacija mūsų laukia viešbutyje, tad lapelį su mūsų išvykimo laiku gavome tiesiai į kambarį, tuo nereikėjo rūpintis. Šita vieta irgi patiko :)
Siga
2011-07-18
Nepakartojamos atostogos! Viešbučio darbuotojai draugiški ir malonūs. Kambarys didelis ir patogus – neturime jokių priekaištų. Maitinimas tai pat nenuvylė. Didelis patiekalų pasirinkimas, viskas šviežiai paruošta. Valgio metu ( ir ne tik) labiausiai erzino kiti poilsiautojai. Labai nemandagūs, grubūs, stumdosi ir šūkauja. Viešbučio baseinas – geras, yra daug gultų, kurių negalima savavališkais užsimti, bet atrodo ši taisyklė negalioja seniems vokiečių turistams, kurie tiesiog numeta savo rankšluostį ant patikusio gulto, bet ant jo neguli...... Paplūdimys geras, vanduo skaidrus ir gaivus, tačiau pats pliažas akmenuotas. Iki Kos miesto centro tik 15 min kelio, todėl ten lankėmės kiekvieną dieną! Atostogos labai patiko!!! Aplankėme daugybė gražių ir nepakartojamų vietų....Noriu dar!!!!! :)
Natalija
2011-07-18
Atostogomis tikrai nenusivylėme. Viešbutis labai tvarkingas ir gražus. Mus apgyvendino erdviame kambaryje, kuriame radome viską ko tuo metu reikėjo. Vienintelis nepatogumas tas, jog gyvenome virš restorano, todėl girdėdavome, jog darbuotojai kėdes pradėdavo stumdyti apie 5 valandą ryte ir šiaip pats viešbutis buvo gana triukšmingas. Maistas skanus, didelis pasirinkimas, kava skani, tačiau gėrimai vakarienės metu mokami. Netoli nuo viešbučio yra paplūdimys, akmenuotas, todėl reikia vaikščioti labai atsargiai arba įsigyti šlepetes. Viešbučio baseinas geras. Aplinkui yra nemažai gultų (mūsų atostogų metu nejutome trūkumo, tačiau sezono įkarštyje gali būti sunku rasti gerą vietelę). Kos sala – pasakiškai graži, gaila, jog nespėjome visko aplankyti, todėl visai norėčiau kelionę pakartoti ;)
Domas
2011-07-18
Atostogavome dvi savaite. Viešbutis patiko, aplinka labai graži, o personalas draugiškas ir visuomet besišypsantis. Maistas – neblogas. Pusryčiams valgėme: salotas, sūrį, kumpį ir pan. Vakarienės metu maistas taip pat buvo visai skanus, tačiau gėrimus reikėjo pirktis atskirai – už didelį vandens buteliuką mokėjome apie 3,20 eur. Didelis patiekalų pasirinkimas, tačiau per dvi savaites pastebėjome, jog valgiai kartojasi.... Mūsų kambarys buvo titrai puikus! Labai didelis, lova patogi, turėjome ir balkoną pro kurį atsivėrė nepaprastas vaizdas. Vonios kambarys taip pat gerai įrengtas – dušas veikė gerai, taip pat buvo pakankamai dušo želės ir muilo. Baseinas – labai patogus ir gerai įrengtas, tačiau gultus reikėtų užsiimti ryte, nes vėliau gali nebelikti vietų. Paplūdimys neblogas, tačiau labai akmenuotas (nereikėtų pamiršti šlepečių). Šiaip viešbutis tikrai geras, iki miesto tik 10 min kelio, todėl jeigu truks veiklos viešbutyje, visuomet galima pasivaikščioti po Kos centrą.
Roberta
2011-07-18
Viešbutis labai patiko. Aplinka tvarkinga ir graži. Kambarys – gerai įrengtas, tačiau mūsų dvigulė lova buvo dvi sustumtos lovos, tai tiktai nebuvo ypatingai patogu. Maistas skanus, labai didelis pasirinkimas, tačiau dažnai neįmanoma nustatyti kas yra patiekalo sudėtyje, bet pasiteiravus darbuotojų jie mielai viską pasako. Nepatiko tai, jog restorane negalima užsisakyti taurės vyno, o tik mažą butelį. Kavą, arbatą ir sultis ryte galima gerti be jokių apribojimų, tačiau vakare už gėrimus reikėjo primokėti. Baseinas labai patogus ir tvarkingas, aplinkui daugybė gultų, tačiau, kaip ir visur, yra poilsiautojų, kurie mėgsta užsirezervuoti gultus. Viešbučio vieta gera: netoliese yra akmenuotas paplūdimys, iki miesto 15 min kelio. Kos mieste yra labai daug kavinių, restoranų bei klubų, todėl visus vakarus ten ir praleidome. Matėme, kad vakarais viešbutyje vyko renginiai, tačiau mes juose nedalyvavome, todėl nieko nei apie jų kokybė, nei apie personalą pasakyti negaliu. Atostogos tikrai patiko, pamatėme labai daug, todėl visiems važiuosiantiems rekomenduoju nesėdėti viešbutyje, o išsinuomoti dviratį ir apsidairyti apylinkėse – nenusivilsite!
Agata
2011-07-18
Atostogavome birželio mėnesį. Kelionė buvo tikrai įsimintina. Viešbučio darbuotojai draugiški ir paslaugūs. Kambarys gražiai įrengtas, buvo viskas ko reikėjo, taip pat plaukų džiovintuvas bei oro kondicionierius. Vonios kambarys – geras, viskas veikė be jokių priekaištų. Kambary valė kiekvieną diena, taip pat keitė rankšluosčius. Maistas – labai skanus, didelis pasirinkimas, šviežiai pagamintas, didelis salotų ir vaisių pasirinkimas, gėrimai taip pat skanūs (vakarienės metu teko už juos primokėti). Pramogos, kurias siūlė viešbučio darbuotojai, taip pat neblogos, tačiau nelabai įdomūs, todėl dažniausiai vakarus leisdavome Kos mieste, iki jo tik 15 min kelio. Viešbučio baseinas tvarkingas, vanduo švarus, tačiau uždaromas apie 20 val, todėl vakarais tekdavo maudytis jūroje. Šiaip vanduo labai patiko, tačiau paplūdimys nelabai patogus (akmenuotas). Viešbutyje laiką praleidome tikrai gera, todėl drąsiai jį rekomenduojame visiems. :)